Wut?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
Stom, ik heb een capture card, maar geen pcDus die capture kaart ligt ergens onder in een verhuisdoos te rotten....
Ding is niet geschikt voor mac.quote:
Lukt niet met bootcamp?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ding is niet geschikt voor mac.
Fuck bootcamp. Ik heb niet voor niks geen pc meer. Ik hoef die ellende niet in huis. (xbox valt daar buiten, die werkt wel)quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ding is niet geschikt voor mac.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Successfull troll is successfull.quote:
Niettemin was het wel een hele duidelijke trollpost.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Hij meent het volgens mij nog echt ook nog hoor.
En? Mocht je ook meedoen?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor het eerst een trio meegemaaktben nu alweer thuis want de auto moest voor 10 uur thuis zijn.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Hij meent het volgens mij nog echt ook nog hoor.
Hoezo bagger? Dit is kwaliteitquote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef kutkabouter het volgende:
Hilarisch hoe jullie elke keer weer dit topic laten verzanden in pure bagger.
Ik moet toegeven dat dat zwevende steentje op dat zeeëgeltje, wel heel mooi is.quote:
Zorgvuldig uitgezocht man, met de hand gekozen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat dat zwevende steentje op dat zeeëgeltje, wel heel mooi is.
Jij en je gevoel voor detailquote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezocht man, met de hand gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |