Leuke omschrijving!! Maar je hebt wel gelijk, daarom loop ik ook meestal aan die zijkant die (waarschijnlijk) is bedoelt voor kinderwagens enzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef Alicia-sama het volgende:
Je loopt voor lul als je twee treden tegelijk neemt, maar als je maar 1 tree tegelijk neemt lijkt het alsof je de WC niet hebt gehaald.
Schiet die architect neer!
Ja oke, maar als ze de treden ook maar iets langer gemaakt hadden was het al goed geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef renz0r het volgende:
Trap is gemaakt zodat ambulance en brandweer erop en eraf kan rijden in noodgevallen. Puur uit veiligheid gedaan.
Dat mensen het vervelend snap ik, maarja, veiligheid gaat voor
Jij snapt het tenminstequote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef renz0r het volgende:
Trap is gemaakt zodat ambulance en brandweer erop en eraf kan rijden in noodgevallen. Puur uit veiligheid gedaan.
Dat mensen het vervelend snap ik, maarja, veiligheid gaat voor
Wat begrijp je niet aan: Er moet een brandweerwagen overheen kunnen rijden?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Alicia-sama het volgende:
[..]
Ja oke, maar als ze de treden ook maar iets langer gemaakt hadden was het al goed geweest
nou dat kan dan toch? de treden niet hoger maken maar langerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: Er moet een brandweerwagen overheen kunnen rijden?![]()
ja dat is een alternatief, maar dat is ook niet goed voor je volgens mij als je dat te vaak doet...quote:
ik wel, het ziet er altijd lollig uitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef PeRi het volgende:
Echt geen hond die erop let hoe jij de trap af/oploopt hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |