Dat zou wel moeten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke man vindt het zo erg om van scharrel naar vriendje te gaan
Dat MOET wel. Alsof hij mensen in het echt kent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
Nu rest de vraag... is het een Fokster?
Hm, zijn er toch betere mannen dan jijquote:
Q is de ideale man toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zijn er toch betere mannen dan jij
Beetje stom om te gaan eten bij die ouders als je dat idee niet wil gevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Of is het nou QyRoZ? Of Kjoew? Of.....quote:
quote:
Leugens! Onmogelijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zijn er toch betere mannen dan jij
In principe gewoon Q.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of is het nou QyRoZ? Of Kjoew? Of.....
Ja nou, het lijkt er toch wel op zo..quote:
...letterlijk of figuurlijk? Ze fokt wel, maar ze Fokt niet. Ik ken namelijk ook wijve buite Fok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
Nu rest de vraag... is het een Fokster?
Op FOK! zitten ook geen wijvequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...letterlijk of figuurlijk? Ze fokt wel, maar ze Fokt niet. Ik ken namelijk ook wijve buite Fok.
Niet eens! Dit topic is gewoon dood. RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
Wat is het hier rustig.
Heeft iedereen opeens ook daadwerkelijk iets te doen op het werk?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zijn alle lieve schattige vrouwen dan he...
Tis wel ff een dipje de laatste dagen jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Dit topic is gewoon dood. RIP aan de nabestaanden..
Tijd voor een nieuwe lichting.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel ff een dipje de laatste dagen ja.
De dagen worden weer langer hè? De kras-tijd is voorbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef Techno het volgende:
Heel R&P loopt trouwens niet zo hard op het moment.
Vanaf maandag wordt het vast wel weer lekker druk met alle huilies die geen valentijnskaartje hebben gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
De dagen worden weer langer hè? De kras-tijd is voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |