abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92573593
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

vanuit Londen ben je nooit in 20 minuten in Helmond
zo, nu jij
Ik wel ik verplaats mezelf per F16
Zo, nu jij
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:36:15 #152
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_92573611
quote:
19s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

vanuit Londen ben je nooit in 20 minuten in Helmond
zo, nu jij
_O-
Graag op anoniem
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:37:30 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92573679
Rotterdammers zeiden in 1859 al: "den kwaal der amsterdammers om amsterdam als Nederland te zien, is ongeneeslijk en wij zullen de ondankbare taak niet aanvaarden, om de genezing van dat lijden te beproeven"

Wijze mensen die Rotterdammers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92573685
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Met de hand vervaardigde Chanel tassen

BBC Icecream
Starbucks
Birkin bags
Op volgorde

http://www.fashiontravele(...)/germany/dusseldorf/

Kleren koop je bij een kledingwinkel, zoals ik reeds aanstipte hebben we die hele goede in de regio.

Koffie haal je bij een willekeurige kroeg

En nog meer belachelijk dure tasjes, daar hebben we Düsseldorf voor. Is minder dan een uur rijden.
Buig voor mij, onderdaan
pi_92573731
Londen heeft eckte fish n chips O+ O+ O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92573780
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef Seam het volgende:
Londen heeft eckte fish n chips O+ O+ O+
In een krant. Lekker met drukinkt op je vis en friet. En natuurlijk azijn op de friet :9~
Buig voor mij, onderdaan
pi_92573810
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef ElRey85 het volgende:

[..]

In een krant. Lekker met drukinkt op je vis en friet. En natuurlijk azijn op de friet :9~
Heerlijk inderdaad *O* Als je een Brit was begreep je het wel
pi_92573815
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef ElRey85 het volgende:

[..]

Ook al 100 jaar niet meer :')
pi_92573863
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef ElRey85 het volgende:

[..]

Op volgorde

http://www.fashiontravele(...)/germany/dusseldorf/

Kleren koop je bij een kledingwinkel, zoals ik reeds aanstipte hebben we die hele goede in de regio.

Koffie haal je bij een willekeurige kroeg

En nog meer belachelijk dure tasjes, daar hebben we Düsseldorf voor. Is minder dan een uur rijden.
Dusseldorf heeft maar een straat die er toe doet, London kun je dagen in rondlopen.
pi_92573878
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Ook al 100 jaar niet meer :')
Shut up. 6 jaar geleden woonde ik een half jaar in Huddersfield, heb toen nog gewoon fish and chips uit een krant gevreten.

En friet op brood. Met azijn erop uiteraard...
Buig voor mij, onderdaan
pi_92573925
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef ElRey85 het volgende:

[..]

Shut up. 6 jaar geleden woonde ik een half jaar in Huddersfield, heb toen nog gewoon fish and chips uit een krant gevreten.

Ik krijg fakking honger nu :D
pi_92573933
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef Happel het volgende:
Rotterdammers zeiden in 1859 al: "den kwaal der amsterdammers om amsterdam als Nederland te zien, is ongeneeslijk en wij zullen de ondankbare taak niet aanvaarden, om de genezing van dat lijden te beproeven"

Wijze mensen die Rotterdammers.
toen al een minderwaardigheidscomplex _O_
pi_92573938
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Dusseldorf heeft maar een straat die er toe doet, London kun je dagen in rondlopen.
True. Londen is een topstad, zeker weten.
Maar wat heeft Londen qua winkels nou zoveel meer? Ik kan alles kopen wat ik nodig heb binnen 20 minuten van mijn huis.
Buig voor mij, onderdaan
pi_92573945
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef ElRey85 het volgende:

[..]

Hm ok heb het in Londen nergens gezien iig.
pi_92573965
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik krijg fakking honger nu :D
Ik ook :')
Fish and Chips, of die ranzige döner van de pakistaan :')
Buig voor mij, onderdaan
pi_92573989
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Hm ok heb het in Londen nergens gezien iig.
Jewel hoor, voldoende winkels die het nog doen, maar in het centrum is het niet meer standaard nee.
pi_92574009
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef ElRey85 het volgende:

[..]

Maar wat heeft Londen qua winkels nou zoveel meer? Ik kan alles kopen wat ik nodig heb binnen 20 minuten van mijn huis.
Clubs, pubs en vooral sfeer om even wat te noemen.
pi_92574041
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef ElRey85 het volgende:

[..]

Fijn voor jou, maar een heleboel mensen willen gewoon echt mooie duurzame en waardevolle spullen.
pi_92574079
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef Seam het volgende:

[..]

Jewel hoor, voldoende winkels die het nog doen, maar in het centrum is het niet meer standaard nee.
"De fish and chips werd vroeger over het algemeen in een krant gewikkeld meegenomen. Tegenwoordig is dit door wetgeving niet meer mogelijk en wordt de snack verpakt in speciaal papier, vaak bedrukt alsof het krantenpapier is."

ALdus wikipedia.
pi_92574127
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

"De fish and chips werd vroeger over het algemeen in een krant gewikkeld meegenomen. Tegenwoordig is dit door wetgeving niet meer mogelijk en wordt de snack verpakt in speciaal papier, vaak bedrukt alsof het krantenpapier is."

ALdus wikipedia.
Oh daar doel je op, nee ik dacht dat je in een bakje enz bedoelde :P Dat het geen echt krantpapier is lijkt me logisch :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:35:58 #171
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_92576099
Rotterdam _O_ De ronkende motor van Nederland. De stad die geen trapgevels nodig heeft.

O+
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_92576332
Klagen over Rotterdam :').
pi_92638991
Openluchtmuseum met joden. Nee dank je.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:20:35 #174
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92639111
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan

ohw en zomaar een greep uit KLB:

Rotterdam ZUIGT.
Rotterdam !
@#$%^&Rotterdam is stom!
Rotterdam: Een ramp voor n00bs.
Gezellig Rotterdam.... bijna beroving
K*** overvallers in Rotterdam
De Junkies van Rotterdam Centraal.
Rotterdam stinkt.
De trap van de koopgoot in Rotterdam
Rotterdam CS
Rotterdam, kudstad
Rotterdam.
Rotterdam
Rotterdam

moet ik doorgaan?

Wat een kut stad :')¡¡¡ Het heet niet voor niks ROTterdam l :') :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:39:09 #175
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_92639987
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef wise het volgende:
[...]
:'(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_92640128
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef wise het volgende:
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan

ohw en zomaar een greep uit KLB:

Rotterdam ZUIGT.
Rotterdam !
@#$%^&Rotterdam is stom!
Rotterdam: Een ramp voor n00bs.
Gezellig Rotterdam.... bijna beroving
K*** overvallers in Rotterdam
De Junkies van Rotterdam Centraal.
Rotterdam stinkt.
De trap van de koopgoot in Rotterdam
Rotterdam CS
Rotterdam, kudstad
Rotterdam.
Rotterdam
Rotterdam

moet ik doorgaan?

Wat een kut stad :')¡¡¡ Het heet niet voor niks ROTterdam l :') :')
Het feit dat een selectie van autisten die nooit buiten komen dat vinden maakt de stad alleen maar mooier.
Rotterdam O+ _O_ O+ *;

Overigens ben je sowieso een nerd want de Baja is al 4 maanden dicht :o
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:44:14 #177
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92640232
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het feit dat een selectie van autisten die nooit buiten komen dat vinden maakt de stad alleen maar mooier.
Rotterdam O+ _O_ O+ *;
gelukkig heb je het helemaal mis :)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_92640260
Rotterdam is de tumor van Nederland
pi_92640344
Nog een verschil in kwaliteit:

Amsterdom

Rotterdam:

Zowel qua bouwstijl als qua innovatie lopen ze minstens 150 jaar achter in dat smerige 020 met hun poot-toerisme. :r
Gelukkig kan men hier wel kwaliteit bouwen met oog op de toekomst zonder dat alle spuuglelijke grachtenpandjes verzakken. O+
Groetjes, Ezio.
pi_92640468
Maar eigenlijk zegt deze man alles wat er te zeggen valt: O+

O+ O+ O+ *O* *O* *O* w/ w/ w/
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:49:23 #181
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92640471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
Nog een verschil in kwaliteit:

[ afbeelding ]
Amsterdom

Rotterdam:

[ afbeelding ]

Zowel qua bouwstijl als qua innovatie lopen ze minstens 150 jaar achter in dat smerige 020 met hun poot-toerisme. :r
Gelukkig kan men hier wel kwaliteit bouwen met oog op de toekomst zonder dat alle spuuglelijke grachtenpandjes verzakken. O+
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_92640637
dat second city syndrome moet wel erg vervelend zijn als je al die frustraties ziet van rotterdammers die het constant maar weer over Amsterdam hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2011 @ 15:58:23 #183
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92640961
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
Maar eigenlijk zegt deze man alles wat er te zeggen valt: O+

O+ O+ O+ *O* *O* *O* w/ w/ w/
Jules _O_! Die tirade blijft goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: