HEY!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef kutkabouter het volgende:
Zit je bij Black Ops ook altijd in het verliezende team of niet?![]()
Als de verbinding eruit vliegt als de host weggaat dan sluit hij het spel of zijn console af. Anders krijg je host migration en dat is niet te erg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Rijstkoker het volgende:
Echt onvoorstelbaar altijd van die pussies ass hosten die eruit naaien als ze verliezen.
Eigenlijk moeten ze gewoon iets erin zetten zodat de host niet weg kan als ze aan het verliezen zijn.
Host migration kwam in beeld en toen kwam ik niet eens in de lobby maar gewoon meteen weer in het menu. Haat het altijd zo als ik een vette actie ofzo heb gemaakt die ik wil filmen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als de verbinding eruit vliegt als de host weggaat dan sluit hij het spel of zijn console af. Anders krijg je host migration en dat is niet te erg.
Heb een x op een avond achter elkaar (no bullshit) CG, Gunship 2 x, attack heli, dogs, mortar team.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef isisnoa het volgende:
Mazzel dat je een huey krijgt in een carepackage,ik krijg altijd alleen maar ammo,spyplanes of counterspyplanes.
Een keer zonder hardline pro 3 blackbirds achter elkaar gehaald uit packagesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb een x op een avond achter elkaar (no bullshit) CG, Gunship 2 x, attack heli, dogs, mortar team.![]()
Dat ook nog zonder Hardline pro.
Volgende dag wou ik weer mn geluk beproeven, krijg een counter SP en verander hem in RCXD.
Package erna was het vice versa
Nog een paar crappackages daarna gekregen en toen dan maar mn vertrouwde Napalm weder equipped.
Nee, maar toch beter dan altijd die ammo of spyplanesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef isisnoa het volgende:
Mortars vindt ik niet zo,wel bij hq,demolition ofzo maar verder niet zo.
Int begin speelde ik vaak met carepackage en ik veranderde bijna alles in Mortarsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ook altijd ammo, of spyplanesals ik iets goeds krijg is het Mortars.
Ik heb honden al een paar x gejatquote:
Dat kan je niet doen want daar heb je andere kansen op dingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:14 schreef Fsmxi het volgende:
Misschien zal ik eens bij houden wat ik uit care packages haal zonder hardline. Kan op een dag wel 30-40 halen als ik beetje goed speel. Of misschien met hardline pro en dan rerolls gewoon tellen als een nieuwe carepackage.
Complete vreemdeling had mn triple boobytrapkill filmpje ge-upload die ik toevallig op de tube tegenkwam..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nog nooit meer dan een rcxd gehaduit mn eigen dingen. De meeste carepackages zijn van vijanden die ik dan meteen boobytrap. Dan verandert ie ook meteen in iets goeds voor hun zodat ze er minimaal met zn 2en naast staan
Nee, je steelt de contentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens, als je een carepackage boobytrapped. Gaat ie dan 1x af?
Anders is het wel zonde om dogs ofzo te boobytrappen ja.
Nee je pakt toch eerst wat er in zit?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens, als je een carepackage boobytrapped. Gaat ie dan 1x af?
Anders is het wel zonde om dogs ofzo te boobytrappen ja.
Oh ik zie al, ontlpoft gewoon 1x... ook wel logisch
Mooi filmpje BzP
Hahahahaha,ik ben ook zo'n rond renner.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben overgestapt op ghost + silencer + ninjaMaargoed ik ren wel altijd de hele map over zonder ook maar een momentje te campen, dus dan mag dat vind ik
Silent assassin-style
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben overgestapt op ghost + silencer + ninjaMaargoed ik ren wel altijd de hele map over zonder ook maar een momentje te campen, dus dan mag dat vind ik
Silent assassin-style
Gister avond eindelijk mijn Ninja Pro gehaald, 3 backstabs op Summitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Silent assassin-style
Vind de silent footsteps ook meer voor je zelf, zodat je beter de enemy's hoort.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo hoort het ookMisschien ipv ninja hacker, want bijna niemand merkt dat je achter ze aan rent
Wat ik in me hoofd heb is dat ik dan op een klein tafeltje naast me gewoon een notietieblaadje heb met twee kolommen, care package en reroll, met in de rijen gewoon alle opties (ammo, spy-plane, counterspy-plane, etc. etc.), en dan linkerkolom voor inroepuitkomst, 2e kolom voor reroll, en maar turven. En alles rerollen, al is het huey in demolition.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kan je niet doen want daar heb je andere kansen op dingen.
Nee dat vind ik wel raar, ben toch verdomme een ninjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
Stopt dat schreeuwen en kreunen ook als je over een drempeltje van 20cm klimt?
Of met decoysquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, in hardcore je campende teammates ergeren met stuns.
Er is toch ergens een procentueel schema?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat ik in me hoofd heb is dat ik dan op een klein tafeltje naast me gewoon een notietieblaadje heb met twee kolommen, care package en reroll, met in de rijen gewoon alle opties (ammo, spy-plane, counterspy-plane, etc. etc.), en dan linkerkolom voor inroepuitkomst, 2e kolom voor reroll, en maar turven. En alles rerollen, al is het huey in demolition.
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.quote:
Als je twee van die dingen tegen iemand aangooit is ie doodquote:
Ik bedoelde juist een decoy naast een ghost camper gooien, zodat alle enemies hem direct spottenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is toch ergens een procentueel schema?
[..]
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.
Met hardcore Nova Gas heheh
Van mw2 hadden de devs de kansen bekend gemaakt. 2% chopper gunner. Zal bij BO wel hetzelfde zijn ongeveer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is toch ergens een procentueel schema?
[..]
Heb je geen hardcore voor nodig... Is juist beter voor core zelf.
Met hardcore Nova Gas heheh
iek schnap jai ook..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist een decoy naast een ghost camper gooien, zodat alle enemies hem direct spotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |