En daar staan ze dan, met een man of 15-20 een beetje Coke te roken/snuiven vlak onder m'n neus...en niet dat ze dat om de hoek doen, gewoon waar iedereen open en bloot bij staat staan ze je vaag aan te kijke en ze nemen nog trekkie van hun coke-pijpjes.
DEALEN? Hoe kom je daar nou bij
Vlak voor me neus, als ik wil kannik et zo uit hun handen trekken, volle zakjes coke (of afwaspoeper, je weet maar nooit he..)...in overvloed.
[Ik loop over R.CS, samen met m'n broertje om m'n vriendin op de trein te zetten][Het viel me op dat er Xtreem veel Junkies stonden]
Nyles:"Kolere! Het stikt hier van de Junkies!"
Tegen de 20 Junks:"Ajooo wat zeg jij!Wat Junkies? Wat kijk jij? Kijk naar zelf vuile kankernederlander! Jij zelf een Junk! (allemaal vies, ongeschoren, stinkend he...) En dan loop ik lachend door....
Wat voelen ze zich toch aangesproken...
En dan...het meest stomme...DE POLITIE DOET ER HELEMAAL NIX AAN!
Ze droppen 2 (lopende) agentjes....die de hele tijd heen en weer lopen..., ze sturen ze weg ....vervolgens gaan ze zelf ook weg en ookmaar zodra ze zich hebben omgekeerd staan ze d'r weer, af en toe denk ik dat de politie niet goed bij hun hoofd is ofzo, ik zie al die Junkies dealen waar ik bij sta en die agentjes (2 he!!2!) zien nix/doen er nix tegen...
Ik erger me er gewoon dood aan , moest er even uit....mijn porsoonlijke oplossing...dump ze allemaal op een eiland, en stuur alle ingenomen drugs naar dat eiland en laat ze zich allemaal hartstikke doodspuiten/snuiven/roken...
Ik heb gezegd...dank u
En ik sta voor 100% achter je !!!!!!
En natuurlijk doet de politie er niks aan, van een kale kip valt niet te plukken! Fietsers bekeuren voor het door rood rijden is een veel nuttigere en profijtelijke dagtaak.
En als er dan nog zo een stel junkies achter je aankomt is het helemaal niet meer fijn
Een huisgenoot van mij werkt in een soort psychi-huis en kent de een groot aantal van die parasieten bij naam en doen. Best lachen. Het zijn bijna alle psyschiatrische patienten die door het schitterende nederlandse rechtsysteem niet zomaar gedwongen kunnen worden tot opname en afkicken.
Maar gatverdamme, ik krijg echt kotsneigingen bij "Meneer, heeft u iets over voor een dakloze?"
ROT OP!! GA PLANTSOENEN SCHOFFELEN OFZO!!! Werken met je donder!!
klinkt leuk
Heb bij Rotterdam 2001 culturele hoofdstad gewerkt dat zat naast de Paulus Kerk, en idd na een paar weken gaan ze je groeten en elke morgen goedemorgen wensen. Werkt hun geheugen nog wel.
Maar wat betreft je gedachte......die heb ik ook wel eens gehad. Maar dat ze dan zeg maar niet meer wakker worden.
De beste manier om van die gasten af te komen is te trouwens negeren... Werkt altijd. Helemaal als je je discmand op standje 10 heb staan
quote:Ga je gang
Op donderdag 25 april 2002 15:09 schreef Nyles het volgende:
Weet iemand eigelijk waarom ze ze nix kunnen doen? Ze kunne ze toch allemaal oppakken en opsluiten in 1 cel?
Ff serieus, een aantal jaar geleden namen een aantal mariniers het initiatief om RC 'schoon te vegen' Dit is door de gemeente tegen gehouden. Maar je moest RC een zien toen perron 0 nog bestond.
quote:*wijst naar haar* ja ben blond en druk aan het werk
Op donderdag 25 april 2002 15:07 schreef -Schorpioen- het volgende:
Dood wakker worden ????
quote:Is niet tegengehouden, dat waren de mariniers van de Van Gent Kazerne. En deze heren hebben de boel wel degelijk schoongeveegd.
Op donderdag 25 april 2002 15:12 schreef DimeBag het volgende:[..]
Ga je gang
Ff serieus, een aantal jaar geleden namen een aantal mariniers het initiatief om RC 'schoon te vegen' Dit is door de gemeente tegen gehouden. Maar je moest RC een zien toen perron 0 nog bestond.
quote:Dat ik wel degelijk nog , toen perron 0 bestond was het veeeeeel erger idd...maarja, ze blijven! Van mij mogen die marinier het nog een paar keer over doen!
Op donderdag 25 april 2002 15:12 schreef DimeBag het volgende:[..]
Ga je gang
quote:Ja precies al sje zegt dat ze op moeten kankeren , gaan ze gewoon door!
Op donderdag 25 april 2002 15:35 schreef Dagootje het volgende:
Mja erg irri.. "wanna buy Pod, marihuana, xtc?" "nee, rot op" "ok, how much do you wanna buy?"
quote:Negeer ze dan!
Op donderdag 25 april 2002 15:37 schreef Nyles het volgende:[..]
Ja precies al sje zegt dat ze op moeten kankeren , gaan ze gewoon door!
quote:Ja idd, maar niet vaak genoeg, moet elke dag gebeuren! Er moeten gewoon wachters komen!
Op donderdag 25 april 2002 15:55 schreef Jarno het volgende:
Overigens wordt CS regelmatig schoongeveegd door de politie. Zoek maar eens op rijnmond.nl op CS ofzo.
quote:*zingt*
Op donderdag 25 april 2002 15:57 schreef Nyles het volgende:[..]
Ja idd, maar niet vaak genoeg, moet elke dag gebeuren! Er moeten gewoon wachters komen!
"wie gaat dat betalen"
En met elke dag controleren verplaats je het probleem alleen maar. Vermoedelijk naar de wijk achter het CS.
Maar als ik er ben is het meestal ook best druk, dus dan houden ze zich waarschijnlijk rustig. 's avonds is het inderdaad wel een stuk erger, maar dan ga ik ook altijd met de taxi naar huis en niet met de trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |