abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:23:16 #1
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_92590318
Deel 5 van de klusblunders

Klussers blijven blunderen (deel IV)

En we blijven gezellig blunderen. :P

Mijn laatste post:
quote:
[quote]1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef siface het volgende:

Mag ik hier mijn klus-faal delen?

Wel, ik zou wel even een paar gipsplaatjes met een Stanleymes snijden om een wandje dicht te maken. Bij het 2e plaatje gaat het mis: ik word afgeleid en voel het mes zo m'n vingers in glijden. Als ik naar m'n hand kijk zie ik een stuk vlees loshangen en een hoop bloed. Ik, heel cool, op m'n gemak naar de keuken om een pleister te zoeken, alwaar ik toch maar besluit flauw te vallen, en mijn man me van de grond moet rapen. Ben er de rest van de dag ellendig van geweest (ik heb geen ervaring met flauwvallen, blijkbaar kun je daar een behoorlijke opdonder van krijgen).

En dat allemaal voor een wondje van 2-3cm. Echt he, ik heb me nog nooit zo'n vreselijk labiel wijf gevoeld. ):O ):O

I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
pi_92590584
Best bijzonder inderdaad flauw vallen van een wondje maar als de pijn of het bloed te ver gaan kan het zomaar gebeuren.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:32:22 #3
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_92590681
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef Ml-etje het volgende:
Best bijzonder inderdaad flauw vallen van een wondje maar als de pijn of het bloed te ver gaan kan het zomaar gebeuren.
Naja het voelde als niks, gewoon 'n beetje bloed. M'n lichaam had dr blijkbaar ff geen zin meer in. (ik zal het voorlopig nog wel ff aan moeten horen trouwens).
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:00:03 #4
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_92591871