Daar is pro ook niet voor...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef isisnoa het volgende:
Zoveel extra's geeft pro dus niet op de fijne streaks.
Is ook echt luck of the draw...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef Fsmxi het volgende:
Maar dat schema bedoelde ik meer dat je soms geluk hebt (3 choppers op 1 avond bijv.), en soms gewoon pech (ik zeg maar wat, 100 keer ammo die je in spyplanes verandert)
Ik heb 2 keer in MW2 4 Counters gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Is ook echt luck of the draw...
Heb ook bij MW2 in een emergency airdrop 1 UAV, 2 Counters en een resupply gehad
Touwens gister voor het eerst in blackops met de tactical insertion gespeeld met Demolition..
zoveel ambushes gemaakt tegen de planters
WTF..... Is wel lekker irri voor de tegenpartijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer in MW2 4 Counters gehad
Gewoon langs je emergency campen als er niets boeiends in zit en zo je killstreaks opnieuw halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
WTF..... Is wel lekker irri voor de tegenpartij
Had gister ook iets van 8 counters in een match.. 2 uit packages
Ik zou helemaal gek worden als ik aan de andere kant zat
doe ik met ammo altijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon langs je emergency campen als er niets boeiends in zit en zo je killstreaks opnieuw halen
Is het een modem of een modem/router?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Rijstkoker het volgende:
Damn nadat ik de nieuwe modem heb gekregen is me verbinding nog slechter dan hiervoor, heeft iemand anders ook een nieuwe modem van Ziggo gekregen?
Ik begin rond 21:00quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
Psn is btw ook gwn Bobbanz haha (:
Ben niet tot laat vanavond op, morgenochtend weer ontbijt draaien etc
Want dat kan niet zonder muis en toetsenbord?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef BzP het volgende:
Heb trouwens van een (zwaar into games) collega gehoor dat er voor de Xbox een apparaat nu te krijgen is waar je toetsenbord+muis aan je console kan aansluiten wat voor online gaming gebruikt kan worden...
Het schijnt dat een pc blopser in de test online 40-1 had gescoord
Was vergeten te vermelden.. in 3 minquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Want dat kan niet zonder muis en toetsenbord?
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Jaytonism het volgende:
Xbox 6e prestige meldt. Wat vinden jullie van die nieuwe maps?
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vindt. Heb ze nog niet genoeg gespeeld om ze goed/slecht/leuk/kut te vinden. Tot nu toe vind ik Kowloon nog 't tofst, Stadium 't kutst.
Het is een modem, maar heb ergens gelezen dat het 24 uur duurt ofzo voordat ie optimaal is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Is het een modem of een modem/router?
Wordt dan het hamstertje wakker dat dan begint te rennen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Het is een modem, maar heb ergens gelezen dat het 24 uur duurt ofzo voordat ie optimaal is.
Ik hoop 't de verbinding is nu soms vol en soms valt ie weg enz.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Wordt dan het hamstertje wakker dat dan begint te rennen?
Server in Arnhem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Rijstkoker het volgende:
Net ff de nieuwe router van Ziggo gehad dit zijn de resultaten
[ link | afbeelding ]
Die speedtest connect gewoon met een random server in NL hoor. Kan 'm ook op Amsterdam instellen dan heb ik nog dezelfde resultaten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Server in Arnhem.Dat moet wel kut zijn gewoon.
Die post was niet voor jou bedoeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Die speedtest connect gewoon met een random server in NL hoor. Kan 'm ook op Amsterdam instellen dan heb ik nog dezelfde resultaten.
Ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die post was niet voor jou bedoeld.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
YEAH BITCHES TOEGEVOEGD DOOR BOBBY!
Je woont in Den Bosch? Held.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ohmijn internet is wel kut hier in Den Bosch lag hier heel het level door.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was denk ik gewoon vergeten om op mijn router in te stellen dat ie het beste signaal moest pakkenHij loopt weer lekker vloeiend.
Ik heb nog 1keer een vastloper sinds de update gehad maar wel nadat ik bijna heel de dag had gespeeld met dubbel xp weekend toen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef isisnoa het volgende:
Hij loopt wel minder vast,hij is al weken niet meer helemaal vast gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |