Klopt, maar het is vooral irritantquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Heel goed, het leuk vinden dan![]()
En verlegen, daar zullen er meer last van hebben
Het kwam idd ook meer door wie het zeiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe niks![]()
Biefstuk wordt toch zachter als je er op mept enzo, vandaar
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kwam idd ook meer door wie het zei
Ik zwem ook, ben ik ook een vis?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker boeiend.... het zwemt toch
Jammer dat ie niet leuk was?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik had trouwens sjans met een niet zo leuke jongen in de trein
hadden oogcontact, hij glimlachte.. ik deed terug.
Komt ie half naast me staan (ik ben met m'n mobiel bezig). Lopen naar buiten, hij voorop. Loopt langzaam en kijkt af en toe achterom (ik nog altijd met m'n mobiel bezig). Koop een strippenkaart, hij loopt verder. Hij stapt de bus in en gaat achterin zitten. Ik stap diezelfde bus in en ga vooraan zitten. Loopt ie vervolgens naar voren (ik hoorde zijn muziek) en gooit iets weg in de prullenbak voorin en kijkt me aan (ik nog altijd met m'n mobiel bezig)
En ging vervolgens ergens in het midden zitten. Hij stapte eerder uit
Jammer dat ie niet leuk was. Ik hoorde hem ook nog bellen met iemand en hij klonk ook nog eens erg dom
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag he![]()
En ze begint pas netquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag he![]()
Klein verschilletje maar iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het is een schaaldier, klein verschil...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je haalt het in me naar boven
Kan je nagaan over een paar uur, pfoehquote:
Er is een grote kans dat je naar vis ruikt, naar vis smaakt en als je zwemt... Ja.. Dan ben je een vis!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb geen kieuwen, dat is kut
Nee een vis wijf!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
Zere ogenZere benen
Wat ben ik ook een zeikwijf
Nou en... dit is mijn minirel voor vandaag...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het is een schaaldier, klein verschil...
Ik ruik en smaak niet naar visquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Er is een grote kans dat je naar vis ruikt, naar vis smaakt en als je zwemt... Ja.. Dan ben je een vis!
Even de logica van een relnicht gebruiken.
Oh, inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou en... dit is mijn minirel voor vandaag...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Kan je nagaan over een paar uur, pfoeh![]()
In die van mij blijkbaar wel ... kom je mij redden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon scholfiletjes, zit niets engs in.
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niks gewend, ik ben een schatje.
*aai* *aai*quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken dat ja.. Ook al vind je de ander heel niet leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Vond het ook stiekem wel leuk![]()
nog een probleem.. ik word zo verdomd verlegen in dat soort situaties![]()
Mjah, andermans boobs vervelen toch wat snel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?
Dan kan je lang wachtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik wacht nu op reacties als: mag ik proeven etc.
Voor beide mag jij dat denken hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachtequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?
Ik snap jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, andermans boobs vervelen toch wat snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |