That must be it.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen is natuurlijk keer op keer aan het luisteren.
Dan wordt het je ...... ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Ach, dan ben je het vriendje, is het per definitie zo'n ramp?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ze me voorstelt als 'de scharrel'.
"Mam, pap... dit is mijn nieuwe vriend. Met hem ga ik trouwen en kindertjes maken."quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ze me voorstelt als 'de scharrel'.
Ah je wordt ge-upgrade.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Heel normaal daar in het oosten toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Oh en ik bedoel morgenavond. Vanavond niet. Want dan zou ik een relatie met mijn zus hebben.
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan ben je het vriendje, is het per definitie zo'n ramp?.
I feel your painquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Up? Dat vind ik een flinke downgrade.
Dat zou wel moeten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke man vindt het zo erg om van scharrel naar vriendje te gaan
Dat MOET wel. Alsof hij mensen in het echt kent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
Nu rest de vraag... is het een Fokster?
Hm, zijn er toch betere mannen dan jijquote:
Q is de ideale man toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zijn er toch betere mannen dan jij
Beetje stom om te gaan eten bij die ouders als je dat idee niet wil gevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Of is het nou QyRoZ? Of Kjoew? Of.....quote:
quote:
Leugens! Onmogelijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zijn er toch betere mannen dan jij
In principe gewoon Q.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of is het nou QyRoZ? Of Kjoew? Of.....
Ja nou, het lijkt er toch wel op zo..quote:
...letterlijk of figuurlijk? Ze fokt wel, maar ze Fokt niet. Ik ken namelijk ook wijve buite Fok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
Nu rest de vraag... is het een Fokster?
Op FOK! zitten ook geen wijvequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...letterlijk of figuurlijk? Ze fokt wel, maar ze Fokt niet. Ik ken namelijk ook wijve buite Fok.
Niet eens! Dit topic is gewoon dood. RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
Wat is het hier rustig.
Heeft iedereen opeens ook daadwerkelijk iets te doen op het werk?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zijn alle lieve schattige vrouwen dan he...
Tis wel ff een dipje de laatste dagen jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Dit topic is gewoon dood. RIP aan de nabestaanden..
Tijd voor een nieuwe lichting.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel ff een dipje de laatste dagen ja.
De dagen worden weer langer hè? De kras-tijd is voorbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef Techno het volgende:
Heel R&P loopt trouwens niet zo hard op het moment.
Vanaf maandag wordt het vast wel weer lekker druk met alle huilies die geen valentijnskaartje hebben gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
De dagen worden weer langer hè? De kras-tijd is voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |