Nee, je steelt de contentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens, als je een carepackage boobytrapped. Gaat ie dan 1x af?
Anders is het wel zonde om dogs ofzo te boobytrappen ja.
Nee je pakt toch eerst wat er in zit?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens, als je een carepackage boobytrapped. Gaat ie dan 1x af?
Anders is het wel zonde om dogs ofzo te boobytrappen ja.
Oh ik zie al, ontlpoft gewoon 1x... ook wel logisch
Mooi filmpje BzP
Hahahahaha,ik ben ook zo'n rond renner.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben overgestapt op ghost + silencer + ninjaMaargoed ik ren wel altijd de hele map over zonder ook maar een momentje te campen, dus dan mag dat vind ik
Silent assassin-style
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben overgestapt op ghost + silencer + ninjaMaargoed ik ren wel altijd de hele map over zonder ook maar een momentje te campen, dus dan mag dat vind ik
Silent assassin-style
Gister avond eindelijk mijn Ninja Pro gehaald, 3 backstabs op Summitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Silent assassin-style
Vind de silent footsteps ook meer voor je zelf, zodat je beter de enemy's hoort.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo hoort het ookMisschien ipv ninja hacker, want bijna niemand merkt dat je achter ze aan rent
Wat ik in me hoofd heb is dat ik dan op een klein tafeltje naast me gewoon een notietieblaadje heb met twee kolommen, care package en reroll, met in de rijen gewoon alle opties (ammo, spy-plane, counterspy-plane, etc. etc.), en dan linkerkolom voor inroepuitkomst, 2e kolom voor reroll, en maar turven. En alles rerollen, al is het huey in demolition.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kan je niet doen want daar heb je andere kansen op dingen.
Nee dat vind ik wel raar, ben toch verdomme een ninjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
Stopt dat schreeuwen en kreunen ook als je over een drempeltje van 20cm klimt?
Of met decoysquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, in hardcore je campende teammates ergeren met stuns.
Er is toch ergens een procentueel schema?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat ik in me hoofd heb is dat ik dan op een klein tafeltje naast me gewoon een notietieblaadje heb met twee kolommen, care package en reroll, met in de rijen gewoon alle opties (ammo, spy-plane, counterspy-plane, etc. etc.), en dan linkerkolom voor inroepuitkomst, 2e kolom voor reroll, en maar turven. En alles rerollen, al is het huey in demolition.
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.quote:
Als je twee van die dingen tegen iemand aangooit is ie doodquote:
Ik bedoelde juist een decoy naast een ghost camper gooien, zodat alle enemies hem direct spottenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is toch ergens een procentueel schema?
[..]
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.
Met hardcore Nova Gas heheh
Van mw2 hadden de devs de kansen bekend gemaakt. 2% chopper gunner. Zal bij BO wel hetzelfde zijn ongeveer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is toch ergens een procentueel schema?
[..]
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.
Met hardcore Nova Gas heheh
iek schnap jai ook..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist een decoy naast een ghost camper gooien, zodat alle enemies hem direct spotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |