jij ook al?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sliep pas uit! werd om 3 uur vanmiddag pas wakker
Al die werklozen hier. Beetje tot 3 uur in je nest liggen.quote:
Ze doen maar, ik ben gehecht aan een dik salarisquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Al die werklozen hier. Beetje tot 3 uur in je nest liggen.![]()
Dan weet je weer waar je salaris naartoe gaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Top!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de volgende keer wel wat Tena Ladies inslaan.
Mjah, ging er ook pas rond 4 uur in ofzo, vandaag toch vrijquote:
Verdiende vrije dagquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben niet werkloos.. moet morgen werkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat had nog veel meer kunnen zijn als we ze niet hadden hoeven onderhouden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ze doen maar, ik ben gehecht aan een dik salaris.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Nog 1 dag werken, en dan 9 werkdagen niet. 5 vrij, 4 cursus
.
Sja, maar dan hadden we al dat talentloze tuig moeten aannemen in het kader van stimulatieprojecten op de werkvloer ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat had nog veel meer kunnen zijn als we ze niet hadden hoeven onderhouden.
Op zich wel handig. Lijkt me ook wel wat voor gameverslaafden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
Top!
En ja kan gewoon posten tijdens et pissen oor.
Mobile forum
Ze hebben jou toch ook aangenomen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar dan hadden we al dat talentloze tuig moeten aannemen in het kader van stimulatieprojecten op de werkvloer ofzo..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ws haal ik die vrije dag zondag wel weer in
Wat is precies je falende punt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hebben jou toch ook aangenomen?
Zondags toeslag, 200%quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat je zwaar gristelijk bent? Of wordt je extra uitbetaald?
Tis vooral heel goed op je CVquote:
Als et maar in een tropisc land is me dunkt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Ripley het volgende:
Oh ja cursus! Moet nog gaan uitzoeken wat ik wil wat dat betreft!
melkertbaantjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar dan hadden we al dat talentloze tuig moeten aannemen in het kader van stimulatieprojecten op de werkvloer ofzo..
Precies dat. Je gebrek aan creativiteit in je posts.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is precies je falende punt?.
Daar moet ik anders net zo hard om huilen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis vooral heel goed op je CV. Microsoft-meuk heeft iedereen al
.
Oh ja, ik was even vergeten dat jij hier bekend staat als de grote inspirator, degene die de reeks al jaren aan zijn hand meevoert en met zijn briljante, gevatte posts iedereen keer op keer in de lachstuip krijgt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies dat. Je gebrek aan creativiteit in je posts.
Diequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef rival het volgende:
Wij zoeken momenteel een stagiair....
er zijn er hier nu 2 op gesprek geweest....
Ik heb er geen woorden voor, je kan het samenvatten meten/of
Fotos vragen vanaf un middel tot en met un oofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef rival het volgende:
Wij zoeken momenteel een stagair....
er zijn er hier nu 2 op gesprek geweest....
Ik heb er geen woorden voor, je kan het samenvatten meten/of
Voordeel van transport, plus dat ik nog andere toeslagen krijg op de touringcarquote:
Touringcar driver is niks om over op te sceppen. Geloof me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voordeel van transport, plus dat ik nog andere toeslagen krijg op de touringcarPloegen toeslag, nachttoeslag, onregelmatige uren.. Ga zo maar door
![]()
Scheelt me netto toch 250 euro in een goeie maand
Nou, ook niet hoor, zonder jou overleefd Singles het ook welquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat jij hier bekend staat als de grote inspirator, degene die de reeks al jaren aan zijn hand meevoert en met zijn briljante, gevatte posts iedereen keer op keer in de lachstuip krijgt!
Oh nee, wacht dat was ik.
En snachts in de verzorging werken is niet onregelmatigquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voordeel van transport, plus dat ik nog andere toeslagen krijg op de touringcarPloegen toeslag, nachttoeslag, onregelmatige uren.. Ga zo maar door
![]()
Scheelt me netto toch 250 euro in een goeie maand
Wat moet je dan eigenlijk, jij komt met je opmerking waarbij je mij quote? Pogingkje alfa-male-status behalen ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ook niet hoor, zonder jou overleefd Singles het ook wel
Waar schep ik op dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Touringcar driver is niks om over op te sceppen. Geloof me.
Zelfs ik kon er niet om lachenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Dielijkt me tenminste nog hilarisch
Jij denkt echt alleen maar aan 1 ding he, ouwe viespeukquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fotos vragen vanaf un middel tot en met un oofd.
Dan weet je gelijk wat voor tetten
Das balen ja, maar wel nacht toeslag?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
En snachts in de verzorging werken is niet onregelmatig
Ja hoiquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar schep ik op dan?![]()
Ik heb een baan waar ik genoeg verdien én het echt naar m'n zin heb, hoeveel kunnen dat zeggen van hun baan?
Ik heb het niet écht naar mijn zin, maar ik gok dat mijn salaris dat wel goed maaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar schep ik op dan?![]()
Ik heb een baan waar ik genoeg verdien én het echt naar m'n zin heb, hoeveel kunnen dat zeggen van hun baan?
Ligt aan de schaal waar je in zit, ik kom met alle overuren en toeslagen bijna aan de 1900 netto in de maandquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoi
HW ook wel volgens mij.
Hoeveel verdient een touringcar driver eigenlijk? Gewoon even nieuwsgierig
Zo dichtbij zit ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
ik ruik een gebroken ego'tje ergens.
wel in dezelfde stadquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo dichtbij zit ik nou ook weer niet
Maar, is het zo erg dat je ook met tegenzin naar je werk gaat? Of valt dat ook wel weer mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het niet écht naar mijn zin, maar ik gok dat mijn salaris dat wel goed maakt
Het naar mijn zin hebben doe ik wel buiten werktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |