dat is die site als je het over houtlijm wilt hebben dat je dan niet zegt een tube bison oid maar dat kleverige spul in een gele fles. Als je dan geluk hebt wordt het niet gemodereerd omdat geel kan linken aan een merkquote:Op woensdag 26 december 2012 12:33 schreef tiho1 het volgende:
Haha ja klusidee staat dat op. Er was ook een idee om het blad te laten schaven tot laminaat en dat weer op een ander blad te plakken.
Waar staat dat vlekken uit de vloer gaan door mayonaise weet ik niet maar dat is idd ook kolder. Dat doe je met ketchup.
Zal ik een recent verhaal van een vriend van mij vertellen?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:22 schreef AverageJoe het volgende:
Deze mensen proberen enkel mee te denken. Zit daar af en toe wat tussen wat niet werkt, tja, helaas dan maar.
Wat had je (vriend) dan gedacht, de kozijnen gratis te krijgen?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Zal ik een recent verhaal van een vriend van mij vertellen?
Heeft enkel glas in z'n voorgevel, vraagt aannemer om isolerend glas. Kan, sponning is diep genoeg, maar moeten wel ventilatieroosters in komen (waarom, hebben nooit gezeten, maar goed).
Isolerend glas met roosters komen; blijken niet te passen. Ergens een maatvoering tussen glas en rooster fout uitgevoerd. Oplossing van de aannemer: kozijnen eruit en vervangen door nieuwe.
Vriend van mij (Mr. in de rechten, heef er de ballen verstand van) gaat daamee akkoord
Krijgt vriend dus rekening voor verwijderen oude en plaatsen nieuwe kozijnen. Plus voor het (verkeerd ingemeten) isolatieglas en roosters.
Vaklui...........
nee maar je begrijpt wat ik bedoel, sommige dingen zijn nogal merkspecifiek en dan wordt dat direct gemodquote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef tiho1 het volgende:
@Densmee je mag daar gewoon houtlijm zeggen hoor. Vrij ruim begrip. Maar idd hoewel het tegenwoordig iets beter is mag je niet zeggen welk merk je goed vindt.
Nee, dat wil ik er niet mee zeggen. Meer wil ik er ook niet over zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef tiho1 het volgende:
Iedereen maakt fouten Blomke wat wil je zeggen met je verhaal. Klussers maken waarschijnlijk meer fouten.
Auw...quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef Meuh het volgende:
Dit is hopelijk mijn laatste blunder van het jaar...
[ afbeelding ]
Je moet ook niet met een stanleymes hars uit een grenen plank proberen te snijden...
Rookgasafvoeren hoor je ook geen schroeven in te draaien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:44 schreef PascalDutch het volgende:
Mof van rookgas afvoer aan mekaar willen schroeven en er dan net bij na denken NIET in je vinger te schroeven, was nog niet uitgedacht of de schroef zat er al in.
Was op school een keer aan het zagen schiet ik met die zaag uit in mijn vinger, vel hing er een beetje slapjes bij....
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef Meuh het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet ook niet met een stanleymes hars uit een grenen plank proberen te snijden...
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef Meuh het volgende:
[ afbeelding ]
Was zon mof die over zon grotere buis heen moet en die moest ik van mijn stage begeleider vast draaien klachten naar hem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
Rookgasafvoeren hoor je ook geen schroeven in te draaien.
Pm zijn naw gegevens maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Was zon mof die over zon grotere buis heen moet en die moest ik van mijn stage begeleider vast draaien klachten naar hem.
Verwarmen met een aansteker en eruit laten lopen. Scheelt een hoop gevaarlijk snijwerkquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef Meuh het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |