Is ook zo, ik had de eerste 24 uur ook problemen met Ziggo. Nu gaat het helemaal perfect. De eerst 24 uur worden alle instellingen geoptimaliseerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Die speedtest connect gewoon met een random server in NL hoor. Kan 'm ook op Amsterdam instellen dan heb ik nog dezelfde resultaten.
Ich bin vielleicht dabei!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:39 schreef KoningStoma het volgende:
Wie doet er vanmiddag / vanavond mee met ascension
Ik blijf hem tof vinden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:27 schreef KoningStoma het volgende:
Vanmiddag zit er niet in trouwens. Vanavond wel.ik dacht dat het nog vrijdag was
Ik heb het ook 1x gedaan maar ik ben TE gehecht aan mijn AK47 (en alle pro perks) om het nogmaals te doen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
heb nu prestige gedaan maar vind het kut en niet leuk meer ineens
Gewoon met je ballistic knife rondrennen in een DOM game en je hebt die 15 kills met je knife in 1 potjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond wil ik mijn 3 laatste perks naar pro brengen (Lightweight, Marathon en Flat Jacket), op zich gaat Marathon best snel met CTF, gister paar potjes gespeeld en had al 7 captures. Moet ook nog paar First Bloods, daarna ga ik ff FFA spelen voor de meleekills van lightweight en daarna nog 1 granaat teruggooien voor Jacket en dan klaar![]()
![]()
Gelden die ook als melee?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon met je ballistic knife rondrennen in een DOM game en je hebt die 15 kills met je knife in 1 potje
Kan je me adden aub?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef isisnoa het volgende:
ik vind het juist wel een uitdaging,om steeds weer opnieuw alles te krijgen.![]()
Ik speel overigens graag met de Famas.
Haha, wanneer jij overstapt naar ps3.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bobbanz wanneer stap je over op xbox?
Het ging niet over mijn opa, maar over maat naast me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef KoningStoma het volgende:
Als ie geld krijgt voor zn rapport van zn opa.
Oh wacht
Het is wetenschappelijk bewezen dat je aids aan je hand krijgt van de PS3 controller.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Haha, wanneer jij overstapt naar ps3.
Ik irriteer me aan die schuine controller
Oke, bron?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je aids aan je hand krijgt van de PS3 controller.
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef KoningStoma het volgende:
Als ie geld krijgt voor zn rapport van zn opa.
Oh wacht
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je aids aan je hand krijgt van de PS3 controller.
Zal ik zo doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Kan je me adden aub?
Psn; Bobbanz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |