quote:'The Event's' Return Pushed Back One Week
The Event will return on March 7 with a two-hour presentation ...
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:31 schreef Pek het volgende:
Weer begonnen![]()
Zo slecht dat het weer leuk is, ik wil toch weten hoe het afloopt.
Same here!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef byah het volgende:
Echt het was weer awesome, die nieuwe personages die geintroduceerd zijn komen ook totaal niet goed uit de verf.
- Uiteraard belt de president even een senator tijdens de break van een live uitzending
- Uiteraard laat je 4 (?) andere misvormde kinderen in een truck zitten met de chauffeur nog voorin terwijl je zelf wegrent
- Uiteraard kun je een extreem beveiligde basis in Alaska veroveren door het gezin van 1 luitenant te gijzelen.
Oh ik vind deze serie zo tyfus slecht, en ik erger me elke keer weer kapot, maar ik blijf kijken omdat ik wil weten wat het grote verhaal is
Je haalt de woorden uit mijn mond. Al die keuzes die ze maken zijn zo vreemd, vragen die ze stellen, vragen die ze juist niet stellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef byah het volgende:
Echt het was weer awesome, die nieuwe personages die geintroduceerd zijn komen ook totaal niet goed uit de verf.
- Uiteraard belt de president even een senator tijdens de break van een live uitzending
- Uiteraard laat je 4 (?) andere misvormde kinderen in een truck zitten met de chauffeur nog voorin terwijl je zelf wegrent
- Uiteraard kun je een extreem beveiligde basis in Alaska veroveren door het gezin van 1 luitenant te gijzelen.
Oh ik vind deze serie zo tyfus slecht, en ik erger me elke keer weer kapot, maar ik blijf kijken omdat ik wil weten wat het grote verhaal is
I wish.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:54 schreef Seam het volgende:
De logica is zo slecht dat je er geen aandacht meer aan moet besteden, maar het blijft wel heerlijk dom vermaak voor als je een uurtje over hebt.
Oh Life, daar noem je ook serie. Ongelooflijk dat die nooit is aangeslagen bij het grote publiek. Beste cop show die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 21 maart 2011 03:03 schreef popolon het volgende:
[..]
I wish.
Eerste tien(?) afleveringen gekeken maar toch weer niet he. 't Idee is aardig maar toch weer vrij matig uitgewerkt.
Ik wil Life terug.Er zijn nog wel een paar andere goede VS series maar 't blijft toch behelpen.
Hun DNA is toch maar 1% afwijkend met dat van de mens? Betekend dus niet dat hun reacties/houding/niveau meteen een stuk beter is, waardoor ze beter zouden kunnen anticiperen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef Seam het volgende:
Spannend wel, realistisch en logisch? Minder
Vond hem wel aardig, maar met name die situatie tussen Vicky en Sean is te bizar voor woorden. Vicky was natuurlijk wel superlekker weerDie ouwe gast is echt te wazig voor woorden, wat voor een onzin over aartsengels zat hij uit te kramen
En hij was er dus zelf ook blijkbaar eentje
![]()
Wat een waardeloze aliens zijn dit trouwens zeg, alleen hun intelligentie is bizar hoog (hoewel je je dan afvraagt waarom ze zo slecht op het menselijke handelen kunnen anticiperen).
Ik kijk uit naar wat leuke recensies van de aflevering
quote:...there was a scene in which Vicky and Sean went for a drive through the French countryside. And because everything in France is more artsy and ethereal, the producers hired Sofia Coppola to direct this scene, just to really emphasize that the kids were indeed in the magical land of France.
ik moest de hele aflevering weer janken, met als hoogtepunt de livestream vanuit de oval office op de bussen, dat de ene bus de andere inhaalt en de apache uiteraard de verkeerde neerhaaltquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Seam het volgende:
Hier moest ik trouwens wel een beetje om janken :
[..]
Haha nou dat vond ik wel grappig, hoe wanhopig moeten die schrijvers wel niet geweest zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef byah het volgende:
[..]
ik moest de hele aflevering weer janken, met als hoogtepunt de livestream vanuit de oval office op de bussen, dat de ene bus de andere inhaalt en de apache uiteraard de verkeerde neerhaalt
Afstammelingen van vroege Aardse kolonisten perhaps, om even in het BSG thema te denkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waar ze vandaan komen is al eens gezegd, nl. NGC 253.
Dus het lag niet aan mij...quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Afstammelingen van vroege Aardse kolonisten perhaps, om even in het BSG thema te denken
Ik dacht precies het zelfde!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef WammesWaggel het volgende:
The first lady is an alien![]()
![]()
Dat kan welhaast niet anders
Nog niet, maar dat gaat zeker weten gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Toch!quote:
Dat heb je fout.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou, als ik het goed heb is de schrijver van deze serie dezelfde persoon als die van Lost. Sinds hij die serie die ik zo geweldig vond zo een kuteinde gaf hou ik mijn hart vast hoe het met deze serie gaat lopen en met Fringe.
Klopt.quote:
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze serie zou er pas eentje zijn voor bazen der bazen als de vice-prez die alien whore gewoon door haar kop had geknalt in dat hotel
Nu is het meteen weer zo voorspelbaar
LOL!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Oksel het volgende:
Opzich is het best allemaal leuk, alleen de uitwerking is zo slecht.
Wel echt een mooie vrouw, die brunette..Zelf m'n vriendin is geil van d'r.
En daarmee houdt ook dat hele gezeur op met meisjes die ouder worden en een ouwe lul die jonger wordt... ik bedoel, is ooit nog uitgelegd wat die ouwe nou eigenlijk aan het proberen was?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef Seam het volgende:
Het is nog altijd dezelfde inconsistente bagger hoor, nu alleen wat meer in ya face.
Sowieso hilarisch toen onze grote beschermengel uit een lijn van beschermheren van de aarde, zichzelf doodschoot
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef PPL het volgende:
Vicky zag er weer goed uit![]()
Ben trouwens benieuwd of Sterling binnenkort Jarvis door zijn kop gaat schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef Drebbelman het volgende:
Ik wil ook zo'n transportmiddel waarmee je van Frankrijk naar Murmansk reist in de tijd dat iemand anders een pakje sigaretten koopt.Die zijn er vast heen geportald ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn mening hierover: Nadat sean zo zat te huilen over wat voor monster dempsey wel niet is en dat hij hem wilde stoppen, dacht dempsey dat sean hier zijn tijd aan zou verspillen ipv oh ik weet niet ALIENS EN GENOCIDE. Op het oog dat sean dan zich op de aliens zou focussen heeft hij de stoorfactoor voor sean uit de weg gehaald: zichtzelf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef Seam het volgende:
Het is nog altijd dezelfde inconsistente bagger hoor, nu alleen wat meer in ya face.
Sowieso hilarisch toen onze grote beschermengel uit een lijn van beschermheren van de aarde, zichzelf doodschoot
Inderdaad... en een voorspelbaarheidsfactor van twijfelachtig allooi..quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:15 schreef Seam het volgende:
Haha, epische aflevering. Vermakelijke komedie. Ik kan de fouten niet meer op mijn vingers tellen
Die zat al the janken in the Oval Office.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
...en wat er dan met Jarvis gaat gebeuren.
Even lachen allemaalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: NBC Cancels LAW & ORDER: LA and THE EVENT.
Dat dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:16 schreef sylvesterrr het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ja dat zeggen zequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef pdiscs het volgende:
Wat zegt de voiceover nou?
"It's a rebirth and we call it The Event"?
Heftig!quote:
Ah meen je dat? Hoeveel seizoenen/afleveringen zijn er al gemaakt dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
geniet er maar van zolang het kan, het wordt namelijk gecancelled
1 seizoen, 22 afleveringen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah meen je dat? Hoeveel seizoenen/afleveringen zijn er al gemaakt dan?
Ah oke. Is het al zeker dan dat hij gecancelled gaat worden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:08 schreef PPL het volgende:
[..]
1 seizoen, 22 afleveringen.
S01E22 wordt maandag de 23e uitgezonden.
[USA] The Event #2quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah oke. Is het al zeker dan dat hij gecancelled gaat worden?
Waarom worden alle series als FlashForward en nu weer The event gecancelled. Gelukkig zijn Lost en Hawaii Five-0 (nog) gewoon doorgegaan.quote:
Ik denk dat je te kritisch bent. Het is echt niet minder absurd dan een 24 of Fringe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:08 schreef Drebbelman het volgende:
Zelfs de Snorkels waren nog geloofwaardiger en die pretendeerden niet eens serieuze TV te maken.
The Event en Flash Forward zijn, naast een potentieel interessant concept, gewoon erg slecht uitgewerkt met tergend slecht acteerwerk, en tenenkrommende logica en gebeurtenissen.
Lost was wat dat betreft toch echt van een heel ander niveau.
.
Als je bij The Event wil stoppen met kijken na het hoogtepunt van de serie ben je na het kijken van de teaser al te laat.
Tja, maar FlashForward was wel interessant om naar te kijken. Van The Event weet ik nog niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:08 schreef Drebbelman het volgende:
Zelfs de Snorkels waren nog geloofwaardiger en die pretendeerden niet eens serieuze TV te maken.
The Event en Flash Forward zijn, naast een potentieel interessant concept, gewoon erg slecht uitgewerkt met tergend slecht acteerwerk, en tenenkrommende logica en gebeurtenissen.
Lost was wat dat betreft toch echt van een heel ander niveau.
.
Als je bij The Event wil stoppen met kijken na het hoogtepunt van de serie ben je na het kijken van de teaser al te laat.
Je hebt wel gelijk. Alleen de echte misdaadseries blijven over, terwijl die juist ontzettend saai zijn. Precies de soort series die ik wil kijken, zijn niet populair genoeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef Jarno het volgende:
En weer een vermakelijke serie down the drain... Caprica, Stargate Universe, The Event... Ik denk dat ik maar helemaal niks meer volg want de massa wil toch alleen maar CSI rip-offs, slechte reality soaps en talent shows.
Dat overkritische toontje in deze topics gaat ook nergens over. Het is gewoon amusement, geen historisch wetenschappelijke tv ofzo.
Op deze manier zie ik het ook somber in voor Blood & Chrome, of ze moeten er een tieten-schieten-helicopters show van maken want de diepgang van BSG en Caprica zal voor die Yanks wel weer te hoog gegrepen zijn. Sorry voor de generalisatie maar ik word echt ziek van al die cancellations de laatste tijd..
FlashForward was niet slecht geacteerd. En The Event valt ook wel mee opzich. Alleen het script is gewoon waardeloos bij de laatste.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:15 schreef Tim86 het volgende:
Misschien niet, maar ik denk toch dat het vooral aan de uitvoering ligt..FlashForward, The Event en in mindere mate V waren zo slecht uigevoerd, waarbij die eerste 2 ook nog eens vol zaten met dramatische acteurs en actrices..In Hollywood kan je dan nog compenseren met een flink budget aan special effects, maar dat lukt gewoon niet met een tv-serie.
Wat is de rebirth dan? dat alle mensen doodgaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef pdiscs het volgende:
Wat zegt de voiceover nou?
"It's a rebirth and we call it The Event"?
En weer hergeboren worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is de rebirth dan? dat alle mensen doodgaan?
flashforward vond ik idd ook niet slecht geacteerd, the event is wel slecht geacteerd met de stukken van josh enzo, de stukken met de president en shit vind ik wel weer goed geacteerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
FlashForward was niet slecht geacteerd. En The Event valt ook wel mee opzich. Alleen het script is gewoon waardeloos bij de laatste.
bron: http://www.deadline.com/2011/05/nbc-cancels-the-event-too/quote:UPDATE: No surprise there - NBC has pulled the plug on the low-rated sci-fi drama The Event, which started off strongly but quickly fizzled. But there is a twist, and it's not only the big surprise planned by the producers for the finale. Talks are underway with at least one distribution partner to take over the serialized drama. The Event executive producer Steve Stark wouldn't comment, but I hear new original programming player Netflix's name tossed around. Word is that there has been interest from several cable and digital entities. Stark said that they are exploring the opportunities with the "full support" of the studio, UMS. "NBC has been an amazing partner, it launched the show beautifully," he said. Added creator Nick Wauters: "We have a dedicated fan base, and we promised them we will deliver one way or another and will continue to tell our stories."
quote:The Event wrapped its first season last night on NBC. We are working to pay off the cliffhanger and continue on a receptive cable network.
Ach, je weet op zo'n moment toch ze die fles toch niet zal opendraaien omdat er dan twee hoofdrolspelers (of nog meer?) dood zouden gaan...quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wie zat er nog meer te schreeuwen dat ze die trut omver moesten schieten? Sofia zit daar 5 minuten lang aan die fles te prutsen, schiet r ff overhoop zeg!
Met dat omver schieten hadden ze dan weer geen enkel probleem op die twee andere plekken. Hadden die mensen een bulls eye op hun voorhoofd ofzo?
Haha, herkenbaar ja. De mensheid staat op het spel, maar een paar deuren naar een lounge vormen het onvermijdelijke laatste obstakel. Gelukkig was daar de allesreddende overredingskracht van de grote Sean Walker, held van allen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wie zat er nog meer te schreeuwen dat ze die trut omver moesten schieten? Sofia zit daar 5 minuten lang aan die fles te prutsen, schiet r ff overhoop zeg!
Met dat omver schieten hadden ze dan weer geen enkel probleem op die twee andere plekken. Hadden die mensen een bulls eye op hun voorhoofd ofzo?
Haha, vandaar dequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:25 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik hoop dat dat sarcastisch bedoeld was
Trailer SyFy actieserie Alphasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:38 schreef tass het volgende:
En toch was het een leuke serie![]()
Gewoon leuk vermaak, met een best interessante verhaallijn.
Hoop dat de show wel doorgaat want er blijft echt niks scifi meer over!
En nog steeds wil ik niet aan BG beginnen, ben een te grote Trekkie denk ik
Ik zat zelf nog steeds aan dat "rebirth" gedoe te denken. Zouden ze de mensen laten sterven en dan hun lichamen gebruiken om in herboren te worden. Dat is nog meer creepy als je nog leeft...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:07 schreef PPL het volgende:
Dat bedoelde Sophia misschien ook wel, dat hetgene dat nu gaat gebeuren veel minder humaan is dan het los laten van het virus.
Dat was met Star Trek ook altijd, dat je bij zo'n away team vantevoren al wist wie er dood zouden gaan ... het zijn altijd de stagiairs die voor het eerst mee mogenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef maurisioo het volgende:
Ben nu bij aflevering 13. Opzich wel geinige serie, als je niet op de slechte stukken let. Alleen jammer dat écht alle onbelangrijke mensen (zoals bewakers) doodgaan. Er blijft werkelijk nooit iemand over, en de hoofdpersonages ontsnappen zoals altijd weer net van de dood.
Dempsey pwns de rest behalve sofiaquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:49 schreef Seam het volgende:
De rol van Dempsey is ook nog altijd te bizar voor woorden. Maar zoals het artikel van tv.com zegt is dit einde wel een toepasselijk einde voor deze serie.
Wacht nog maar een paar afleveringen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef maurisioo het volgende:
Ben nu bij aflevering 13. Opzich wel geinige serie, als je niet op de slechte stukken let. Alleen jammer dat écht alle onbelangrijke mensen (zoals bewakers) doodgaan. Er blijft werkelijk nooit iemand over, en de hoofdpersonages ontsnappen zoals altijd weer net van de dood.
Fijn om dat te weten. Gelukkig had ik het pas na de tijd gelezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:57 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar afleveringen.
Heb hem al met engelse ondertiteling gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Ah dat is wel leuk. Ben wel benieuwd eigenlijk hoe ze dat gaan doen met die planeet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef planethugo het volgende:
The Event verder als miniserie op SyFy
ben benieuwdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef planethugo het volgende:
doe ik ook altijd, die zijn het snelst binnen via http://www.addic7ed.com/quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb hem al met engelse ondertiteling gekeken.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef planethugo het volgende:
Haha. Vicky maakt de serie inderdaad wel iets beter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]Ik weet of ik nu moet lachen of huilen eigenlijk
Wel indrukwekkend dat SyFy een sci-fi serie binnenhaalt
Maar goed, ook volgend seizoen dus Vicky
Klopt, maar de niet-downloaders worden nu lekker gemaakt met gecancelde shit en dat vind ik altijd zo flauw...de sadisten onder ons vinden vast wel dat zij hetzelfde lot verdienen als wij downloaders, maar het is een beetje gaarquote:
klopt idd, Veronica heeft daar ook een handje aan. Maar uiteindelijk maakt het die zenders natuurlijk alleen maar uit wat er die 22 afleveringen aan advertenties verkocht is, volgende jaar pakken ze gewoon weer de volgende seriequote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar de niet-downloaders worden nu lekker gemaakt met gecancelde shit en dat vind ik altijd zo flauw...de sadisten onder ons vinden vast wel dat zij hetzelfde lot verdienen als wij downloaders, maar het is een beetje gaar
Klopt en dat was ook niet de eerste keer..vroeger ook al met series als Traveler enzo..echt hopeloos.quote:
Cancelled en dus dood ja.quote:
Dat de First Lady een alien was, had je niet meegekregen?quote:
Komt niet. Hopelijk nog wel die miniserie.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Is al bekend wanneer seizoen 2 begint ?![]()
Ernstig verslavende serie.
Dat dacht ik de hele tijd al, maar dat home was de bevestiging.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat de First Lady een alien was, had je niet meegekregen?
Nogmaals: Het is gecancelled..waarom zou je eraan beginnenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef First het volgende:
Waarom kwam ik net pas achter het bestaan van deze serie
* First slingert een uTorrent aan.
Waarom niet? Het eerste seizoen kun je gewoon kijken hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nogmaals: Het is gecancelled..waarom zou je eraan beginnen
Dat komt omdat er een tweede deel moest komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Een extreem matige serie met een kansloos open einde..als je echt niks anders te doen hebt, maar anders toch niet joh
Ja, ze hadden in Lost ook beter gewoon gelijk Jakob laten komen vertellen dat ze uitverkorene waren om het eiland te beschermen (om maar een voorbeeld te noemen). Wat is dit voor kutreactie??!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:
ik had de laatste 2 eps nog even bewaard voor afgelopen zaterdag na het klussen....ik moest huilen bij het einde. Niet alleen was het té open en té dramatisch (ze hadden dit ook in ep 1 kunnen doen, dan waren ze er met z'n 2.5 miljard gewoon) maar prop een planeet zo groot als de aarde,tussen de aarde en de maan en je kun niet eens meer dat plaatje filmen of "home' knerpen...........
WANT DAN IS ER GVD HELEMAAL GEEN ENE RUK MEER EN ZIJN ALLETWEE DE PLANETEN NAAR DE KALOTEN
VERUCKTE MONGOL!!
dank, hoef ik daar niet aan te beginnen. Maar syfy gaat er toch mee verder als miniserie en als dat aanslaat komt er gewoon een 2de seizoen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Een extreem matige serie met een kansloos open einde..als je echt niks anders te doen hebt, maar anders toch niet joh
Belg, dom, plotholes. Zoiets?quote:
Mja, zo'n beetje het eerste dat in me op kwam, en ik ben er notabene zelf een (Belg) Kejje nagaanquote:
Dit inderdaad. Vond het echt spannend, net zoals 24. Niet elke week een zaak die opgelost wordt, maar een doorlopende verhaallijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Refurb het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas vindt.
Vond het een spannende serie, jammer dat er idd geen seizoen 2 komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |