abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3960720
Wie kent ze niet...de vieze gore STINKENDE Junks van Rotterdam Centraal. Ondertussen ken ik ze verdomme bijna allemaal en (natuurlijk) komen ze godverdomme nog steeds naar me toe! Met hun handje op, leuzend "It's NOT about drugs man!" Ja me witte Nederlandse behaarde reet ken je likke...!Godverdomme! en maar door vragen met hun handje op achter je aan lopen!Of als ze nix van je moeten hebben
Junk:"It's a very good price!"
Nyles:"Neeheee god-ver-domme tyf op!"
Junk:"No it's a very good price!"
Nyles:"NEE VERDOMME IK HOEF GEEN COKE VAN JE!"
En dan pas smeren ze em...

En daar staan ze dan, met een man of 15-20 een beetje Coke te roken/snuiven vlak onder m'n neus...en niet dat ze dat om de hoek doen, gewoon waar iedereen open en bloot bij staat staan ze je vaag aan te kijke en ze nemen nog trekkie van hun coke-pijpjes.
DEALEN? Hoe kom je daar nou bij Vlak voor me neus, als ik wil kannik et zo uit hun handen trekken, volle zakjes coke (of afwaspoeper, je weet maar nooit he..)...in overvloed.

[Ik loop over R.CS, samen met m'n broertje om m'n vriendin op de trein te zetten][Het viel me op dat er Xtreem veel Junkies stonden]
Nyles:"Kolere! Het stikt hier van de Junkies!"
Tegen de 20 Junks:"Ajooo wat zeg jij!Wat Junkies? Wat kijk jij? Kijk naar zelf vuile kankernederlander! Jij zelf een Junk! (allemaal vies, ongeschoren, stinkend he...) En dan loop ik lachend door....
Wat voelen ze zich toch aangesproken...

En dan...het meest stomme...DE POLITIE DOET ER HELEMAAL NIX AAN!
Ze droppen 2 (lopende) agentjes....die de hele tijd heen en weer lopen..., ze sturen ze weg ....vervolgens gaan ze zelf ook weg en ookmaar zodra ze zich hebben omgekeerd staan ze d'r weer, af en toe denk ik dat de politie niet goed bij hun hoofd is ofzo, ik zie al die Junkies dealen waar ik bij sta en die agentjes (2 he!!2!) zien nix/doen er nix tegen...
Ik erger me er gewoon dood aan , moest er even uit....mijn porsoonlijke oplossing...dump ze allemaal op een eiland, en stuur alle ingenomen drugs naar dat eiland en laat ze zich allemaal hartstikke doodspuiten/snuiven/roken...
Ik heb gezegd...dank u

donderdag 25 april 2002 @ 14:51:58 #2
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_3960776
Tell them brother Beavis !!!

En ik sta voor 100% achter je !!!!!!

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_3960798
Kankerjunks, allemaal afschieten die parasieten!

En natuurlijk doet de politie er niks aan, van een kale kip valt niet te plukken! Fietsers bekeuren voor het door rood rijden is een veel nuttigere en profijtelijke dagtaak.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_3960832
Ik weet niet beter dat er altijd zo veel junks staan. De politie kan er niks aan doen omdat die lui nergens heen kunnen.
pi_3960872
Tja, ik moet ook zeggen dat ik me er niet echt om mn gemak voel als ik daar helemaal alleen 's avonds snel van het ene naar het andere perron moet lopen...

En als er dan nog zo een stel junkies achter je aankomt is het helemaal niet meer fijn

donderdag 25 april 2002 @ 14:59:11 #6
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_3960891
Ooit op Utrecht CS en Hoog Catherijen geweest? De overbekende "Stationstraat"?

Een huisgenoot van mij werkt in een soort psychi-huis en kent de een groot aantal van die parasieten bij naam en doen. Best lachen. Het zijn bijna alle psyschiatrische patienten die door het schitterende nederlandse rechtsysteem niet zomaar gedwongen kunnen worden tot opname en afkicken.

Maar gatverdamme, ik krijg echt kotsneigingen bij "Meneer, heeft u iets over voor een dakloze?"

ROT OP!! GA PLANTSOENEN SCHOFFELEN OFZO!!! Werken met je donder!!

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_3960974
Heb een tijdje geleden al eens een oplossing bedacht, gratis drugs vespreiden, daar één of ander chemisch goedje in stoppen. Junkies kunnen door dat chemische goed niet meer voorplanten, en dat ze binnen 4 weken dood wakker worden, ook door dit chemische goedje.

klinkt leuk

Heb bij Rotterdam 2001 culturele hoofdstad gewerkt dat zat naast de Paulus Kerk, en idd na een paar weken gaan ze je groeten en elke morgen goedemorgen wensen. Werkt hun geheugen nog wel.

donderdag 25 april 2002 @ 15:07:17 #8
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_3960987
Dood wakker worden ????

Maar wat betreft je gedachte......die heb ik ook wel eens gehad. Maar dat ze dan zeg maar niet meer wakker worden.

Amsterdam + Boekel = werelds...
  donderdag 25 april 2002 @ 15:08:28 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_3961002
Waarom heb ik nou nooit last van junkies.... ik zit elke dag in de Rotterdamsche metro...Maar ik zie ze nooit...
Of komt het omdat ik in Hoogvliet woon en eigenlijk wel gewend ben aan dat soort mensen...

De beste manier om van die gasten af te komen is te trouwens negeren... Werkt altijd. Helemaal als je je discmand op standje 10 heb staan

So we just called him Fred
pi_3961011
pfffff.....blij dat ik niet in de Randstad woon, maar gewoon in een dorp/stad met 60.000 inwoners, 2 stations, niet met junks, maar af en toe jeugd die er een blowtje rookt, beter.....
Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
pi_3961027
Weet iemand eigelijk waarom ze ze nix kunnen doen? Ze kunne ze toch allemaal oppakken en opsluiten in 1 cel?
pi_3961067
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:09 schreef Nyles het volgende:
Weet iemand eigelijk waarom ze ze nix kunnen doen? Ze kunne ze toch allemaal oppakken en opsluiten in 1 cel?
Ga je gang

Ff serieus, een aantal jaar geleden namen een aantal mariniers het initiatief om RC 'schoon te vegen' Dit is door de gemeente tegen gehouden. Maar je moest RC een zien toen perron 0 nog bestond.

pi_3961143
wat dat betrefd valt twente nog hard mee.. hengelo CS zul je ze niet zoveel en snel vinden..
pi_3961379
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:07 schreef -Schorpioen- het volgende:
Dood wakker worden ????
*wijst naar haar* ja ben blond en druk aan het werk
  donderdag 25 april 2002 @ 15:32:55 #15
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_3961389
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:12 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Ga je gang

Ff serieus, een aantal jaar geleden namen een aantal mariniers het initiatief om RC 'schoon te vegen' Dit is door de gemeente tegen gehouden. Maar je moest RC een zien toen perron 0 nog bestond.

Is niet tegengehouden, dat waren de mariniers van de Van Gent Kazerne. En deze heren hebben de boel wel degelijk schoongeveegd.
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_3961424
Ik kom ook regelmatig op R'dam CS en ik heb juist de indruk dat het sterk verbeterd is? Ik zie regelmatig politie rondlopen, vroeger leek het wel alsof ze CS geeneens wisten te vinden. Laat op de avond kom ik er niet zoveel, maar overdag enzo is het stukken beter dan een jaar of 5 geleden hoor...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 25 april 2002 @ 15:35:26 #17
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3961426
Mja erg irri.. "wanna buy Pod, marihuana, xtc?" "nee, rot op" "ok, how much do you wanna buy?"
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_3961441
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:12 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Ga je gang

Dat ik wel degelijk nog , toen perron 0 bestond was het veeeeeel erger idd...maarja, ze blijven! Van mij mogen die marinier het nog een paar keer over doen!
pi_3961453
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:35 schreef Dagootje het volgende:
Mja erg irri.. "wanna buy Pod, marihuana, xtc?" "nee, rot op" "ok, how much do you wanna buy?"
Ja precies al sje zegt dat ze op moeten kankeren , gaan ze gewoon door!
  donderdag 25 april 2002 @ 15:46:28 #20
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_3961608
Ik zie eigenlijk nooit zo vaak Junks of Rotterdam CS. Er loopt er weleens eentje langs, en je ziet er weleens eentje buiten aan de voorkant staan... maar het valt opzich wel mee (misschien kijk ik niet goed, dat kan ook)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_3961624
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:37 schreef Nyles het volgende:

[..]

Ja precies al sje zegt dat ze op moeten kankeren , gaan ze gewoon door!

Negeer ze dan!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3961747
Overigens wordt CS regelmatig schoongeveegd door de politie. Zoek maar eens op rijnmond.nl op CS ofzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_3961774
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:55 schreef Jarno het volgende:
Overigens wordt CS regelmatig schoongeveegd door de politie. Zoek maar eens op rijnmond.nl op CS ofzo.
Ja idd, maar niet vaak genoeg, moet elke dag gebeuren! Er moeten gewoon wachters komen!
pi_3961801
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:57 schreef Nyles het volgende:

[..]

Ja idd, maar niet vaak genoeg, moet elke dag gebeuren! Er moeten gewoon wachters komen!

*zingt*

"wie gaat dat betalen"

En met elke dag controleren verplaats je het probleem alleen maar. Vermoedelijk naar de wijk achter het CS.

pi_3961839
Ik kom elke dag op Rotterdam Centraal en heb nooit echt last van junks enzo, laat staan dat ze me coke/heroïne gaan aanbieden...

Maar als ik er ben is het meestal ook best druk, dus dan houden ze zich waarschijnlijk rustig. 's avonds is het inderdaad wel een stuk erger, maar dan ga ik ook altijd met de taxi naar huis en niet met de trein.

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')