That must be it.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen is natuurlijk keer op keer aan het luisteren.
Dan wordt het je ...... ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Ach, dan ben je het vriendje, is het per definitie zo'n ramp?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ze me voorstelt als 'de scharrel'.
"Mam, pap... dit is mijn nieuwe vriend. Met hem ga ik trouwen en kindertjes maken."quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ze me voorstelt als 'de scharrel'.
Ah je wordt ge-upgrade.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Heel normaal daar in het oosten toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Oh en ik bedoel morgenavond. Vanavond niet. Want dan zou ik een relatie met mijn zus hebben.
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan ben je het vriendje, is het per definitie zo'n ramp?.
I feel your painquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Up? Dat vind ik een flinke downgrade.
Dat zou wel moeten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke man vindt het zo erg om van scharrel naar vriendje te gaan
Dat MOET wel. Alsof hij mensen in het echt kent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
Nu rest de vraag... is het een Fokster?
Hm, zijn er toch betere mannen dan jijquote:
Q is de ideale man toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zijn er toch betere mannen dan jij
Beetje stom om te gaan eten bij die ouders als je dat idee niet wil gevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Of is het nou QyRoZ? Of Kjoew? Of.....quote:
quote:
Leugens! Onmogelijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zijn er toch betere mannen dan jij
In principe gewoon Q.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of is het nou QyRoZ? Of Kjoew? Of.....
Ja nou, het lijkt er toch wel op zo..quote:
...letterlijk of figuurlijk? Ze fokt wel, maar ze Fokt niet. Ik ken namelijk ook wijve buite Fok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
Nu rest de vraag... is het een Fokster?
Op FOK! zitten ook geen wijvequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...letterlijk of figuurlijk? Ze fokt wel, maar ze Fokt niet. Ik ken namelijk ook wijve buite Fok.
Niet eens! Dit topic is gewoon dood. RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
Wat is het hier rustig.
Heeft iedereen opeens ook daadwerkelijk iets te doen op het werk?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zijn alle lieve schattige vrouwen dan he...
Tis wel ff een dipje de laatste dagen jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Dit topic is gewoon dood. RIP aan de nabestaanden..
Tijd voor een nieuwe lichting.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel ff een dipje de laatste dagen ja.
De dagen worden weer langer hè? De kras-tijd is voorbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef Techno het volgende:
Heel R&P loopt trouwens niet zo hard op het moment.
Vanaf maandag wordt het vast wel weer lekker druk met alle huilies die geen valentijnskaartje hebben gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
De dagen worden weer langer hè? De kras-tijd is voorbij.
En ik heb het al zo druk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
Doe als krea: sleep een scharrel/vriendin hierheen, laat je relatie sneuvelen en gun de rest weer vers bloed
...en dat dan ook gewoon vaker dan eens. Ik lijk wel een filantropische instelling.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
Doe als krea: sleep een scharrel/vriendin hierheen, laat je relatie sneuvelen en gun de rest weer vers bloed
Ben je nou al aan de diarree?quote:
Oh ja dat is maandag alquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanaf maandag wordt het vast wel weer lekker druk met alle huilies die geen valentijnskaartje hebben gekregen.
Elke dag is Valentijnsdagquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanaf maandag wordt het vast wel weer lekker druk met alle huilies die geen valentijnskaartje hebben gekregen.
Ik zal het mijn man zeggen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wijve late slape is voor newbies.
Ik zal het zo ff zeggen als ik beneden komquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wijve late slape is voor newbies.
Pas maar op, het is hier zo rustig dat je zomaar Nee doei kunt zeggen zonder dat iemand reageerde. (naast mij dan.)quote:
Ik word gewoon niet gewaardeerd hier in dat geval.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas maar op, het is hier zo rustig dat je zomaar Nee doei kunt zeggen zonder dat iemand reageerde. (naast mij dan.)
Ik zal de laatste zijn die daarover valt.quote:
Echt he, ondankbare mensen hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet gewaardeerd hier in dat geval.
Nou doei dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een arrogante instelling?quote:
Jij liegt. Want jij zegt regelmatig "Hoi Klots".quote:
Ik zou er een topic over openen in KLB. Tenzij je wil gaan krassen, dan is R&P een betere plek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
In KLB alleen al lezen is al reden om te gaan krassen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou er een topic over openen in KLB. Tenzij je wil gaan krassen, dan is R&P een betere plek.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, straks dus 2 uur achtereen mijn klep zien te houden.
Je kunt daar vast fluisteren mop.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Succes alvast.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Dat kost me serieus meer energie dan wanneer ik zelf die presentatie zou moeten geven.quote:
Nou, sterkte dan maar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Dat kost me serieus meer energie dan wanneer ik zelf die presentatie zou moeten geven.
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan vergaderingen en zulks.
Wat heeft ie uitgespookt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
Ah, mijn neefje moet 2 weken schoffelen.
Heeft ie straf gehad van bureau Halt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
Ah, mijn neefje moet 2 weken schoffelen.
Hij is al 18, dus hij zet het recalcitrante tiener zijn net ietwat te lang door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie straf gehad van bureau Halt?
Ik erger me dood aan de huidige heldenverering van reagan, terwijl veel van de conflicten die nu spelen direct of indirect onder zijn regering zijn ontstaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
Gister een docu over Reagan gezien, toen moest ik hieraan denken.
Klopt. In die docu gister werd ook vooral duidelijk dat die man veel beter wordt herinnerd dan hij eigenlijk echt gepresteerd heeft. Een staatsschuld achterlaten van 1 miljard is dan ook niet echt een goed voorbeeld van goed regeren. Om er maar 1 te noemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan de huidige heldenverering van reagan, terwijl veel van de conflicten die nu spelen direct of indirect onder zijn regering zijn ontstaan.
Hij schijnt een politie-agent in elkaar geslagen te hebben.quote:
Dan komt hij er wel met een hele lichte straf vanaf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
Hij schijnt een politie-agent in elkaar geslagen te hebben.
Ik weet nu al dat de rest van mijn familie helemaal in rep en roer is, want dit is een schande voor de familie natuurlijk.
Dat vind ik ook ja. Dus het zal wel meevallen denk ik dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan komt hij er wel met een hele lichte straf vanaf.
Je mag ook niets meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij schijnt een politie-agent in elkaar geslagen te hebben.
Ik vind de shock die het teweeg brengt in mijn extreem nette familie stiekem wel hilarisch.quote:
Zelfs dit topic raakt er in een shock van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Ik vind de shock die het teweeg brengt in mijn extreem nette familie stiekem wel hilarisch.
* MissMSX reanimeertquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs dit topic raakt er in een shock van.
Ik las ook dat 1 of andere pipo wil dat er meer drugshonden worden ingezet bij normale uitgaansgelegenheden, want : ''al die aggressie tijdens het uitgaan komt door drugs''quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Over faalpogingen gesproken: Kabinet: boete voor tiener met alcohol
Vast zo'n SGP'er. Die gaan alleen uit naar de kerk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou zo'n man ooit weleens uit zijn geweest ?
Of zo'n linkse. Van der Laan wilde toch nog maar 1 biertje p.p. laten verkopen op Koninginnendag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef Q. het volgende:
Vast zo'n SGP'er. Die gaan alleen uit naar de kerk..
Drugs legaliseren, accijns over heffen en geen politicus die er nog over zeurtquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik las ook dat 1 of andere pipo wil dat er meer drugshonden worden ingezet bij normale uitgaansgelegenheden, want : ''al die aggressie tijdens het uitgaan komt door drugs''
Zou zo'n man ooit weleens uit zijn geweest ?
Juist, mijn idee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef MissMSX het volgende:
Drugs legaliseren, accijns over heffen en geen politicus die er nog over zeurt
Niet, het mijnequote:
/spuit11_modequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Mmmmm, gebakken champgignonnetjes op brood. Lekker vet
''Ja maar daar is de EU en/of de USA het niet mee eens, en dan mogen we niet meer meespelen met de grote jongens''quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drugs legaliseren, accijns over heffen en geen politicus die er nog over zeurt
Niet nadat je ze in een belachelijke hoeveelheid boter hebt gehbakkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
[..]
/spuit11_mode
Champignons bevatten voornamelijk water.
Alcohol maar verbieden dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Ja maar daar is de EU en/of de USA het niet mee eens, en dan mogen we niet meer meespelen met de grote jongens''
Nee, maar daar zul je nu ongetwijfeld snel mijn punt in hebben opgenomenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Had je mijn partijprogramma wel eens gezien dan?
Dat zijn toch ook van die linksen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Het was trouwens Robert Simons van Leefbaar Rotterdam.
Oh en er stond nog een mooi artikel in de Spits, over dat men wil dat waspoeder en platgeslagen pepermunt in de opium-wet komt.![]()
![]()
Hmm, jij hebt ook alles door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Nee, maar daar zul je nu ongetwijfeld snel mijn punt in hebben opgenomen
Tja, dan moeten ze "the real thing" maar legaliseren, want dan kun je dit gewoon scharen onder oplichting.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Paar rolletjes King : 2 euro
Een lepel om te stampen : 1 euro
5800 euro verdienen aan pepermunt : onbetaalbaar.
Bier op koninginnedag, nergens goed voor! Koniginnedag is bedoeld om je liefde voor het koninklijk huis te uiten, dat kan prima met een kopje thee er bij!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Of zo'n linkse. Van der Laan wilde toch nog maar 1 biertje p.p. laten verkopen op Koninginnendag.
Zo Q-onwaardig dit. Geen bier?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
Bier op koninginnedag, nergens goed voor! Koniginnedag is bedoeld om je liefde voor het koninklijk huis te uiten, dat kan prima met een kopje thee er bij!
Zijn onze hoofdstedelijke berbertjes ook weer blij..
Jij bent gewoon kwaad dat er met koninginnedag geen Q bier getapt wordquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier op koninginnedag, nergens goed voor! Koniginnedag is bedoeld om je liefde voor het koninklijk huis te uiten, dat kan prima met een kopje thee er bij!
Zijn onze hoofdstedelijke berbertjes ook weer blij..
Klussen, dat ga ik aankomende week doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef Tally het volgende:
Klaar klaar KLAAAAAAAAAR!!!
Mijn huisje is klaar.. Morgen alleen de badkamer soppen *proest* en dan is het van boven naar beneden helemaal verbouwd, opgeruimd en schoongemaakt.
Laat die meubeltjes maar komen
En dan kan die scheitluier ook komenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef Tally het volgende:
Klaar klaar KLAAAAAAAAAR!!!
Mijn huisje is klaar.. Morgen alleen de badkamer soppen *proest* en dan is het van boven naar beneden helemaal verbouwd, opgeruimd en schoongemaakt.
Laat die meubeltjes maar komen
Daar ben ik net mee klaar. December begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Klussen, dat ga ik aankomende week doen.
Hoe eerder hoe beter. Dan is ze 18 en kan ze op zichtzelfquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan kan die scheitluier ook komen
en is je leven voorbijquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan kan die scheitluier ook komen
Net alsdat je blont niet zo schrijft zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
het scheint dat je scheit niet zo schreift
Ja, of nadtquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net alsdat je blont niet zo schrijft zeker?
Mja, ik ga alleen witten en saucen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
Daar ben ik net mee klaar. December begonnen
Dan weet ik genoegquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ga alleen witten en saucen.
O fok dat moet ik nog wel doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ga alleen witten en saucen.
Groot gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat witten laat ik doen, want ik haat dat.
Alleen met verf op waterbasis he? Anders krijgt je dochter zes armen en twee hoofdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
O fok dat moet ik nog wel doen
Hier in de gang een plafond witten
Volgende week dan maar..
Dat is toch alleen maar handig?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen met verf op waterbasis he? Anders krijgt je dochter zes armen en twee hoofden
Ze heeft maar 1 maagquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je weer een extra mond hebt die gevoerd moet worden.
MissM had verzuimd om die specificaties te vermelden. Misschien heeft ze er wel 4, net als een koe.quote:
nooit problemen meequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
o god, ik moet weer inloggen op digid
die heeft er toch zeven?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Techno het volgende:
[..]
MissM had verzuimd om die specificaties te vermelden. Misschien heeft ze er wel 4, net als een koe.
Een koe heeft 4 magenquote:
Oeh mooie tieten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Grote versiequote:
KPD is er niks bij inderdaad!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ik zie wel tepels JWZ.
Ik las PVV uitje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ben blij dat ik ons PV uitje van zaterdag heb geannuleerd. Er ligt geen sneeuw in Winterberg..
Ik ga steeds meer van je houdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Rechts? Wilders' programma is hartstikke links man!
bruin-linksquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Adolf ook trouwens, die was zelfs groen-links.
De sociale kanten van Adolf zijn idd wat onderbelichtquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je soms je bloedgroep in je oksel staan ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
gek hè.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De sociale kanten van Adolf zijn idd wat onderbelicht
Marcel Roele had er ooit een goed stuk over geschreven: Was Hitler links?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef MissMSX het volgende:
De sociale kanten van Adolf zijn idd wat onderbelicht
Ja, eigenlijk welquote:
Juist niet zo gek, aangezien ze er liever niet meer mee geassocieerd worden.quote:
Dan nog kan het boeiend zijn om die kant eens te bestuderen. iemand die miljoenen kan vermoorden en toch een puppy kan aaien, ik vind het wel apartquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja joh. Elk mens heb goeie kante, wat ze ook gedaan hebbe ze hadde ook een moeder.
De fokpremie aka kinderbijslag hebben we aan hem te danken. Maar of dat nu zo positief is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
Ja joh. Elk mens heb goeie kante, wat ze ook gedaan hebbe ze hadde ook een moeder.
En dat fietsers van rechts geen voorrang hadden was ook zijn idee en hebben we toch lang gehandhaafdquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
De fokpremie aka kinderbijslag hebben we aan hem te danken. Maar of dat nu zo positief is?
Uiteraard kan het wel boeiend zijn, maar gouden-ring deed het voorkomen alsof het zonde is dat de ontzettend goede sociale kant van der Adolf groter is dan hij was. Hij deed niets zomaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Dan nog kan het boeiend zijn om die kant eens te bestuderen. iemand die miljoenen kan vermoorden en toch een puppy kan aaien, ik vind het wel apart.
Dat willen ze opnieuw instellen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat fietsers van rechts geen voorrang hadden was ook zijn idee en hebben we toch lang gehandhaafd
Vergeet de geweldige snelwegen niet. En het treinnetwerk. Dat was ook puur zijn sociale linkse vriendelijke kant.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat fietsers van rechts geen voorrang hadden was ook zijn idee en hebben we toch lang gehandhaafd
Dat van die snelwegen wordt hem onterecht toegekent, die eer komt toch echt de Romeinen toe.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef Kreator het volgende:
Vergeet de geweldige snelwegen niet. En het treinnetwerk. Dat was ook puur zijn sociale linkse vriendelijke kant.
Nee, niet echt. Say whut?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard kan het wel boeiend zijn, maar gouden-ring deed het voorkomen alsof het zonde is dat de ontzettend goede sociale kant van der Adolf groter is dan hij was. Hij deed niets zomaar.
-edit- kromme zin, de bedoeling was duidelijk..
Relnicht!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, er is een rel/nostalgietopic achter de schermen, veel leuker.
Puntjes eraf en een verfbeurtquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Die [ afbeelding ] hangt van het geplande kapsel af.
Alsof jij niet geniet van de vuige roddelsquote:
Niet echt nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:16 schreef Cue_ het volgende:
Een pittig kort kapsel is niet aan jou besteed (voor je date/partner dan)?
* MissMSX pruik gaat kopenquote:
Doet eens posten dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof jij niet geniet van de vuige roddels.
Dat heet lekken, vraag maar aan Qquote:
(c) HW,quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Kort en pittig als in stekelteef. Korter haar mag best. En jij bent al getrouwd, toch?
Q, doet eens lekken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Dat heet lekken, vraag maar aan Q.
Dan hebben wij toch nog wel een date?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Kort en pittig als in stekelteef. Korter haar mag best. En jij bent al getrouwd, toch?
Alles wat hier gepost wordt is eigendom van Danny. Tenminste, als je de voorwaarden moet geloven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
(c) HW,
2,50 op mijn rekeningnummer aub.
Oh ja, taart eten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef MissMSX het volgende:
Dan hebben wij toch nog wel een date?
Ik heb stiekem al geproefdquote:
Stiekem een heel klein beetje (boel) wel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij niet geniet van de vuige roddels.
quote:
The Dark Sidequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Techno het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook Fok-mod worden.
Maar............... ik word nooit grootquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Techno het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook Fok-mod worden.
Ook niet qua leeftijd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
Maar............... ik word nooit groot
Het is wel typisch gedrag: Ik weet iets wat jij niet weet en ik ga het lekker niet vertellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Het ging me meer om die roddels. Ons een beetje lekker maken maar niets lekken.
Kut cquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Techno het volgende:
[..]
En toch ga ik jou dan nooit inhalenquote:
Hm groeihormoontjes eten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar............... ik word nooit groot
Zodra ik lek weet jij het meteen! Dan moet ik namelijk onderweg naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 jaar genoeg hormonen gehadquote:
Na na nana na, lekker puh! Sliep uit...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef MissMSX het volgende:
Het is wel typisch gedrag: Ik weet iets wat jij niet weet en ik ga het lekker niet vertellen
Basisschool?
Die werken toch alleen als je nog groeit, en niet als je al uitgegroeid bent?quote:
Ik sliep pas uit! werd om 3 uur vanmiddag pas wakkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Na na nana na, lekker puh! Sliep uit...
Ik doelde niet op dat soort lekken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Tally het volgende:
Zodra ik lek weet jij het meteen! Dan moet ik namelijk onderweg naar het ziekenhuis
Aj dat is waar ook... sterkte daarmee meis!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 jaar genoeg hormonen gehadNee dank je.
hoezo weet jij dan dat ze lekt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doelde niet op dat soort lekken.
Het is allemaal goed gekomenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Aj dat is waar ook... sterkte daarmee meis!
Je was opeens weg!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doelde niet op dat soort lekken.
jij ook al?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sliep pas uit! werd om 3 uur vanmiddag pas wakker
Al die werklozen hier. Beetje tot 3 uur in je nest liggen.quote:
Ze doen maar, ik ben gehecht aan een dik salarisquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Al die werklozen hier. Beetje tot 3 uur in je nest liggen.![]()
Dan weet je weer waar je salaris naartoe gaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Top!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de volgende keer wel wat Tena Ladies inslaan.
Mjah, ging er ook pas rond 4 uur in ofzo, vandaag toch vrijquote:
Verdiende vrije dagquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben niet werkloos.. moet morgen werkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat had nog veel meer kunnen zijn als we ze niet hadden hoeven onderhouden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ze doen maar, ik ben gehecht aan een dik salaris.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Nog 1 dag werken, en dan 9 werkdagen niet. 5 vrij, 4 cursus
.
Sja, maar dan hadden we al dat talentloze tuig moeten aannemen in het kader van stimulatieprojecten op de werkvloer ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat had nog veel meer kunnen zijn als we ze niet hadden hoeven onderhouden.
Op zich wel handig. Lijkt me ook wel wat voor gameverslaafden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
Top!
En ja kan gewoon posten tijdens et pissen oor.
Mobile forum
Ze hebben jou toch ook aangenomen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar dan hadden we al dat talentloze tuig moeten aannemen in het kader van stimulatieprojecten op de werkvloer ofzo..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ws haal ik die vrije dag zondag wel weer in
Wat is precies je falende punt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hebben jou toch ook aangenomen?
Zondags toeslag, 200%quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat je zwaar gristelijk bent? Of wordt je extra uitbetaald?
Tis vooral heel goed op je CVquote:
Als et maar in een tropisc land is me dunkt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Ripley het volgende:
Oh ja cursus! Moet nog gaan uitzoeken wat ik wil wat dat betreft!
melkertbaantjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar dan hadden we al dat talentloze tuig moeten aannemen in het kader van stimulatieprojecten op de werkvloer ofzo..
Precies dat. Je gebrek aan creativiteit in je posts.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is precies je falende punt?.
Daar moet ik anders net zo hard om huilen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis vooral heel goed op je CV. Microsoft-meuk heeft iedereen al
.
Oh ja, ik was even vergeten dat jij hier bekend staat als de grote inspirator, degene die de reeks al jaren aan zijn hand meevoert en met zijn briljante, gevatte posts iedereen keer op keer in de lachstuip krijgt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies dat. Je gebrek aan creativiteit in je posts.
Diequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef rival het volgende:
Wij zoeken momenteel een stagiair....
er zijn er hier nu 2 op gesprek geweest....
Ik heb er geen woorden voor, je kan het samenvatten meten/of
Fotos vragen vanaf un middel tot en met un oofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef rival het volgende:
Wij zoeken momenteel een stagair....
er zijn er hier nu 2 op gesprek geweest....
Ik heb er geen woorden voor, je kan het samenvatten meten/of
Voordeel van transport, plus dat ik nog andere toeslagen krijg op de touringcarquote:
Touringcar driver is niks om over op te sceppen. Geloof me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voordeel van transport, plus dat ik nog andere toeslagen krijg op de touringcarPloegen toeslag, nachttoeslag, onregelmatige uren.. Ga zo maar door
![]()
Scheelt me netto toch 250 euro in een goeie maand
Nou, ook niet hoor, zonder jou overleefd Singles het ook welquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat jij hier bekend staat als de grote inspirator, degene die de reeks al jaren aan zijn hand meevoert en met zijn briljante, gevatte posts iedereen keer op keer in de lachstuip krijgt!
Oh nee, wacht dat was ik.
En snachts in de verzorging werken is niet onregelmatigquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voordeel van transport, plus dat ik nog andere toeslagen krijg op de touringcarPloegen toeslag, nachttoeslag, onregelmatige uren.. Ga zo maar door
![]()
Scheelt me netto toch 250 euro in een goeie maand
Wat moet je dan eigenlijk, jij komt met je opmerking waarbij je mij quote? Pogingkje alfa-male-status behalen ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ook niet hoor, zonder jou overleefd Singles het ook wel
Waar schep ik op dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Touringcar driver is niks om over op te sceppen. Geloof me.
Zelfs ik kon er niet om lachenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Dielijkt me tenminste nog hilarisch
Jij denkt echt alleen maar aan 1 ding he, ouwe viespeukquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fotos vragen vanaf un middel tot en met un oofd.
Dan weet je gelijk wat voor tetten
Das balen ja, maar wel nacht toeslag?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
En snachts in de verzorging werken is niet onregelmatig
Ja hoiquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar schep ik op dan?![]()
Ik heb een baan waar ik genoeg verdien én het echt naar m'n zin heb, hoeveel kunnen dat zeggen van hun baan?
Ik heb het niet écht naar mijn zin, maar ik gok dat mijn salaris dat wel goed maaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar schep ik op dan?![]()
Ik heb een baan waar ik genoeg verdien én het echt naar m'n zin heb, hoeveel kunnen dat zeggen van hun baan?
Ligt aan de schaal waar je in zit, ik kom met alle overuren en toeslagen bijna aan de 1900 netto in de maandquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoi
HW ook wel volgens mij.
Hoeveel verdient een touringcar driver eigenlijk? Gewoon even nieuwsgierig
Zo dichtbij zit ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
ik ruik een gebroken ego'tje ergens.
wel in dezelfde stadquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo dichtbij zit ik nou ook weer niet
Maar, is het zo erg dat je ook met tegenzin naar je werk gaat? Of valt dat ook wel weer mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het niet écht naar mijn zin, maar ik gok dat mijn salaris dat wel goed maakt
Het naar mijn zin hebben doe ik wel buiten werktijd
En dat is bruto?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt aan de schaal waar je in zit, ik kom met alle overuren en toeslagen bijna aan de 1900 netto in de maand![]()
En dat wordt meer hoe langer ik er werk etc.. Maar dat zal in de meeste vakgebieden wel zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |