SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Jij zou er waarschijnlijk dit van maken: Waar Borderlands heerst.
na regen, ben ik er.
Nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jij zou er waarschijnlijk dit van maken: Waar Borderlands heerst.![]()
![]()
Wanneer komt er een keer een normale TT jongens. Dit kan echt niet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik wil wel tot 14e spelen sowieso, golden camo halen.. Maar ben pas 4e prestige nu dus gaat vast niet lukken om 14 of 15 te halen..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik ben nog steeds niet prestige, vind het wel best zo op level 50.
(Daar moet bij gezegd worden dat ik nog geen dooie hond raak op 10 meter met m'n pro-perks)![]()
Gewoon veel HQ en S&D spelen als je daar eenmaal een beetje goed in bent doe je zo'n 15 uurtjes over een prestigequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik wil wel tot 14e spelen sowieso, golden camo halen.. Maar ben pas 4e prestige nu dus gaat vast niet lukken om 14 of 15 te halen..![]()
Alsof het niks is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon veel HQ en S&D spelen als je daar eenmaal een beetje goed in bent doe je zo'n 15 uurtjes over een prestigena regen, ben ik er.
Ik heb de game sinds release en nu pas 49 uur gespeeld dus voor mij is dat heel veelquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel stelt dat ook weer niet voor als je iedere avond een uurtje of 2 speelt![]()
![]()
Nou moet ik zeggen dat ik wel serieuzer COD speel dan de meeste mensen die het spel zo nu en dan spelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb de game sinds release en nu pas 49 uur gespeeld dus voor mij is dat heel veel![]()
quote:
All good things are wild and free.![]()
wat is deze?quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:30 schreef Forskneck het volgende:
Ik ben nu prestige 7, ik ga wel proberen om prestige 15 te halen.![]()
Ehm weet niet zeker hoor, maar volgens mij zag ik gisteren rond de 6 dagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?
Zal vanaaf ff kijken of het echt 6 dagen zijn![]()
![]()
Weet jij het of het echt ingame is (in de lobby etc..) of dat hoelang black ops aanstaat(met in menu zijn enz..)?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?
Want laat hem nog weleens aanstaan in het menu![]()
![]()
Ik heb 175.6 uur gespeeld ben nu prestige 6 level 38 het is gespeelde tijd trouwens.rice rice baby tututututedudududum![]()
Volgens mij telt hij alleen in game tijd. Anders had ik ook wel meer gespeeld aangezien ik mijn xbox regelmatig een uurtje ofzo aan laatst aan als ik even ergens boodschappen ga doen ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Weet jij het of het echt ingame is (in de lobby etc..) of dat hoelang black ops aanstaat(met in menu zijn enz..)?
Want laat hem nog weleens aanstaan in het menu![]()
Ok mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij telt hij alleen in game tijd. Anders had ik ook wel meer gespeeld aangezien ik mijn xbox regelmatig een uurtje ofzo aan laatst aan als ik even ergens boodschappen ga doen ofzo
Want heb natuurlijk ook uren in mijn emblem gestopt
Die jij en doopy niet willen zien denk ik.![]()
Aangezien jullie voor 020 zijn (zegt al genoeg denk ik hoe ik het zeg)
![]()
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en Omgevingquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ok mooi
Want heb natuurlijk ook uren in mijn emblem gestopt
Die jij en doopy niet willen zien denk ik.![]()
Aangezien jullie voor 020 zijn (zegt al genoeg denk ik hoe ik het zeg)
In de volksmond beter bekend als De altaarjongens in Blauw-Wit of Kerkkoor op 't veld.
Toch?![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en OmgevingIn de volksmond beter bekend als De altaarjongens in Blauw-Wit of Kerkkoor op 't veld.
Toch?![]()
Jij bent goed in raden!!![]()
![]()
![]()
Zie al die experts/nerds hier dan met hun +40 uur speeltijd![]()
Shit nu ik er bij nadenk zit ik ook al rond de 100 uur
+ - 130 uur met beide accounts
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Dude...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
Shit nu ik er bij nadenk zit ik ook al rond de 100 uur
+ - 130 uur met beide accounts
Ik 28 uur ofzo. 1x prestige gedaan en nu lvl 21 dacht ik.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
top Oss jonge, jeweetz. heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeee hoooooooooooooooooooquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en OmgevingIn de volksmond beter bekend als De altaarjongens in Blauw-Wit of Kerkkoor op 't veld.
Toch?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ach.. in Socom 2 heb ik 5000+ uren gestokenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude...
Ik 28 uur ofzo. 1x prestige gedaan en nu lvl 21 dacht ik.
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Valt best mee, 20.8 dagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach.. in Socom 2 heb ik 5000+ uren gestoken
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...
MW2 ondertussen 22 ofzo, en ik ben echt niet de enige uit dit topic die dat heeft
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Hahaha. Zo triest, dat het grappig word.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...
Je kan in elk geval zeggen dat je skills hebt in FPS
ik zei niet 500 uur, ik zei 5000 uur...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Valt best mee, 20.8 dagen
MW2 ondertussen 22 ofzo, en ik ben echt niet de enige uit dit topic die dat heeft
Dat spel speelde ik nog toen de ps3 een jaar uit wasWas een TPS : /quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha. Zo triest, dat het grappig word.
Je kan in elk geval zeggen dat je skills hebt in FPS
[ Bericht 0% gewijzigd door BzP op 10-02-2011 16:52:03 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat is bijna evenveel dagen als ik in WoW heb gestoptquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerd ingetypt in de rekenmachinequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:25 schreef BzP het volgende:
[..]
ik zei niet 500 uur, ik zei 5000 uur...
Dat spel speelde ik nog toen de ps3 een jaar uit was
[..]![]()
* kutkabouter gaat nu in de foetushouding in een hoekje zitten en zich schamen
![]()
*Zucht* Die magie heb ik nooit meer terug gevonden..![]()
(Is maar goed ook)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
wat ga je nou lopen fokken met FC Oss jonguh?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
top Oss jonge, jeweetz. heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo![]()
Zit net over de 100 uur, 4 dagen en 6 of 7 uur geloof ik. Vijfde prestige komt in zicht, nu level 44.. Maar goed, deze levels duren zo laaaaaaaaang!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Serieus het grootste nadeel van het spelen met een goede party is dat je iedere keer weer een nieuwe game kan zoeken. Heb vanmiddag met 4 vrienden zitten knallen en na ieder potje (first strike moshpit) moesten we weer opzoek naar een andere game![]()
![]()
Het is toch top oss?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
wat ga je nou lopen fokken met FC Oss jonguh?
Ik zit net aan de 20 uur en een groot deel ervan hebben m'n broertjes zitten gamen, altijd leuk om terug te zien in de ratio die vanuit het groen volop het rood in duikt.![]()
![]()
Dat weegt niet op tegen een team vol willekeurige debielen die niet eens weten dat ze kunnen lopen ofzo..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus het grootste nadeel van het spelen met een goede party is dat je iedere keer weer een nieuwe game kan zoeken. Heb vanmiddag met 4 vrienden zitten knallen en na ieder potje (first strike moshpit) moesten we weer opzoek naar een andere game![]()
![]()
HQ is te makkelijk met een team van 6 als je allemaal redelijk skils hebt. Gisterennacht nog het merendeel van de potjes met 250-0 gewonnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen een team vol willekeurige debielen die niet eens weten dat ze kunnen lopen ofzo..![]()
7 dagen en 2 uur gespeeld om er even terug op te komenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HQ is te makkelijk met een team van 6 als je allemaal redelijk skils hebt. Gisterennacht nog het merendeel van de potjes met 250-0 gewonnen.
OH en me emblem.
Niet van internet afgehaald, maar zelf uit het hoofdje, vind hem nog best goed gelukt![]()
![]()
![]()
KAKKURLAKOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zit je bij Black Ops ook altijd in het verliezende team of niet?![]()
HEY!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef kutkabouter het volgende:
Zit je bij Black Ops ook altijd in het verliezende team of niet?![]()
![]()
![]()
ja eigenlijk wel![]()
Klote pugs altijd.![]()
Echt onvoorstelbaar altijd van die pussies ass hosten die eruit naaien als ze verliezen.
Eigenlijk moeten ze gewoon iets erin zetten zodat de host niet weg kan als ze aan het verliezen zijn.rice rice baby tututututedudududum![]()
Als de verbinding eruit vliegt als de host weggaat dan sluit hij het spel of zijn console af. Anders krijg je host migration en dat is niet te erg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Rijstkoker het volgende:
Echt onvoorstelbaar altijd van die pussies ass hosten die eruit naaien als ze verliezen.
Eigenlijk moeten ze gewoon iets erin zetten zodat de host niet weg kan als ze aan het verliezen zijn.![]()
Net was ik EINDELIJK weer aan het winnen in DOM, vliegt de host eruit.
Krijg je weer een loss
Zo krijg ik nooit meer mijn win/loss omhoog.
En soms worden mijn backstabs niet geregistreerd als backstab, maar als een gewone stab.
Zo ben ik alweer geprestiged voordat ik ninja pro heb![]()
![]()
Host migration kwam in beeld en toen kwam ik niet eens in de lobby maar gewoon meteen weer in het menu. Haat het altijd zo als ik een vette actie ofzo heb gemaakt die ik wil filmen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als de verbinding eruit vliegt als de host weggaat dan sluit hij het spel of zijn console af. Anders krijg je host migration en dat is niet te erg.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik heb een collega die is zo noob dat ie zelf geen huey gehaald krijgt.
Dus heb ik hem beloofd dat ik carepackages zou instellen en hem dan een huey/hind zou schenken mits ik er 1 kreeg.
Zitten in Havana met een party vol (noob) collegas en daar kreeg ik eindelijk een huey.(opgeroepen bij DOM vlag A trouwens).
Ik heb 2-3 minuten enemies van me huey afliggen houden, en die collega... die bleef er als een blinde kip op afrennen en sterven![]()
Net een paard met oogkleppen man
Zie ik opeens een andere collega dat ding proberen te jatten, dus ik op hem schelden "AFBLIJVEN die heb ik aan ... beloofd!!!"
Komt de noob voor de 5e keer aan en snoekduikt zich in de enemy Napalm wat bijna gedooft was
toen werd ik in mn rug gepakt en raad maar what happened....
Ben meteen ge ragequit en ben van plan hem de hele dag noob te noemen en we hebben met de andere collegas afgesproken hem "stiuational awareness training" te geven vanavond..
Net vrouwen met voetbal, zien alleen maar de bal en niks anders...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mazzel dat je een huey krijgt in een carepackage,ik krijg altijd alleen maar ammo,spyplanes of counterspyplanes.![]()
![]()
Heb een x op een avond achter elkaar (no bullshit) CG, Gunship 2 x, attack heli, dogs, mortar team.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef isisnoa het volgende:
Mazzel dat je een huey krijgt in een carepackage,ik krijg altijd alleen maar ammo,spyplanes of counterspyplanes.![]()
Dat ook nog zonder Hardline pro.
Volgende dag wou ik weer mn geluk beproeven, krijg een counter SP en verander hem in RCXD.
Package erna was het vice versa
Nog een paar crappackages daarna gekregen en toen dan maar mn vertrouwde Napalm weder equipped.
Een keer zonder hardline pro 3 blackbirds achter elkaar gehaald uit packagesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb een x op een avond achter elkaar (no bullshit) CG, Gunship 2 x, attack heli, dogs, mortar team.![]()
Dat ook nog zonder Hardline pro.
Volgende dag wou ik weer mn geluk beproeven, krijg een counter SP en verander hem in RCXD.
Package erna was het vice versa
Nog een paar crappackages daarna gekregen en toen dan maar mn vertrouwde Napalm weder equipped.![]()
![]()
Ook altijd ammo, of spyplanesals ik iets goeds krijg is het Mortars.
Nee, maar toch beter dan altijd die ammo of spyplanesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef isisnoa het volgende:
Mortars vindt ik niet zo,wel bij hq,demolition ofzo maar verder niet zo.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik heb nog nooit meer dan een rcxd gehaduit mn eigen dingen. De meeste carepackages zijn van vijanden die ik dan meteen boobytrap. Dan verandert ie ook meteen in iets goeds voor hun zodat ze er minimaal met zn 2en naast staan
![]()
![]()
Int begin speelde ik vaak met carepackage en ik veranderde bijna alles in Mortarsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ook altijd ammo, of spyplanesals ik iets goeds krijg is het Mortars.
Wel kicke met nuketown DOM.Ik heb honden al een paar x gejatquote:
Gister had ik een filantropische (goed geschreven?) instelling met mn n00b collegas.
Spy plane, Counter, en carepackages voor hun...
normaal liever Napalm dan Carepackage.
Sentry guns vind ik geweldig...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Misschien zal ik eens bij houden wat ik uit care packages haal zonder hardline. Kan op een dag wel 30-40 halen als ik beetje goed speel. Of misschien met hardline pro en dan rerolls gewoon tellen als een nieuwe carepackage.![]()
Dat kan je niet doen want daar heb je andere kansen op dingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:14 schreef Fsmxi het volgende:
Misschien zal ik eens bij houden wat ik uit care packages haal zonder hardline. Kan op een dag wel 30-40 halen als ik beetje goed speel. Of misschien met hardline pro en dan rerolls gewoon tellen als een nieuwe carepackage.
Ik weet nog een keer in HQ toen ons halve team weg was en ik in een keer voor een ding met honden stond. Toen vroeg ik "moet ik hem pakken" en meteen iedereen schreeuwen "JAaaajja".
Maar ik wist niet of de eigenaar in de buurt was![]()
![]()
Complete vreemdeling had mn triple boobytrapkill filmpje ge-upload die ik toevallig op de tube tegenkwam..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nog nooit meer dan een rcxd gehaduit mn eigen dingen. De meeste carepackages zijn van vijanden die ik dan meteen boobytrap. Dan verandert ie ook meteen in iets goeds voor hun zodat ze er minimaal met zn 2en naast staan
Touwens een tip voor Summit. SENTRY GUN...
Spring bij punt B (DOM) op de railingen en je hebt een masterplek, of je huppelt naar buiten op die toren...
11 kills gehaald gister..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Trouwens, als je een carepackage boobytrapped. Gaat ie dan 1x af?
Anders is het wel zonde om dogs ofzo te boobytrappen ja.
Oh ik zie al, ontlpoft gewoon 1x... ook wel logisch
Mooi filmpje BzP
Ik ben overgestapt op ghost + silencer + ninjaMaargoed ik ren wel altijd de hele map over zonder ook maar een momentje te campen, dus dan mag dat vind ik
Silent assassin-style
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Nee, je steelt de contentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Nee je pakt toch eerst wat er in zit?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Oh ik zie al, ontlpoft gewoon 1x... ook wel logisch
Mooi filmpje BzP
Hahahahaha,ik ben ook zo'n rond renner.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben overgestapt op ghost + silencer + ninjaMaargoed ik ren wel altijd de hele map over zonder ook maar een momentje te campen, dus dan mag dat vind ik
Silent assassin-style![]()
![]()
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Silent assassin-styleMisschien ipv ninja hacker, want bijna niemand merkt dat je achter ze aan rent
Negeer de post hieronder
Met hacker vind je je prooi snel![]()
![]()
Gister avond eindelijk mijn Ninja Pro gehaald, 3 backstabs op Summitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Silent assassin-style
Gister liep een Ghost ventje achtermij, die wilde mij knifen. Ik hoorde dus iets achtermij, maar was nog te ver weg om mij te knifen, kon em zo neer maaien
Ninja Pro![]()
![]()
Vind de silent footsteps ook meer voor je zelf, zodat je beter de enemy's hoort.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo hoort het ookMisschien ipv ninja hacker, want bijna niemand merkt dat je achter ze aan rent
Ik heb een keer weer hacker van de week aangezet, en was steeds in de war, met mijn eigen footsteps
OH! ja en ga niet meer dood, omdat mijn ventje zo hard schreeuwt![]()
![]()
Wat ik in me hoofd heb is dat ik dan op een klein tafeltje naast me gewoon een notietieblaadje heb met twee kolommen, care package en reroll, met in de rijen gewoon alle opties (ammo, spy-plane, counterspy-plane, etc. etc.), en dan linkerkolom voor inroepuitkomst, 2e kolom voor reroll, en maar turven. En alles rerollen, al is het huey in demolition.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kan je niet doen want daar heb je andere kansen op dingen.![]()
Nee dat vind ik wel raar, ben toch verdomme een ninjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
Stopt dat schreeuwen en kreunen ook als je over een drempeltje van 20cm klimt?![]()
![]()
Of met decoysquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, in hardcore je campende teammates ergeren met stuns.
Er is toch ergens een procentueel schema?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat ik in me hoofd heb is dat ik dan op een klein tafeltje naast me gewoon een notietieblaadje heb met twee kolommen, care package en reroll, met in de rijen gewoon alle opties (ammo, spy-plane, counterspy-plane, etc. etc.), en dan linkerkolom voor inroepuitkomst, 2e kolom voor reroll, en maar turven. En alles rerollen, al is het huey in demolition.Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.quote:
Met hardcore Nova Gas hehehVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als je twee van die dingen tegen iemand aangooit is ie doodquote:Ik ben ook een aantal keren geteamkilled in die 2 potjes. Zeker 3 mensen laten kicken.
![]()
Ik bedoelde juist een decoy naast een ghost camper gooien, zodat alle enemies hem direct spottenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is toch ergens een procentueel schema?
[..]
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.
Met hardcore Nova Gas heheh
Van mw2 hadden de devs de kansen bekend gemaakt. 2% chopper gunner. Zal bij BO wel hetzelfde zijn ongeveer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is toch ergens een procentueel schema?
[..]
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.
Met hardcore Nova Gas heheh
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100212125214AAtZKkR![]()
iek schnap jai ook..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist een decoy naast een ghost camper gooien, zodat alle enemies hem direct spotten
Aber met core heb je constant een radar wat het makkelijker zou maken..
volgens mij had was ik er int vorige topic ook over begonnen wat een geweldig stukje materiaal de decoy is
Daar is pro ook niet voor...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef isisnoa het volgende:
Zoveel extra's geeft pro dus niet op de fijne streaks.
Toch wel mooi te zien dat er meer kans is met pro...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Maar dat schema bedoelde ik meer dat je soms geluk hebt (3 choppers op 1 avond bijv.), en soms gewoon pech (ik zeg maar wat, 100 keer ammo die je in spyplanes verandert)![]()
Is ook echt luck of the draw...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef Fsmxi het volgende:
Maar dat schema bedoelde ik meer dat je soms geluk hebt (3 choppers op 1 avond bijv.), en soms gewoon pech (ik zeg maar wat, 100 keer ammo die je in spyplanes verandert)
Heb ook bij MW2 in een emergency airdrop 1 UAV, 2 Counters en een resupply gehad
Touwens gister voor het eerst in blackops met de tactical insertion gespeeld met Demolition..
zoveel ambushes gemaakt tegen de planters
[ Bericht 10% gewijzigd door BzP op 11-02-2011 12:34:03 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb 2 keer in MW2 4 Counters gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Is ook echt luck of the draw...
Heb ook bij MW2 in een emergency airdrop 1 UAV, 2 Counters en een resupply gehad
Touwens gister voor het eerst in blackops met de tactical insertion gespeeld met Demolition..
zoveel ambushes gemaakt tegen de planters![]()
![]()
WTF..... Is wel lekker irri voor de tegenpartijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer in MW2 4 Counters gehad
Had gister ook iets van 8 counters in een match.. 2 uit packages
Ik zou helemaal gek worden als ik aan de andere kant zatVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gewoon langs je emergency campen als er niets boeiends in zit en zo je killstreaks opnieuw halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
WTF..... Is wel lekker irri voor de tegenpartij
Had gister ook iets van 8 counters in een match.. 2 uit packages
Ik zou helemaal gek worden als ik aan de andere kant zat![]()
![]()
doe ik met ammo altijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon langs je emergency campen als er niets boeiends in zit en zo je killstreaks opnieuw halen
Damn nadat ik de nieuwe modem heb gekregen is me verbinding nog slechter dan hiervoor, heeft iemand anders ook een nieuwe modem van Ziggo gekregen?rice rice baby tututututedudududum![]()
Is het een modem of een modem/router?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Rijstkoker het volgende:
Damn nadat ik de nieuwe modem heb gekregen is me verbinding nog slechter dan hiervoor, heeft iemand anders ook een nieuwe modem van Ziggo gekregen?![]()
Zal je vanavond toevoegen
We're short with owners (:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Psn is btw ook gwn Bobbanz haha (:
Ben niet tot laat vanavond op, morgenochtend weer ontbijt draaien etc![]()
Ik begin rond 21:00quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
Psn is btw ook gwn Bobbanz haha (:
Ben niet tot laat vanavond op, morgenochtend weer ontbijt draaien etc
Heb trouwens van een (zwaar into games) collega gehoor dat er voor de Xbox een apparaat nu te krijgen is waar je toetsenbord+muis aan je console kan aansluiten wat voor online gaming gebruikt kan worden...
Het schijnt dat een pc blopser in de test online 40-1 had gescoord
Want dat kan niet zonder muis en toetsenbord?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef BzP het volgende:
Heb trouwens van een (zwaar into games) collega gehoor dat er voor de Xbox een apparaat nu te krijgen is waar je toetsenbord+muis aan je console kan aansluiten wat voor online gaming gebruikt kan worden...
Het schijnt dat een pc blopser in de test online 40-1 had gescoord![]()
![]()
Was vergeten te vermelden.. in 3 minquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Want dat kan niet zonder muis en toetsenbord?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Xbox 6e prestige meldt. Wat vinden jullie van die nieuwe maps?
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vindt. Heb ze nog niet genoeg gespeeld om ze goed/slecht/leuk/kut te vinden. Tot nu toe vind ik Kowloon nog 't tofst, Stadium 't kutst.
[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2011 16:32:17 ]![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)or-xbox-360-uit.html
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=159411
Heb filmpje niet gezien aangezien mn baas nog rond huppeltVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Jaytonism het volgende:
Xbox 6e prestige meldt. Wat vinden jullie van die nieuwe maps?
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vindt. Heb ze nog niet genoeg gespeeld om ze goed/slecht/leuk/kut te vinden. Tot nu toe vind ik Kowloon nog 't tofst, Stadium 't kutst.![]()
Pvt_Wollie voor PS3, voeg maar toe als je wilt maar zet er ff FOK! bijOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het is een modem, maar heb ergens gelezen dat het 24 uur duurt ofzo voordat ie optimaal is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Is het een modem of een modem/router?rice rice baby tututututedudududum![]()
Wordt dan het hamstertje wakker dat dan begint te rennen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Het is een modem, maar heb ergens gelezen dat het 24 uur duurt ofzo voordat ie optimaal is.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik hoop 't de verbinding is nu soms vol en soms valt ie weg enz.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Wordt dan het hamstertje wakker dat dan begint te rennen?rice rice baby tututututedudududum![]()
YEAH BITCHES TOEGEVOEGD DOOR BOBBY!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Server in Arnhem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Rijstkoker het volgende:
Net ff de nieuwe router van Ziggo gehad dit zijn de resultaten
[ link | afbeelding ]Dat moet wel kut zijn gewoon.
Die speedtest connect gewoon met een random server in NL hoor. Kan 'm ook op Amsterdam instellen dan heb ik nog dezelfde resultaten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Server in Arnhem.Dat moet wel kut zijn gewoon.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Die post was niet voor jou bedoeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Die speedtest connect gewoon met een random server in NL hoor. Kan 'm ook op Amsterdam instellen dan heb ik nog dezelfde resultaten.
Ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die post was niet voor jou bedoeld.mijn internet is wel kut hier in Den Bosch lag hier heel het level door.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
YEAH BITCHES TOEGEVOEGD DOOR BOBBY!![]()
![]()
Je woont in Den Bosch? Held.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ohmijn internet is wel kut hier in Den Bosch lag hier heel het level door.
Ik was denk ik gewoon vergeten om op mijn router in te stellen dat ie het beste signaal moest pakkenHij loopt weer lekker vloeiend.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was denk ik gewoon vergeten om op mijn router in te stellen dat ie het beste signaal moest pakkenHij loopt weer lekker vloeiend.
![]()
![]()
Ik heb nog 1keer een vastloper sinds de update gehad maar wel nadat ik bijna heel de dag had gespeeld met dubbel xp weekend toen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef isisnoa het volgende:
Hij loopt wel minder vast,hij is al weken niet meer helemaal vast gelopen.rice rice baby tututututedudududum![]()
Is ook zo, ik had de eerste 24 uur ook problemen met Ziggo. Nu gaat het helemaal perfect. De eerst 24 uur worden alle instellingen geoptimaliseerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Die speedtest connect gewoon met een random server in NL hoor. Kan 'm ook op Amsterdam instellen dan heb ik nog dezelfde resultaten.![]()
Ich bin vielleicht dabei!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:39 schreef KoningStoma het volgende:
Wie doet er vanmiddag / vanavond mee met ascension
Ik blijf hem tof vinden.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:27 schreef KoningStoma het volgende:
Vanmiddag zit er niet in trouwens. Vanavond wel.ik dacht dat het nog vrijdag was
![]()
![]()
Wat is ascencion?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik heb het ook 1x gedaan maar ik ben TE gehecht aan mijn AK47 (en alle pro perks) om het nogmaals te doen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
heb nu prestige gedaan maar vind het kut en niet leuk meer ineens
![]()
Vanavond wil ik mijn 3 laatste perks naar pro brengen (Lightweight, Marathon en Flat Jacket), op zich gaat Marathon best snel met CTF, gister paar potjes gespeeld en had al 7 captures. Moet ook nog paar First Bloods, daarna ga ik ff FFA spelen voor de meleekills van lightweight en daarna nog 1 granaat teruggooien voor Jacket en dan klaar![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het juist wel een uitdaging,om steeds weer opnieuw alles te krijgen.![]()
Ik speel overigens graag met de Famas.![]()
Gewoon met je ballistic knife rondrennen in een DOM game en je hebt die 15 kills met je knife in 1 potjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond wil ik mijn 3 laatste perks naar pro brengen (Lightweight, Marathon en Flat Jacket), op zich gaat Marathon best snel met CTF, gister paar potjes gespeeld en had al 7 captures. Moet ook nog paar First Bloods, daarna ga ik ff FFA spelen voor de meleekills van lightweight en daarna nog 1 granaat teruggooien voor Jacket en dan klaar![]()
![]()
![]()
Gelden die ook als melee?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon met je ballistic knife rondrennen in een DOM game en je hebt die 15 kills met je knife in 1 potje![]()
Kan je me adden aub?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef isisnoa het volgende:
ik vind het juist wel een uitdaging,om steeds weer opnieuw alles te krijgen.![]()
Ik speel overigens graag met de Famas.
Psn; Bobbanz![]()
Haha, wanneer jij overstapt naar ps3.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bobbanz wanneer stap je over op xbox?
Ik irriteer me aan die schuine controller![]()
![]()
Het ging niet over mijn opa, maar over maat naast me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef KoningStoma het volgende:
Als ie geld krijgt voor zn rapport van zn opa.
Oh wacht
En dan ziekelijk dat je dan alsnog zo moet reageren![]()
![]()
Het is wetenschappelijk bewezen dat je aids aan je hand krijgt van de PS3 controller.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Haha, wanneer jij overstapt naar ps3.
Ik irriteer me aan die schuine controllerOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Oke, bron?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je aids aan je hand krijgt van de PS3 controller.![]()
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef KoningStoma het volgende:
Als ie geld krijgt voor zn rapport van zn opa.
Oh wacht![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je aids aan je hand krijgt van de PS3 controller.![]()
![]()
Zal ik zo doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Kan je me adden aub?
Psn; Bobbanz![]()
![]()
Playstation 3!
Gezocht; Clan!
Gezocht, actiefe clan. Liefst een 100% NL clan met headset, dit i.v.m het communiceren stukken makkelijker gaat.
Info;
Psn; Bobbanz
Lvl; 38, prestige 3
K/D Ratio; 1.12
Leeftijd; 15
Headset; Ja
Actief; Ja
Youtube channel? Ja zeker; http://www.youtube.com/MrBobbanz![]()
shit ik heb geen headset...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Precies hetzelfde hierzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb het ook 1x gedaan maar ik ben TE gehecht aan mijn AK47 (en alle pro perks) om het nogmaals te doen....
Met een K/D onder de 1.25 tel je niet mee.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
Met een K/D onder de 1.25 tel je niet mee.
Tenzij je tieten hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Wat stoma zegt.
1.35 heb ikal die connection interrupted, mijn noobskills in het begin en dat ik af en toe nog vrienden laat spelen die steeds negatief spelen. Had gisteren nog een potje 25-0
![]()
Maar overall gaat mijn kd wel lekker omhoog.rice rice baby tututututedudududum![]()
Mhua, vond dat Wings of Redemption laatst wel een goeie had, dat als "sterke" speler een k/d+w/l hoger dan 4 moet hebben. (Dus bijv 1.25 K/D en 2.75 W/Lquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
Met een K/D onder de 1.25 tel je niet mee.)
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
Sorry, no ho.... of moet ik nu no hetero roepenquote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Alleen als je slechte persoonlijke kwaliteiten zoals ik hebt. Als je gezellig bent dan mag je best een kut kd hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
Met een K/D onder de 1.25 tel je niet mee.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Tenzij je tieten hebt natuurlijk.![]()
![]()
Ik heb een kind, telt dat ook?
[ Bericht 2% gewijzigd door Doopy-X- op 12-02-2011 20:15:33 ]![]()
Ik had er gisteren 1 op grid 3x binnen 20 seconden met rcxd. Die was ook niet al te happyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:23 schreef KoningStoma het volgende:
Quadkill met rcxd net
Halve team meteen geragequit.![]()
![]()
Die heb ik gelukkig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Tenzij je tieten hebt natuurlijk.![]()
![]()
Oh ja,ik heb ook een headset.
Level 47-prestige 5.
Ratio is flut.![]()
Soms gaat het super maar soms ook echt bagger.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat is dit spel een HOERENKANKERTYFUSTERINGGODSGLOEIENDEBAFFENDEREETLIKKENDEMASTRUBERENDEPOEPETENDE GORE BENDE!
Haha, dat stukje op 0.05 is nice.. hoe die slipt bij die bocht.. driftskills en shitt.quote:
na regen, ben ik er.
Ja, want ik stalk tliciouz ook echt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je hebt er denk ik nu een stalker bij......ask Tiliciouz
Haha deze man heeft net een smsje gehad van een chick en ik ga ballen, later zombies
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Haha deze man heeft net een smsje gehad van een chick en ik ga ballen, later zombies
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:28 schreef Rijstkoker het volgende:
En,genoten?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Haha deze man heeft net een smsje gehad van een chick en ik ga ballen, later zombies![]()
![]()
Whoop. Stonden in domination op radiation achter met iets van 140-80. Haalt een teammate ineens een chopper gunner uit een care package en ik 30 seconden later een blackbird
200-180 gewonnen dacht ik![]()
![]()
Ik heb gewoon voor het eerst een trio meegemaaktquote:ben nu alweer thuis want de auto moest voor 10 uur thuis zijn.
Pics or it didnt happen....quote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor het eerst een trio meegemaakt![]()
![]()
Was het de waarheid of is hij slechts een onruststoker, Rijstkoker.quote:
Op Rijstkoker is het moeilijker rijmen moet ik zeggen. King Catheter is een stuk makkelijk.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Die 1e 7 captures voor marathon pro gingen als een trein vrijdag maar die laatste 8 waren echt een bitch gisteren. Speelde vaak tegen erg goede ctf spelers met een team vol noobs....uiteindelijk wel gehaald
Nu nog ff 4 first bloods voor de pro en dan die 15 melees voor Lightweight pro.![]()
Wel met twee andere meiden en niet met twee mannen en één meid hoop ik voor je...quote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor het eerst een trio meegemaaktben nu alweer thuis want de auto moest voor 10 uur thuis zijn.
![]()
Natuurlijk 2 meidenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:40 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wel met twee andere meiden en niet met twee mannen en één meid hoop ik voor je...
Wat Doopy zegt, pics or it didn't happen.quote:
Het konden net zogoed 2 jongens zijn.
na regen, ben ik er.
2 shemalesquote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat Doopy zegt, pics or it didn't happen.
Het konden net zogoed 2 jongens zijn.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Lekker offtopic weer.Maarre, pics?
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef kutkabouter het volgende:
Lekker offtopic weer.Maarre, pics?
Rijstkoker
Sorry man, maar daar krijg je echt oogkanker van.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef Rijstkoker het volgende:
Net ff 2 filmpjes opgenomen met mijn mobiel (HTC Desire) hij filmt op 720p alleen de kwaliteit is niet echt zo super omdat ie het filmpje opslaat als 3gp weet iemand een goede film app die opslaat in ander extensie ofzo?
Ja ik ben op zoek naar een app dus die in mp4 formaat filmt maar volgens mij bestaat het niet, dus het word misschien een capture card kopen ooit.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sorry man, maar daar krijg je echt oogkanker van.rice rice baby tututututedudududum![]()
Stom, ik heb een capture card, maar geen pcDus die capture kaart ligt ergens onder in een verhuisdoos te rotten....
Daar wordt het echt niet beter van hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja ik ben op zoek naar een app dus die in mp4 formaat filmt maar volgens mij bestaat het niet, dus het word misschien een capture card kopen ooit.De camera van je telefoon is gewoon kut. Kan die wel HD film opslaan maar aangezien je geen HD camera in je telefoon hebt zitten heb je daar geen zak aan.
Ik heb de gewone dus dat betreur ik volledig vanuit de diepe gronden van mijn hart.rice rice baby tututututedudududum![]()
Wut?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
Stom, ik heb een capture card, maar geen pcDus die capture kaart ligt ergens onder in een verhuisdoos te rotten....
![]()
![]()
Ding is niet geschikt voor mac.quote:
Lukt niet met bootcamp?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ding is niet geschikt voor mac.na regen, ben ik er.
Fuck bootcamp. Ik heb niet voor niks geen pc meer. Ik hoef die ellende niet in huis. (xbox valt daar buiten, die werkt wel)quote:
Edit:![]()
En nee ik ben geen fanboy! kheb skijt's avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ding is niet geschikt voor mac.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga binnekort een ps3 aanschaffen met black ops maar is het echt zo dat de verbinden heel erg vaak slecht is of valt dat wel mee op de ps3?
Ik speel wel regelmatige BO bij een maat die heeft een xbox hij heeft daar bijna nooit last van maar ik had gehoord dat het op de ps3 een stuk minder is.![]()
Dus volgens jou heeft de ps3 nog minder last dan bijna nooit?
Das dus heulemaaal niks he....
ik zou xbox kopen als ik jou was.![]()
Successfull troll is successfull.quote:
Niettemin was het wel een hele duidelijke trollpost.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Hij meent het volgens mij nog echt ook nog hoor.
En? Mocht je ook meedoen?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor het eerst een trio meegemaaktben nu alweer thuis want de auto moest voor 10 uur thuis zijn.
Alleen nog scout en tactical mask pro halen en dan heb ik alle perks pro
Inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Hij meent het volgens mij nog echt ook nog hoor.
Mac is is dure monkeyproof zooi voor vrouwen of mensen met zwarte hippe brillen (of een combinatie daarvan).![]()
Hilarisch hoe jullie elke keer weer dit topic laten verzanden in pure bagger.
Ieder zo zijn kwaliteiten's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Gister in Summit met mn maten toch wat monsterscores gezet
We waren aant ruzien wie als eerste de choppergunners in mochten zetten
Hoezo bagger? Dit is kwaliteitquote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef kutkabouter het volgende:
Hilarisch hoe jullie elke keer weer dit topic laten verzanden in pure bagger.
Ik moet toegeven dat dat zwevende steentje op dat zeeëgeltje, wel heel mooi is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Zorgvuldig uitgezocht man, met de hand gekozen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat dat zwevende steentje op dat zeeëgeltje, wel heel mooi is.![]()
Jij en je gevoel voor detailquote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezocht man, met de hand gekozen.
Zegt de grootste baggeraar ooitquote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef kutkabouter het volgende:
Hilarisch hoe jullie elke keer weer dit topic laten verzanden in pure bagger.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zegt de grootste baggeraar ooit
Want die heetten allemaal 403 Forbidden?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niets tegen deze scheepvaardersHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Pierre en Rossdale.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Man, we waren al die 2 oudjes van de muppet show, en nu ditquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb geen grijze snor, ik heb een grijze sik
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb geen grijze snor, ik heb een grijze sik![]()
![]()
![]()
ik miste de makreel.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om het Grote Pierre en Rossdale topic te openen in GAMquote:Op maandag 14 februari 2011 16:39 schreef Michhas het volgende:
Pierre en Ross moeten meedoen met Benidorm Bastards
nee, die komt nogquote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
black ops?
Dit is het grote Pierre en Rossdale topicHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Sorry, mijn excuses..
Hoe haal ik het ook in mn hoofd oom zoiets dom te denken!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat is dat kutspel, waar ik het niet meer over wil hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: