That must be it.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen is natuurlijk keer op keer aan het luisteren.
Dan wordt het je ...... ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Ach, dan ben je het vriendje, is het per definitie zo'n ramp?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ze me voorstelt als 'de scharrel'.
"Mam, pap... dit is mijn nieuwe vriend. Met hem ga ik trouwen en kindertjes maken."quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ze me voorstelt als 'de scharrel'.
Ah je wordt ge-upgrade.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Heel normaal daar in het oosten toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Oh en ik bedoel morgenavond. Vanavond niet. Want dan zou ik een relatie met mijn zus hebben.
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan ben je het vriendje, is het per definitie zo'n ramp?.
I feel your painquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Up? Dat vind ik een flinke downgrade.
Dat zou wel moeten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke man vindt het zo erg om van scharrel naar vriendje te gaan
Dat MOET wel. Alsof hij mensen in het echt kent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
Nu rest de vraag... is het een Fokster?
Hm, zijn er toch betere mannen dan jijquote:
Q is de ideale man toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zijn er toch betere mannen dan jij
Beetje stom om te gaan eten bij die ouders als je dat idee niet wil gevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Of is het nou QyRoZ? Of Kjoew? Of.....quote:
quote:
Leugens! Onmogelijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zijn er toch betere mannen dan jij
In principe gewoon Q.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of is het nou QyRoZ? Of Kjoew? Of.....
Ja nou, het lijkt er toch wel op zo..quote:
...letterlijk of figuurlijk? Ze fokt wel, maar ze Fokt niet. Ik ken namelijk ook wijve buite Fok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
Nu rest de vraag... is het een Fokster?
Op FOK! zitten ook geen wijvequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...letterlijk of figuurlijk? Ze fokt wel, maar ze Fokt niet. Ik ken namelijk ook wijve buite Fok.
Niet eens! Dit topic is gewoon dood. RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
Wat is het hier rustig.
Heeft iedereen opeens ook daadwerkelijk iets te doen op het werk?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zijn alle lieve schattige vrouwen dan he...
Tis wel ff een dipje de laatste dagen jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Dit topic is gewoon dood. RIP aan de nabestaanden..
Tijd voor een nieuwe lichting.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel ff een dipje de laatste dagen ja.
De dagen worden weer langer hè? De kras-tijd is voorbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef Techno het volgende:
Heel R&P loopt trouwens niet zo hard op het moment.
Vanaf maandag wordt het vast wel weer lekker druk met alle huilies die geen valentijnskaartje hebben gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
De dagen worden weer langer hè? De kras-tijd is voorbij.
En ik heb het al zo druk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
Doe als krea: sleep een scharrel/vriendin hierheen, laat je relatie sneuvelen en gun de rest weer vers bloed
...en dat dan ook gewoon vaker dan eens. Ik lijk wel een filantropische instelling.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
Doe als krea: sleep een scharrel/vriendin hierheen, laat je relatie sneuvelen en gun de rest weer vers bloed
Ben je nou al aan de diarree?quote:
Oh ja dat is maandag alquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanaf maandag wordt het vast wel weer lekker druk met alle huilies die geen valentijnskaartje hebben gekregen.
Elke dag is Valentijnsdagquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanaf maandag wordt het vast wel weer lekker druk met alle huilies die geen valentijnskaartje hebben gekregen.
Ik zal het mijn man zeggen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wijve late slape is voor newbies.
Ik zal het zo ff zeggen als ik beneden komquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wijve late slape is voor newbies.
Pas maar op, het is hier zo rustig dat je zomaar Nee doei kunt zeggen zonder dat iemand reageerde. (naast mij dan.)quote:
Ik word gewoon niet gewaardeerd hier in dat geval.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas maar op, het is hier zo rustig dat je zomaar Nee doei kunt zeggen zonder dat iemand reageerde. (naast mij dan.)
Ik zal de laatste zijn die daarover valt.quote:
Echt he, ondankbare mensen hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet gewaardeerd hier in dat geval.
Nou doei dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een arrogante instelling?quote:
Jij liegt. Want jij zegt regelmatig "Hoi Klots".quote:
Ik zou er een topic over openen in KLB. Tenzij je wil gaan krassen, dan is R&P een betere plek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
In KLB alleen al lezen is al reden om te gaan krassen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou er een topic over openen in KLB. Tenzij je wil gaan krassen, dan is R&P een betere plek.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, straks dus 2 uur achtereen mijn klep zien te houden.
Je kunt daar vast fluisteren mop.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Succes alvast.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Dat kost me serieus meer energie dan wanneer ik zelf die presentatie zou moeten geven.quote:
Nou, sterkte dan maar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Dat kost me serieus meer energie dan wanneer ik zelf die presentatie zou moeten geven.
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan vergaderingen en zulks.
Wat heeft ie uitgespookt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
Ah, mijn neefje moet 2 weken schoffelen.
Heeft ie straf gehad van bureau Halt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
Ah, mijn neefje moet 2 weken schoffelen.
Hij is al 18, dus hij zet het recalcitrante tiener zijn net ietwat te lang door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie straf gehad van bureau Halt?
Ik erger me dood aan de huidige heldenverering van reagan, terwijl veel van de conflicten die nu spelen direct of indirect onder zijn regering zijn ontstaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
Gister een docu over Reagan gezien, toen moest ik hieraan denken.
Klopt. In die docu gister werd ook vooral duidelijk dat die man veel beter wordt herinnerd dan hij eigenlijk echt gepresteerd heeft. Een staatsschuld achterlaten van 1 miljard is dan ook niet echt een goed voorbeeld van goed regeren. Om er maar 1 te noemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan de huidige heldenverering van reagan, terwijl veel van de conflicten die nu spelen direct of indirect onder zijn regering zijn ontstaan.
Hij schijnt een politie-agent in elkaar geslagen te hebben.quote:
Dan komt hij er wel met een hele lichte straf vanaf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
Hij schijnt een politie-agent in elkaar geslagen te hebben.
Ik weet nu al dat de rest van mijn familie helemaal in rep en roer is, want dit is een schande voor de familie natuurlijk.
Dat vind ik ook ja. Dus het zal wel meevallen denk ik dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan komt hij er wel met een hele lichte straf vanaf.
Je mag ook niets meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij schijnt een politie-agent in elkaar geslagen te hebben.
Ik vind de shock die het teweeg brengt in mijn extreem nette familie stiekem wel hilarisch.quote:
Zelfs dit topic raakt er in een shock van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Ik vind de shock die het teweeg brengt in mijn extreem nette familie stiekem wel hilarisch.
* MissMSX reanimeertquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs dit topic raakt er in een shock van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |