quote:'The Event's' Return Pushed Back One Week
The Event will return on March 7 with a two-hour presentation ...
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:31 schreef Pek het volgende:
Weer begonnen![]()
Zo slecht dat het weer leuk is, ik wil toch weten hoe het afloopt.
Same here!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef byah het volgende:
Echt het was weer awesome, die nieuwe personages die geintroduceerd zijn komen ook totaal niet goed uit de verf.
- Uiteraard belt de president even een senator tijdens de break van een live uitzending
- Uiteraard laat je 4 (?) andere misvormde kinderen in een truck zitten met de chauffeur nog voorin terwijl je zelf wegrent
- Uiteraard kun je een extreem beveiligde basis in Alaska veroveren door het gezin van 1 luitenant te gijzelen.
Oh ik vind deze serie zo tyfus slecht, en ik erger me elke keer weer kapot, maar ik blijf kijken omdat ik wil weten wat het grote verhaal is
Je haalt de woorden uit mijn mond. Al die keuzes die ze maken zijn zo vreemd, vragen die ze stellen, vragen die ze juist niet stellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef byah het volgende:
Echt het was weer awesome, die nieuwe personages die geintroduceerd zijn komen ook totaal niet goed uit de verf.
- Uiteraard belt de president even een senator tijdens de break van een live uitzending
- Uiteraard laat je 4 (?) andere misvormde kinderen in een truck zitten met de chauffeur nog voorin terwijl je zelf wegrent
- Uiteraard kun je een extreem beveiligde basis in Alaska veroveren door het gezin van 1 luitenant te gijzelen.
Oh ik vind deze serie zo tyfus slecht, en ik erger me elke keer weer kapot, maar ik blijf kijken omdat ik wil weten wat het grote verhaal is
I wish.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:54 schreef Seam het volgende:
De logica is zo slecht dat je er geen aandacht meer aan moet besteden, maar het blijft wel heerlijk dom vermaak voor als je een uurtje over hebt.
Oh Life, daar noem je ook serie. Ongelooflijk dat die nooit is aangeslagen bij het grote publiek. Beste cop show die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 21 maart 2011 03:03 schreef popolon het volgende:
[..]
I wish.
Eerste tien(?) afleveringen gekeken maar toch weer niet he. 't Idee is aardig maar toch weer vrij matig uitgewerkt.
Ik wil Life terug.Er zijn nog wel een paar andere goede VS series maar 't blijft toch behelpen.
Hun DNA is toch maar 1% afwijkend met dat van de mens? Betekend dus niet dat hun reacties/houding/niveau meteen een stuk beter is, waardoor ze beter zouden kunnen anticiperen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef Seam het volgende:
Spannend wel, realistisch en logisch? Minder
Vond hem wel aardig, maar met name die situatie tussen Vicky en Sean is te bizar voor woorden. Vicky was natuurlijk wel superlekker weerDie ouwe gast is echt te wazig voor woorden, wat voor een onzin over aartsengels zat hij uit te kramen
En hij was er dus zelf ook blijkbaar eentje
![]()
Wat een waardeloze aliens zijn dit trouwens zeg, alleen hun intelligentie is bizar hoog (hoewel je je dan afvraagt waarom ze zo slecht op het menselijke handelen kunnen anticiperen).
Ik kijk uit naar wat leuke recensies van de aflevering
quote:...there was a scene in which Vicky and Sean went for a drive through the French countryside. And because everything in France is more artsy and ethereal, the producers hired Sofia Coppola to direct this scene, just to really emphasize that the kids were indeed in the magical land of France.
ik moest de hele aflevering weer janken, met als hoogtepunt de livestream vanuit de oval office op de bussen, dat de ene bus de andere inhaalt en de apache uiteraard de verkeerde neerhaaltquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Seam het volgende:
Hier moest ik trouwens wel een beetje om janken :
[..]
Haha nou dat vond ik wel grappig, hoe wanhopig moeten die schrijvers wel niet geweest zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef byah het volgende:
[..]
ik moest de hele aflevering weer janken, met als hoogtepunt de livestream vanuit de oval office op de bussen, dat de ene bus de andere inhaalt en de apache uiteraard de verkeerde neerhaalt
Afstammelingen van vroege Aardse kolonisten perhaps, om even in het BSG thema te denkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waar ze vandaan komen is al eens gezegd, nl. NGC 253.
Dus het lag niet aan mij...quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Afstammelingen van vroege Aardse kolonisten perhaps, om even in het BSG thema te denken
Ik dacht precies het zelfde!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef WammesWaggel het volgende:
The first lady is an alien![]()
![]()
Dat kan welhaast niet anders
Nog niet, maar dat gaat zeker weten gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Toch!quote:
Dat heb je fout.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou, als ik het goed heb is de schrijver van deze serie dezelfde persoon als die van Lost. Sinds hij die serie die ik zo geweldig vond zo een kuteinde gaf hou ik mijn hart vast hoe het met deze serie gaat lopen en met Fringe.
Klopt.quote:
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze serie zou er pas eentje zijn voor bazen der bazen als de vice-prez die alien whore gewoon door haar kop had geknalt in dat hotel
Nu is het meteen weer zo voorspelbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |