Weet jij het of het echt ingame is (in de lobby etc..) of dat hoelang black ops aanstaat(met in menu zijn enz..)?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?
Volgens mij telt hij alleen in game tijd. Anders had ik ook wel meer gespeeld aangezien ik mijn xbox regelmatig een uurtje ofzo aan laatst aan als ik even ergens boodschappen ga doen ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Weet jij het of het echt ingame is (in de lobby etc..) of dat hoelang black ops aanstaat(met in menu zijn enz..)?
Want laat hem nog weleens aanstaan in het menu
Ok mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij telt hij alleen in game tijd. Anders had ik ook wel meer gespeeld aangezien ik mijn xbox regelmatig een uurtje ofzo aan laatst aan als ik even ergens boodschappen ga doen ofzo
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en Omgevingquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ok mooi
Want heb natuurlijk ook uren in mijn emblem gestopt
Die jij en doopy niet willen zien denk ik.![]()
Aangezien jullie voor 020 zijn (zegt al genoeg denk ik hoe ik het zeg)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en OmgevingIn de volksmond beter bekend als De altaarjongens in Blauw-Wit of Kerkkoor op 't veld.
Toch?
Dude...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
Shit nu ik er bij nadenk zit ik ook al rond de 100 uur
+ - 130 uur met beide accounts
top Oss jonge, jeweetz. heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeee hoooooooooooooooooooquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en OmgevingIn de volksmond beter bekend als De altaarjongens in Blauw-Wit of Kerkkoor op 't veld.
Toch?
Ach.. in Socom 2 heb ik 5000+ uren gestokenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude...
Ik 28 uur ofzo. 1x prestige gedaan en nu lvl 21 dacht ik.
Valt best mee, 20.8 dagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach.. in Socom 2 heb ik 5000+ uren gestoken
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...
Hahaha. Zo triest, dat het grappig word.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
ik zei niet 500 uur, ik zei 5000 uur...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Valt best mee, 20.8 dagen
MW2 ondertussen 22 ofzo, en ik ben echt niet de enige uit dit topic die dat heeft
Was een TPS : /quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha. Zo triest, dat het grappig word.
Je kan in elk geval zeggen dat je skills hebt in FPS
Dat is bijna evenveel dagen als ik in WoW heb gestoptquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Verkeerd ingetypt in de rekenmachinequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:25 schreef BzP het volgende:
[..]
ik zei niet 500 uur, ik zei 5000 uur...
Dat spel speelde ik nog toen de ps3 een jaar uit was
[..]
wat ga je nou lopen fokken met FC Oss jonguh?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
top Oss jonge, jeweetz. heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo
Het is toch top oss?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
wat ga je nou lopen fokken met FC Oss jonguh?
Dat weegt niet op tegen een team vol willekeurige debielen die niet eens weten dat ze kunnen lopen ofzo..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus het grootste nadeel van het spelen met een goede party is dat je iedere keer weer een nieuwe game kan zoeken. Heb vanmiddag met 4 vrienden zitten knallen en na ieder potje (first strike moshpit) moesten we weer opzoek naar een andere game
HQ is te makkelijk met een team van 6 als je allemaal redelijk skils hebt. Gisterennacht nog het merendeel van de potjes met 250-0 gewonnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen een team vol willekeurige debielen die niet eens weten dat ze kunnen lopen ofzo..
7 dagen en 2 uur gespeeld om er even terug op te komenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HQ is te makkelijk met een team van 6 als je allemaal redelijk skils hebt. Gisterennacht nog het merendeel van de potjes met 250-0 gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |