That must be it.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen is natuurlijk keer op keer aan het luisteren.
Dan wordt het je ...... ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Ach, dan ben je het vriendje, is het per definitie zo'n ramp?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ze me voorstelt als 'de scharrel'.
"Mam, pap... dit is mijn nieuwe vriend. Met hem ga ik trouwen en kindertjes maken."quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ze me voorstelt als 'de scharrel'.
Ah je wordt ge-upgrade.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vanavond eten bij de ouders van mijn scharrel. Ik ben bang dat het woord scharrel dan geschrapt kan worden.
Heel normaal daar in het oosten toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Oh en ik bedoel morgenavond. Vanavond niet. Want dan zou ik een relatie met mijn zus hebben.
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan ben je het vriendje, is het per definitie zo'n ramp?.
I feel your painquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb wel weer genoeg gezegd hier! Elke keer als ik hier iets privé vertel, geven jullie je eigen spin eraan..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Up? Dat vind ik een flinke downgrade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |