Dus jij wist wat ie in z'n zak had zitten neem ik aanquote:Op zondag 7 maart 2004 20:48 schreef Poogie het volgende:
je had uit moeten stappen en die gast ffkes een lesje moeten leren
Als zijn "werkterrein" het ns hoofdstation / de straat ervoor van Rotterdam is en hij een witte donzen jas aanheeft met bij de rits links en rechts een brede zwarte baan verticaal erop dan mag je dit wat mij betreft als een aangifte zien.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Oeh... dat moet haast wel één van de 'mijne' zijn !
neej maarjah voor een mesje hoef je niet aan de kanten te gaan, en als het een geweer is zal het toch wel zo'n plastic balletjes pistool zijn uit spanjequote:Op zondag 7 maart 2004 20:49 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus jij wist wat ie in z'n zak had zitten neem ik aan
Right, en wat heeft die in zn jaszak? Ik heb geen zin om na 3 uur te treinen in 5 minuten nadat ik in Rotterdam ben aangekomen richting de Intensive care van het erasmus te moeten worden vervoerd.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:48 schreef Poogie het volgende:
je had uit moeten stappen en die gast ffkes een lesje moeten leren
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:52 schreef indus het volgende:
Alle fokkers cq brillen ....zijn wel tjappies hoor kom op zeg die jongen wil aan jou zitten afmaken die gast en dan niets meer heel van hem laten. Laat ze maar voelen dat ze dat niet kunnen doen.
En dat is precies de reden waarom ik altijd als eerste dat soort gasten direct met grof geweld neerhoek. Aan mijn lijf geen polonaise. Iemand begint moeilijk te doen---> ik mep direct en net zo lang totdat hij niet meer beweegt. Is de kust weer veilig.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:52 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
edit
uhuh... naar het station zeker... En daarom trekt die het portier open van de enige auto op een plek waar je als voetganger niet zomaar komt terwijl 15 meter verderop 10tallen mensen lopen van en naar het station? Mag dan wel uit Groningen komen, maar zo naief ben ik niet gelukkigquote:Op zondag 7 maart 2004 20:56 schreef stame het volgende:
lloll dadelijk wou ie alleen de weg vragen
Stoer zegquote:Op zondag 7 maart 2004 20:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ik altijd als eerste dat soort gasten direct met grof geweld neerhoek. Aan mijn lijf geen polonaise. Iemand begint moeilijk te doen---> ik mep direct en net zo lang totdat hij niet meer beweegt. Is de kust weer veilig.
editquote:Op zondag 7 maart 2004 20:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ik altijd als eerste dat soort gasten direct met grof geweld neerhoek. Aan mijn lijf geen polonaise. Iemand begint moeilijk te doen---> ik mep direct en net zo lang totdat hij niet meer beweegt. Is de kust weer veilig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |