Zondagochtend om half 7 iemand beroofd op Blaak. Had geen geld bij zich, werd gedwongen na zijn woning te gaan. Daar namen ze ook meteen een dvd-speler mee.
Maandagochtend werd iemand om half 10 beroofd op de Dordtselaan door een stel junks. Daders wel gepakt gelukkig.
Kankerzooi in Rotterdam. Het is gewoon niet veilig op straat. Ze moeten mij eens proberen te beroven, dan krijgen ze ervan langs. Dood aan alle junks en ander tuig!
[Dit bericht is gewijzigd door bfm op 16-07-2002 01:21]
quote:Hmm, ik zat net ingelogged
Op dinsdag 16 juli 2002 01:21 schreef shmoopy het volgende:
Even de topictitel aangepast, dat kon best wat minder nl.
quote:Dan had je de tekst ook moeten aanpassen, daar stond ook 'kanker' in. Niet erg consequent he?
Op dinsdag 16 juli 2002 01:21 schreef shmoopy het volgende:
Even de topictitel aangepast, dat kon best wat minder nl.
quote:dat je uberhaupt wat anders verwacht van de modjes
Op dinsdag 16 juli 2002 01:28 schreef Thanos het volgende:Dan had je de tekst ook moeten aanpassen, daar stond ook 'kanker' in. Niet erg consequent he?
quote:Moraalridder.
Op dinsdag 16 juli 2002 01:28 schreef Thanos het volgende:[..]
Dan had je de tekst ook moeten aanpassen, daar stond ook ++++ in. Niet erg consequent he?
quote:
Dan had je de tekst ook moeten aanpassen, daar stond ook 'kanker' in. Niet erg consequent he?
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 01:30 schreef Vision het volgende:[..]
dat je uberhaupt wat anders verwacht van de modjes
quote:volgens mij worden reacties met alleen een smiley niet meer getolereerd. En een dubbelpost al helemaal niet
Op dinsdag 16 juli 2002 01:31 schreef bfm het volgende:
maar, ik ben 't wel met de topicstarter eens dat 't fucking triest is dat er zoveel overvallen plaats vinden
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 01:33 schreef Vision het volgende:[..]
volgens mij worden reacties met alleen een smiley niet meer getolereerd. En een dubbelpost al helemaal niet
maar, ik ben 't wel met de topicstarter eens dat 't fucking triest is dat er zoveel overvallen plaats vinden
quote:De topictitel is het eerste wat opvalt (ook in de active list) en daaruit worden dodelijke ziektes sowieso ge-edit. Verder is klaagbaak een forum waar vaker dan in andere fora krachttermen worden gebruikt. Als het erg de spuigaten uitloopt worden die ook weggehaald. Niet in alle gevallen.
Dan had je de tekst ook moeten aanpassen, daar stond ook 'kanker' in. Niet erg consequent he?
quote:blij dat je er zo snel bij was ER, maar toch vinnik die post nog wat ver gaa. *moraalridder speelt*
Op dinsdag 16 juli 2002 01:37 schreef ElizabethR het volgende:[..]
De topictitel is het eerste wat opvalt (ook in de active list) en daaruit worden dodelijke ziektes sowieso ge-edit. Verder is klaagbaak een forum waar vaker dan in andere fora krachttermen worden gebruikt. Als het erg de spuigaten uitloopt worden die ook weggehaald. Niet in alle gevallen.
quote:Ik vind inmiddels heel het topic te ver gaan bfm.
Op dinsdag 16 juli 2002 01:38 schreef bfm het volgende:[..]
blij dat je er zo snel bij was ER, maar toch vinnik die post nog wat ver gaa. *moraalridder speelt*
Er wordt alleen offtopic gepost verder. Daarom ga ik even een slotje zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |