Ik las ook dat 1 of andere pipo wil dat er meer drugshonden worden ingezet bij normale uitgaansgelegenheden, want : ''al die aggressie tijdens het uitgaan komt door drugs''quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Over faalpogingen gesproken: Kabinet: boete voor tiener met alcohol
Vast zo'n SGP'er. Die gaan alleen uit naar de kerk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou zo'n man ooit weleens uit zijn geweest ?
Of zo'n linkse. Van der Laan wilde toch nog maar 1 biertje p.p. laten verkopen op Koninginnendag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef Q. het volgende:
Vast zo'n SGP'er. Die gaan alleen uit naar de kerk..
Drugs legaliseren, accijns over heffen en geen politicus die er nog over zeurtquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik las ook dat 1 of andere pipo wil dat er meer drugshonden worden ingezet bij normale uitgaansgelegenheden, want : ''al die aggressie tijdens het uitgaan komt door drugs''
Zou zo'n man ooit weleens uit zijn geweest ?
Juist, mijn idee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef MissMSX het volgende:
Drugs legaliseren, accijns over heffen en geen politicus die er nog over zeurt
Niet, het mijnequote:
/spuit11_modequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Mmmmm, gebakken champgignonnetjes op brood. Lekker vet
''Ja maar daar is de EU en/of de USA het niet mee eens, en dan mogen we niet meer meespelen met de grote jongens''quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drugs legaliseren, accijns over heffen en geen politicus die er nog over zeurt
Niet nadat je ze in een belachelijke hoeveelheid boter hebt gehbakkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
[..]
/spuit11_mode
Champignons bevatten voornamelijk water.
Alcohol maar verbieden dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Ja maar daar is de EU en/of de USA het niet mee eens, en dan mogen we niet meer meespelen met de grote jongens''
Nee, maar daar zul je nu ongetwijfeld snel mijn punt in hebben opgenomenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Had je mijn partijprogramma wel eens gezien dan?
Dat zijn toch ook van die linksen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Het was trouwens Robert Simons van Leefbaar Rotterdam.
Oh en er stond nog een mooi artikel in de Spits, over dat men wil dat waspoeder en platgeslagen pepermunt in de opium-wet komt.![]()
![]()
Hmm, jij hebt ook alles door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Nee, maar daar zul je nu ongetwijfeld snel mijn punt in hebben opgenomen
Tja, dan moeten ze "the real thing" maar legaliseren, want dan kun je dit gewoon scharen onder oplichting.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Paar rolletjes King : 2 euro
Een lepel om te stampen : 1 euro
5800 euro verdienen aan pepermunt : onbetaalbaar.
Bier op koninginnedag, nergens goed voor! Koniginnedag is bedoeld om je liefde voor het koninklijk huis te uiten, dat kan prima met een kopje thee er bij!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Of zo'n linkse. Van der Laan wilde toch nog maar 1 biertje p.p. laten verkopen op Koninginnendag.
Zo Q-onwaardig dit. Geen bier?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
Bier op koninginnedag, nergens goed voor! Koniginnedag is bedoeld om je liefde voor het koninklijk huis te uiten, dat kan prima met een kopje thee er bij!
Zijn onze hoofdstedelijke berbertjes ook weer blij..
Jij bent gewoon kwaad dat er met koninginnedag geen Q bier getapt wordquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier op koninginnedag, nergens goed voor! Koniginnedag is bedoeld om je liefde voor het koninklijk huis te uiten, dat kan prima met een kopje thee er bij!
Zijn onze hoofdstedelijke berbertjes ook weer blij..
Klussen, dat ga ik aankomende week doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef Tally het volgende:
Klaar klaar KLAAAAAAAAAR!!!
Mijn huisje is klaar.. Morgen alleen de badkamer soppen *proest* en dan is het van boven naar beneden helemaal verbouwd, opgeruimd en schoongemaakt.
Laat die meubeltjes maar komen
En dan kan die scheitluier ook komenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef Tally het volgende:
Klaar klaar KLAAAAAAAAAR!!!
Mijn huisje is klaar.. Morgen alleen de badkamer soppen *proest* en dan is het van boven naar beneden helemaal verbouwd, opgeruimd en schoongemaakt.
Laat die meubeltjes maar komen
Daar ben ik net mee klaar. December begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Klussen, dat ga ik aankomende week doen.
Hoe eerder hoe beter. Dan is ze 18 en kan ze op zichtzelfquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan kan die scheitluier ook komen
en is je leven voorbijquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan kan die scheitluier ook komen
Net alsdat je blont niet zo schrijft zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
het scheint dat je scheit niet zo schreift
Ja, of nadtquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net alsdat je blont niet zo schrijft zeker?
Mja, ik ga alleen witten en saucen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
Daar ben ik net mee klaar. December begonnen
Dan weet ik genoegquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ga alleen witten en saucen.
O fok dat moet ik nog wel doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ga alleen witten en saucen.
Groot gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat witten laat ik doen, want ik haat dat.
Alleen met verf op waterbasis he? Anders krijgt je dochter zes armen en twee hoofdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
O fok dat moet ik nog wel doen
Hier in de gang een plafond witten
Volgende week dan maar..
Dat is toch alleen maar handig?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen met verf op waterbasis he? Anders krijgt je dochter zes armen en twee hoofden
Ze heeft maar 1 maagquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je weer een extra mond hebt die gevoerd moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |