Er is toch ergens een procentueel schema?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat ik in me hoofd heb is dat ik dan op een klein tafeltje naast me gewoon een notietieblaadje heb met twee kolommen, care package en reroll, met in de rijen gewoon alle opties (ammo, spy-plane, counterspy-plane, etc. etc.), en dan linkerkolom voor inroepuitkomst, 2e kolom voor reroll, en maar turven. En alles rerollen, al is het huey in demolition.
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.quote:
Als je twee van die dingen tegen iemand aangooit is ie doodquote:
Ik bedoelde juist een decoy naast een ghost camper gooien, zodat alle enemies hem direct spottenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is toch ergens een procentueel schema?
[..]
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.
Met hardcore Nova Gas heheh
Van mw2 hadden de devs de kansen bekend gemaakt. 2% chopper gunner. Zal bij BO wel hetzelfde zijn ongeveer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is toch ergens een procentueel schema?
[..]
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.
Met hardcore Nova Gas heheh
iek schnap jai ook..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist een decoy naast een ghost camper gooien, zodat alle enemies hem direct spotten
Daar is pro ook niet voor...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef isisnoa het volgende:
Zoveel extra's geeft pro dus niet op de fijne streaks.
Is ook echt luck of the draw...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef Fsmxi het volgende:
Maar dat schema bedoelde ik meer dat je soms geluk hebt (3 choppers op 1 avond bijv.), en soms gewoon pech (ik zeg maar wat, 100 keer ammo die je in spyplanes verandert)
Ik heb 2 keer in MW2 4 Counters gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Is ook echt luck of the draw...
Heb ook bij MW2 in een emergency airdrop 1 UAV, 2 Counters en een resupply gehad
Touwens gister voor het eerst in blackops met de tactical insertion gespeeld met Demolition..
zoveel ambushes gemaakt tegen de planters
WTF..... Is wel lekker irri voor de tegenpartijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer in MW2 4 Counters gehad
Gewoon langs je emergency campen als er niets boeiends in zit en zo je killstreaks opnieuw halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
WTF..... Is wel lekker irri voor de tegenpartij
Had gister ook iets van 8 counters in een match.. 2 uit packages
Ik zou helemaal gek worden als ik aan de andere kant zat
doe ik met ammo altijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon langs je emergency campen als er niets boeiends in zit en zo je killstreaks opnieuw halen
Is het een modem of een modem/router?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Rijstkoker het volgende:
Damn nadat ik de nieuwe modem heb gekregen is me verbinding nog slechter dan hiervoor, heeft iemand anders ook een nieuwe modem van Ziggo gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |