SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Jij zou er waarschijnlijk dit van maken: Waar Borderlands heerst.
na regen, ben ik er.
Nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jij zou er waarschijnlijk dit van maken: Waar Borderlands heerst.![]()
![]()
Wanneer komt er een keer een normale TT jongens. Dit kan echt niet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik wil wel tot 14e spelen sowieso, golden camo halen.. Maar ben pas 4e prestige nu dus gaat vast niet lukken om 14 of 15 te halen..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik ben nog steeds niet prestige, vind het wel best zo op level 50.
(Daar moet bij gezegd worden dat ik nog geen dooie hond raak op 10 meter met m'n pro-perks)![]()
Gewoon veel HQ en S&D spelen als je daar eenmaal een beetje goed in bent doe je zo'n 15 uurtjes over een prestigequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik wil wel tot 14e spelen sowieso, golden camo halen.. Maar ben pas 4e prestige nu dus gaat vast niet lukken om 14 of 15 te halen..![]()
Alsof het niks is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon veel HQ en S&D spelen als je daar eenmaal een beetje goed in bent doe je zo'n 15 uurtjes over een prestigena regen, ben ik er.
Ik heb de game sinds release en nu pas 49 uur gespeeld dus voor mij is dat heel veelquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel stelt dat ook weer niet voor als je iedere avond een uurtje of 2 speelt![]()
![]()
Nou moet ik zeggen dat ik wel serieuzer COD speel dan de meeste mensen die het spel zo nu en dan spelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb de game sinds release en nu pas 49 uur gespeeld dus voor mij is dat heel veel![]()
quote:
All good things are wild and free.![]()
wat is deze?quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:30 schreef Forskneck het volgende:
Ik ben nu prestige 7, ik ga wel proberen om prestige 15 te halen.![]()
Ehm weet niet zeker hoor, maar volgens mij zag ik gisteren rond de 6 dagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?
Zal vanaaf ff kijken of het echt 6 dagen zijn![]()
![]()
Weet jij het of het echt ingame is (in de lobby etc..) of dat hoelang black ops aanstaat(met in menu zijn enz..)?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je in totaal gespeeld tot nu?
Want laat hem nog weleens aanstaan in het menu![]()
![]()
Ik heb 175.6 uur gespeeld ben nu prestige 6 level 38 het is gespeelde tijd trouwens.rice rice baby tututututedudududum![]()
Volgens mij telt hij alleen in game tijd. Anders had ik ook wel meer gespeeld aangezien ik mijn xbox regelmatig een uurtje ofzo aan laatst aan als ik even ergens boodschappen ga doen ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Weet jij het of het echt ingame is (in de lobby etc..) of dat hoelang black ops aanstaat(met in menu zijn enz..)?
Want laat hem nog weleens aanstaan in het menu![]()
Ok mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij telt hij alleen in game tijd. Anders had ik ook wel meer gespeeld aangezien ik mijn xbox regelmatig een uurtje ofzo aan laatst aan als ik even ergens boodschappen ga doen ofzo
Want heb natuurlijk ook uren in mijn emblem gestopt
Die jij en doopy niet willen zien denk ik.![]()
Aangezien jullie voor 020 zijn (zegt al genoeg denk ik hoe ik het zeg)
![]()
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en Omgevingquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ok mooi
Want heb natuurlijk ook uren in mijn emblem gestopt
Die jij en doopy niet willen zien denk ik.![]()
Aangezien jullie voor 020 zijn (zegt al genoeg denk ik hoe ik het zeg)
In de volksmond beter bekend als De altaarjongens in Blauw-Wit of Kerkkoor op 't veld.
Toch?![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en OmgevingIn de volksmond beter bekend als De altaarjongens in Blauw-Wit of Kerkkoor op 't veld.
Toch?![]()
Jij bent goed in raden!!![]()
![]()
![]()
Zie al die experts/nerds hier dan met hun +40 uur speeltijd![]()
Shit nu ik er bij nadenk zit ik ook al rond de 100 uur
+ - 130 uur met beide accounts
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Dude...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
Shit nu ik er bij nadenk zit ik ook al rond de 100 uur
+ - 130 uur met beide accounts
Ik 28 uur ofzo. 1x prestige gedaan en nu lvl 21 dacht ik.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
top Oss jonge, jeweetz. heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeee hoooooooooooooooooooquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk voor Christelijke Voetbalvereniging Dronten en OmgevingIn de volksmond beter bekend als De altaarjongens in Blauw-Wit of Kerkkoor op 't veld.
Toch?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ach.. in Socom 2 heb ik 5000+ uren gestokenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude...
Ik 28 uur ofzo. 1x prestige gedaan en nu lvl 21 dacht ik.
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Valt best mee, 20.8 dagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach.. in Socom 2 heb ik 5000+ uren gestoken
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...
MW2 ondertussen 22 ofzo, en ik ben echt niet de enige uit dit topic die dat heeft
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Hahaha. Zo triest, dat het grappig word.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...
Je kan in elk geval zeggen dat je skills hebt in FPS
ik zei niet 500 uur, ik zei 5000 uur...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Valt best mee, 20.8 dagen
MW2 ondertussen 22 ofzo, en ik ben echt niet de enige uit dit topic die dat heeft
Dat spel speelde ik nog toen de ps3 een jaar uit wasWas een TPS : /quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha. Zo triest, dat het grappig word.
Je kan in elk geval zeggen dat je skills hebt in FPS
[ Bericht 0% gewijzigd door BzP op 10-02-2011 16:52:03 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat is bijna evenveel dagen als ik in WoW heb gestoptquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat ga (wil en kan) ik niet meer overtreffen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerd ingetypt in de rekenmachinequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:25 schreef BzP het volgende:
[..]
ik zei niet 500 uur, ik zei 5000 uur...
Dat spel speelde ik nog toen de ps3 een jaar uit was
[..]![]()
* kutkabouter gaat nu in de foetushouding in een hoekje zitten en zich schamen
![]()
*Zucht* Die magie heb ik nooit meer terug gevonden..![]()
(Is maar goed ook)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
wat ga je nou lopen fokken met FC Oss jonguh?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
top Oss jonge, jeweetz. heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooo![]()
Zit net over de 100 uur, 4 dagen en 6 of 7 uur geloof ik. Vijfde prestige komt in zicht, nu level 44.. Maar goed, deze levels duren zo laaaaaaaaang!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Serieus het grootste nadeel van het spelen met een goede party is dat je iedere keer weer een nieuwe game kan zoeken. Heb vanmiddag met 4 vrienden zitten knallen en na ieder potje (first strike moshpit) moesten we weer opzoek naar een andere game![]()
![]()
Het is toch top oss?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
wat ga je nou lopen fokken met FC Oss jonguh?
Ik zit net aan de 20 uur en een groot deel ervan hebben m'n broertjes zitten gamen, altijd leuk om terug te zien in de ratio die vanuit het groen volop het rood in duikt.![]()
![]()
Dat weegt niet op tegen een team vol willekeurige debielen die niet eens weten dat ze kunnen lopen ofzo..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus het grootste nadeel van het spelen met een goede party is dat je iedere keer weer een nieuwe game kan zoeken. Heb vanmiddag met 4 vrienden zitten knallen en na ieder potje (first strike moshpit) moesten we weer opzoek naar een andere game![]()
![]()
HQ is te makkelijk met een team van 6 als je allemaal redelijk skils hebt. Gisterennacht nog het merendeel van de potjes met 250-0 gewonnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen een team vol willekeurige debielen die niet eens weten dat ze kunnen lopen ofzo..![]()
7 dagen en 2 uur gespeeld om er even terug op te komenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HQ is te makkelijk met een team van 6 als je allemaal redelijk skils hebt. Gisterennacht nog het merendeel van de potjes met 250-0 gewonnen.
OH en me emblem.
Niet van internet afgehaald, maar zelf uit het hoofdje, vind hem nog best goed gelukt![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: