abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86668231
The Event

Er is een cover-up die zo groot is dat zelfs de President van Amerika niet alle details mag weten, wie wel achter de waarheid komt is Simon Lee, zomaar iemand. Het geheim is zo groot dat het de volledige koers van de mensheid kan veranderen. Uiteraard staat het leven van Simon op zijn kop.
De serie is bedacht door Nick Wauters, bekend van tv series The 4400 en Eureka en door Steve Stark die eerder verantwoordelijk was voor Medium.

Hoofdrollen
Ian Anthony Dale - Simon Lee
Laura Innes - Sophia
Zeljko Ivanek - Blake Sterling
Scott Patterson - Mark Buchanan
Jason Ritter - Sean Walker
Sarah Roemer - Leila Buchanan
Sayeed Shahidi - David martinez
Blair Underwood - President Martinez
Lisa Vidal - Christina Martinez

Preview
Afleveringen
De eerste aflevering is uitgezonden op 20 september 2010 in de USA.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_86668250
Net de eerste aflevering gezien, komt misschien een beetje langzaam op gang maar dit kan wel eens een hele goede serie worden! :)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_86668456
Klinkt interessant. Ga het in de gaten houden ^O^
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_86668538
Hopelijk is de rest van het seizoen niet zo in elkaar geflanst als de eerste aflevering, want dat is toch wel echt een buzz kill.

Ik denk dat The Event een mix wordt tussen 24, Lost en FlashForward

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 21-09-2010 22:41:12 ]
pi_86668764
de eerste aflevering was een beetje teveel...er werd heel veel in 1 aflevering gestopt en nog weet je niets....wel goed om verder te kijken, omdat ik toch wil weten wat er nu echt allemaal gebeurd :P
what you see, is what you get!
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:35:10 #6
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_86672241
Het zou de opvolger van Lost moeten zijn. Ben benieuwd, nu de eerste aflevering gezien en het heeft wel potentie.

De serie is al aan meerdere landen verkocht, waaronder Nederland, zou zomaar kunnen dat we binnenkort al op de Nederlandse tv kunnen kijken.
pi_86673666
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Tweek het volgende:
Het zou de opvolger van Lost moeten zijn. Ben benieuwd, nu de eerste aflevering gezien en het heeft wel potentie.

De serie is al aan meerdere landen verkocht, waaronder Nederland, zou zomaar kunnen dat we binnenkort al op de Nederlandse tv kunnen kijken.
Hopelijk op sbs, dan kunnen we genieten van grappige popstars reclames die in de afleveringen gemonteerd zijn. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_86677672
Interessant genoeg om even te blijven volgen, al was het idd nogal chaotisch gemonteerd.
pi_86680226
Blinde post zometeen na het eten kijken. Ben benieuwd
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_86683201
Aparte eerste ep.
beetje apart in elkaar gemonteerd zoals hierboven al gezegd is. dit is natuurlijk om verwarring te veroorzaken.
Maar ik blijf kijken.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:07:44 #11
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_86683994
Ik vond het maar een matige ep. Het steeds in overgaan naar andere personages met overlappende gebeurtenissen vond ik na 3 keer wel irritant...

Maar goed het einde maakte me toch nieuwsgierig dus ik geef het nog een epje of 2 de kans.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_86684860
Ik vind een beetje flashbacks niet erg, maar wat ze hier hebben gedaan gaat nergens over. Verder kwam de spanning er in de loop van de aflevering zeker wel in en zal ik dit nog wel een tijdje blijven volgen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:52:14 #13
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_86690992
Goed begin.
Natuurlijk veel introducties en dat een beetje kris kras door de tijd.
Smaakt in ieder geval naar meer.
Burnt to the core but not broken
pi_86691129
Interessant genoeg om te blijven volgen. Dat tijdreis gedoe was idd iets teveel
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:04:02 #15
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86691577
15 minuten so far en nog net niet in slaap gevallen. Vreselijke vent ook die hoofdrolspeler. Mja als serieverslaafde kijk ik het nog even aan. :')
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:48:21 #16
312016 JD_SLR
Fervent tv-kijker
pi_86696208
Wat een negatieve praat allemaal, ben ik dan de enige die echt heeft zitten genieten? Ik vond de pilot veel beter dan die van FlashForward vorig jaar (natuurlijk niet beter dan Lost, maar kom op, dat valt niet te overtreffen) en had ook totaal geen moeite met de jumps in de tijd (al verwacht ik wel dat dat de komende eps minder zal worden gedaan). En Jason Ritter is baas, leuk om hem weer eens op tv te zien (ik blijf het jammer vinden dat The Class destijds werd gecanceld). Kortom, ik kijk uit naar volgende week. Schijnbaar worden er al meteen antwoorden gegeven op enkele grote vragen, dus ik ben benieuwd.
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
pi_86697501
Redelijk begin. Komt niet in de buurt van Lost natuurlijk, maar in ieder geval niet zo hilarisch slecht als FlashForward. Ik zie het wel een paar afleveringen aan.

Dat switchen tussen die periodes vond ik niet zo erg, het was allemaal tamelijk makkelijk te volgen. Het grootste probleem dat de serie nu heeft is een chronisch gebrek aan interessante karakters.
pi_86700567
Ook gister gekeken, vond het opzich als Lost en scifi fan wel een leuke aflevering, die flashbacks vond ik niet al te storend, was best aardig te volgen.
pi_86708297
Ik vond het een zeer vette episode, alleen ik hoop dat er niet meer van die bullshit in komt net zoals dat vliegtuig dat in een keer verdwijnt :') Ik kijk het nog wel een paar afleveringen aan.

Trailer volgende week:
  woensdag 22 september 2010 @ 13:48:35 #20
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86709268
Laatste gedeelte was wat beter te behappen al was het maar omdat die vrouw was verdwenen en daarmee dat zoetsappige gedoe. Hoewel er wel vaart in zat en het idee an sich intressant is/kan zijn vind ik de uitvoering niet denderend tot nu toe.

Dat de vrouw zou verdwijnen was wel erg duidelijk ( en pas in 1001 andere serie's/films gedaan ) en als hoogtepunt toch wel het neerkomende vliegtuig ( kom, snel, stap allemaal in een stilstaande autodie ook heel erg stil blijft staan en blijf vooral dramatisch kijken :') en helemaal niets doen ) en dan het verdwijnende vliegtuig, Langoliers anyone. ;)
pi_86710636
Inderdaad! Die chick die uit de zee werd gered, heeft er sowieso wel iets mee te maken, lekker cliché :')
pi_86712282
over 10 minuten is ie binnen, ben toch wel benieuwd
  donderdag 23 september 2010 @ 09:44:59 #24
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86739898

Niets aan de hand mensen, gewoon blijven zitten en dramatisch kijken.. :')

3 of 4 lijkt mij, so far, het meest aannemelijlk, al denk ik dat het nog iets anders is, maar wat 'dat' is weet ik nog niet. ;)
pi_86752297
Nou ik moet het allemaal nog maar zien, ik blijf het wel volgen, maar ik vraag me af waar dit heen gaat en of ze de spanning er in kunnen houden zonder dat ze het gaat stretchen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')