Afstammelingen van vroege Aardse kolonisten perhaps, om even in het BSG thema te denkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waar ze vandaan komen is al eens gezegd, nl. NGC 253.
Dus het lag niet aan mij...quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Afstammelingen van vroege Aardse kolonisten perhaps, om even in het BSG thema te denken
Ik dacht precies het zelfde!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef WammesWaggel het volgende:
The first lady is an alien![]()
![]()
Dat kan welhaast niet anders
Nog niet, maar dat gaat zeker weten gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Toch!quote:
Dat heb je fout.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou, als ik het goed heb is de schrijver van deze serie dezelfde persoon als die van Lost. Sinds hij die serie die ik zo geweldig vond zo een kuteinde gaf hou ik mijn hart vast hoe het met deze serie gaat lopen en met Fringe.
Klopt.quote:
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze serie zou er pas eentje zijn voor bazen der bazen als de vice-prez die alien whore gewoon door haar kop had geknalt in dat hotel
Nu is het meteen weer zo voorspelbaar
LOL!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Oksel het volgende:
Opzich is het best allemaal leuk, alleen de uitwerking is zo slecht.
Wel echt een mooie vrouw, die brunette..Zelf m'n vriendin is geil van d'r.
En daarmee houdt ook dat hele gezeur op met meisjes die ouder worden en een ouwe lul die jonger wordt... ik bedoel, is ooit nog uitgelegd wat die ouwe nou eigenlijk aan het proberen was?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef Seam het volgende:
Het is nog altijd dezelfde inconsistente bagger hoor, nu alleen wat meer in ya face.
Sowieso hilarisch toen onze grote beschermengel uit een lijn van beschermheren van de aarde, zichzelf doodschoot
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef PPL het volgende:
Vicky zag er weer goed uit![]()
Ben trouwens benieuwd of Sterling binnenkort Jarvis door zijn kop gaat schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef Drebbelman het volgende:
Ik wil ook zo'n transportmiddel waarmee je van Frankrijk naar Murmansk reist in de tijd dat iemand anders een pakje sigaretten koopt.Die zijn er vast heen geportald ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |