Ja, Socios gaat op mij mastruberen in de treinquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Samen masturberen op/in treinen?
boerse frustratiequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Maar bepaalde mensen uit de rampstad menen dat alles buiten hun kankergezwel onder zeeniveau uiterst boers is.
Een duidelijk teken van hun zeer beperkte ontwikkeling.
Geen paniek, we hebben er de Zenit voor teruggekregenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef Seam het volgende:
Trouwens was de ubertent in die buurt nog wel de Steeg. Mijn god wat een orgiefestijn was dat zegHelaas voor Venray was dat net in Leunen
Fatsoenlijke herenwinkels? Nooyen en Berden verkopen goeie kleding, dan heb je nog die vent die naast de anwb winkel zit, ook mooi spul altijd heur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Fatsoenlijke herenwinkels, grote winkelketens etc. Dat je tevreden bent de winkels daar zezgt mij al genoeg
Allochtonen smokkeltent jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geen paniek, we hebben er de Zenit voor teruggekregen
Toch jammer dat die failliet is. Was een mooie bunker waar al die kutzwarten uithingen. Was het in het centrum tenminste weer gezellig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geen paniek, we hebben er de Zenit voor teruggekregen
Damn gast, je bent zeker ook nog nooit in een wereldstad geweest of welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke herenwinkels? Nooyen en Berden verkopen goeie kleding, dan heb je nog die vent die naast de anwb winkel zit, ook mooi spul altijd heur.
En als je iets anders wilt ben je binnen 20 minuten in Helmond/Venlo of binnen 45 minuten in een grote stad in het Roergebied.
De eerste avond was het leuk, daarna ging het snel achteruit, nog wel leuk een Marokkaans nieuwjaarsfeest gehad daarquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Allochtonen smokkeltent jaHoewel het in het begin nog wel redelijk was
Hendig. Maar wat kan ik in Londen kopen wat ik in Venray (of dichtbij) niet kan halen dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Damn gast, je bent zeker ook nog nooit in een wereldstad geweest of wel?
Vergeet je het spetterende optreden van 50 cent niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De eerste avond was het leuk, daarna ging het snel achteruit, nog wel leuk een Marokkaans nieuwjaarsfeest gehad daar
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Hendig. Maar wat kan ik in Londen kopen wat ik in Venray (of dichtbij) niet kan halen dan?
Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Hendig. Maar wat kan ik in Londen kopen wat ik in Venray (of dichtbij) niet kan halen dan?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Noem dan iets...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus van deze post moet ik een beetje huilen
o ja mijn ontwikkeling is duidelijk op te maken uit dit uiterst serieuze topicquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Nogmaals; een duidelijk teken van beperkte ontwikkeling.
Harrodsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Met de hand vervaardigde Chanel tassen
BBC Icecream
Starbucks
Birkin bags
vanuit Londen ben je nooit in 20 minuten in Helmondquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Met de hand vervaardigde Chanel tassen
BBC Icecream
Starbucks
Birkin bags
jaloers, want dat ga ik bij jou doen tog?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, Socios gaat op mij mastruberen in de trein
QFT. Binnenkort een Burberry trenchcoat op de kop tikken daar jeeejquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Harrods
Reiss, Dune, Burberry, Ralph Lauren. Die heerlijk sjieke winkels bij Kensington etc ..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
QFT. Binnenkort een Burberry trenchcoat op de kop tikken daar jeeej
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |