In die van mij blijkbaar wel ... kom je mij redden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon scholfiletjes, zit niets engs in.
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niks gewend, ik ben een schatje.
*aai* *aai*quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken dat ja.. Ook al vind je de ander heel niet leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Vond het ook stiekem wel leuk![]()
nog een probleem.. ik word zo verdomd verlegen in dat soort situaties![]()
Mjah, andermans boobs vervelen toch wat snel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?
Dan kan je lang wachtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik wacht nu op reacties als: mag ik proeven etc.
Voor beide mag jij dat denken hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachtequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?
Ik snap jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, andermans boobs vervelen toch wat snel.
Dat kan ermee doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandaag wel.... maar dan wel een zeemeermin
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte![]()
Ze voelt liever die van haarzelf, die vervelen minder snel
dat ze er graag aan voelt is iets uit mijn brein
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte![]()
Ze voelt liever die van haarzelf, die vervelen minder snel
dat ze er graag aan voelt is iets uit mijn brein
Dan is het gewoon slecht vlees. Op biefstuk hoor je helemaal niet te meppen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Biefstuk wordt toch zachter als je er op mept enzo, vandaar
Nee, ik acht de mannen hier van iets meer niveauquote:
Te laatquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, haal mij eens snel uit jouw MI
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, haal mij eens snel uit jouw MI
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik acht de mannen hier van iets meer niveau
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik acht de mannen hier van iets meer niveau
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mental Image, breinplaatje..
De keuken in lui kreng!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Overtuig mij eens van het feit dat ik mijn afwas moet gaan doen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat haalt het niveau inderdaad wel drastisch naar beneden.
Heb jij gevraagd of je mocht proeven dan?quote:
Weet je hoe fijn het voelt als de afwas gedaan is!? Ik heb t net ook gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Je kan ook iemand anders overtuigen om het voor je te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Same.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe fijn het voelt als de afwas gedaan is!? Ik heb t net ook gedaan
Bij de weg, jij bent de spinnenman toch?quote:
Tof plan..... Sedantje... wil je in ruil voor een massage mijn afwas doen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan ook iemand anders overtuigen om het voor je te doen.
Waarom zou ik? Ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Afwassen moet je vóór het eten doen, niet erna.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
truequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb er geen last van
die klopt niet...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afwassen moet je vóór het eten doen, niet erna.
Dus mits je niet nu gaat eten hoef je niet af te wassen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tof plan..... Sedantje... wil je in ruil voor een massage mijn afwas doen?
zo erg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet leuk was?Is het zo erg met je?
pfffffff.... samen de afwas doen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch niks aan je handen, dus dat kan je prima zelf
Dat begint er al meer op te lijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pfffffff.... samen de afwas doen dan
Hoi!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij gevraagd of je mocht proeven dan?Ziehier, gij hebt enig niveau.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
pfffffff.... samen de afwas doen dan
Hier bloeit iets moois.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
Dat begint er al meer op te lijken![]()
Nee!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij de weg, jij bent de spinnenman toch?
quote:
Dat mis ik wel van de slaapkamer van m'n ex, en m'n vorige huisje.. Ik hoor de regen niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Het regent, wat zal ik heerlijk slapen vanavond
Dit was praktisch alsof je de bal 1mm voor het doel legde en er op schreef in neon kleur: Trap hier.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij moet huppel daten
Omdat die doodsbang is voor kikkersquote:
Wie is Annie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Tally het volgende:
Annie is gek op beestje die houden van vochtigheid!
Heey missbehavin!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij moet huppel daten
quote:
Ik snap dat je het niet kon latenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dit was praktisch alsof je de bal 1mm voor het doel legde en er op schreef in neon kleur: Trap hier.
Ow hij.. ik dacht ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat voor type was het, voor zover je een inschatting kan maken?
Vergeet The Pincess and the Frog niet, en Kermit etc..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef xFriendx het volgende:
Kikkers, moet opeens denken aan Plons en aan die muziekclip met die getekende kikkers.
Mannen he.. Ze volgen toch die dierlijke drift.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet kon laten
Hmmm, in combinatie met jouw persoonlijkheid (voor zover ik dat uberhaupt knap kan inschatten) zou een relatie met zo'n gast geen lang leven beschoren zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow hij.. ik dacht ik![]()
Iets jonger, dun, klein.. beetje skater/alternatief achtig. En denk een vmboér net af. Niet al te snugger en het leven bestaat uit lol maken en uhm weet ik veel wat (zo klonk hij tenminste)
Weet niet eens over wie we het hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je doet nou net of ze heul eng is enzo
Die dierlijke drift bestaat toch uit er overheen gaan en klaar ermee? geen speciale behandelingen enzo..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mannen he.. Ze volgen toch die dierlijke drift.
Doe anders eens niet zo serieus ofzo, jezusquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Weet niet eens over wie we het hebben.Maar ik kies mijn eigen stukkie vis wel uit.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die dierlijke drift bestaat toch uit er overheen gaan en klaar ermee? geen speciale behandelingen enzo..
Spreek voor jezelf manquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee, je moet wel je plek goed afbakenen... Dus ze moet na uren druipend van het zaad die kamer uit kruipen...
![]()
Tuurlijk ben je binnen een minuut klaar, wat denk jij nou?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die dierlijke drift bestaat toch uit er overheen gaan en klaar ermee? geen speciale behandelingen enzo..
Hij lijkt op die bolle van dat duo in het dinosauriers tijdperk, van 'when does the hurting stop?'. Maar ben even de naam kwijt.quote:
Van Eek the catquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij lijkt op die bolle van dat duo in het dinosauriers tijdperk, van 'when does the hurting stop?'. Maar ben even de naam kwijt.
Daarom snap ik dat je het niet kon latenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mannen he.. Ze volgen toch die dierlijke drift.
Terrible Thunderlizards eigenlijk..quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had je even gemist met een nieuw kleurtje onder je naam.
Mwah, mijn eigen zijn beterquote:
Stop doe dan in je UIquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, mijn eigen zijn beter
Ik zou er niet eens aan denken om aan beginnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmmm, in combinatie met jouw persoonlijkheid (voor zover ik dat uberhaupt knap kan inschatten) zou een relatie met zo'n gast geen lang leven beschoren zijn.
Dan doe je die hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, mijn eigen zijn beter
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat begint er al meer op te lijken![]()
quote:
Hoeft niet, ik heb ze bij de handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |