quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef Lakitu het volgende:
Waarom denk je dat ze chagarijnig zijn? Ze leven in fucking Rotterdam.![]()
Rotterdam.
Rotterdammers.
Onzin, ik ben een hele normale nette jongen met een hele normale stijl. Zodra mensen mij hier vragen waar ik vandaan kom ( uit interesse ) en ik zeg dat ik uit Leeuwarden kom, zijn ze allemaal verbaasdquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze dachten bij de Tommy Hillniggerstore natuurlijk: "Daar heb je weer zo een rapsloeber uit de provincie".
Klacht onterecht dus.Rotterdam
.
(wat betreft de tram heb je wel gelijk trouwens.).
Dat heb je met een Jay-Z concertquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:46 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien was ik niet op de goede plaats met de goede tijd. Dat kan natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze dachten bij de Tommy Hillniggerstore natuurlijk: "Daar heb je weer zo een rapsloeber uit de provincie".
Klacht onterecht dus.Rotterdam
.
(wat betreft de tram heb je wel gelijk trouwens.).
ik vind dat ze een slechte kwaliteit overhemden hebben voor bij je pakquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Onzin, ik ben een hele normale nette jongen met een hele normale stijl. Zodra mensen mij hier vragen waar ik vandaan kom ( uit interesse ) en ik zeg dat ik uit Leeuwarden kom, zijn ze allemaal verbaasd
Heb gewoon 2 nette overhemden gekocht voor bij mijn pak, moet ik het bonnetje laten zien?
Na 5 jaar in die stad gewoon te hebben kan ik nu eindelijk weer lachen, er zijn overigens best leuke Rotterdammers maar wat een lelijke klotenstad is het.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:00 schreef denthemen het volgende:
Ik zou ook niet lachen als ik daar zou wonen
Triest leventje heb je danquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Na 5 jaar in die stad gewoon te hebben kan ik nu eindelijk weer lachen
Je kan je het misschien niet voorstellen, maar er liepen genoeg soorten mensen rondquote:
quote:
Als ik in Groningen kom is niet iedereen op zicht zelf hoor. Heb ik het trouwens over eenzaam voelen gehad?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef Flashwin het volgende:
Naar een stad gaan en verbaasd zijn dat iedereen zo op zichzelf is!
En dan is Rotterdam nog een kleine stad. In steden als New York, Parijs of Tokyo zal TS zich helemaal eenzaam voelen.
Groningenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:11 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik in Groningen kom is niet iedereen op zicht zelf hoor. Heb ik het trouwens over eenzaam voelen gehad?
Groningen is anders een hele leuke gezellige stadquote:
quote:
Zou zeker de stad een stuk veranderen. Enige persoon die aardig was daar in Rotterdam was een vrouw die bij de MAC werkte als manager.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:15 schreef Flashwin het volgende:
je een goedendag wenst en ook nog eens je handje gaat vasthouden als je moet oversteken??
Dat zal dan wel zo zijn als jij het zegt. Maar wel een beetje zielig voor die mensen dat ze helemaal alleen op deze wereld zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:15 schreef Flashwin het volgende:
Nogmaals, je bent blijkbaar niet vaak in een stad geweest, anders zou je niet verbaasd zijn. Ga een keer naar New York of Tokyo en kijken of je dan nog zo verbaasd bent van het gedrag in Rotterdam.
In New York zijn ze aardig joh, ik liep op krukken schopt iemand een kruk wegquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Groningen
Wat verwacht je nou eigenlijk, dat iedereen de grootste smile opzet, je een goedendag wenst en ook nog eens je handje gaat vasthouden als je moet oversteken??
Nogmaals, je bent blijkbaar niet vaak in een stad geweest, anders zou je niet verbaasd zijn. Ga een keer naar New York of Tokyo en kijken of je dan nog zo verbaasd bent van het gedrag in Rotterdam.
Dat is wel grappigquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
In New York zijn ze aardig joh, ik liep op krukken schopt iemand een kruk wegLag ik daar
En die gast ook nog verder lopen keek hooguit 1 seconde om
![]()
Leuk dat alle mensen die ik tegen kwam mij aankeken, beetje onrealistisch niet ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef Asgard het volgende:
Ik zou ook niet vrolijk zijn als ik jouw kop zou zien.
Kom neukenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Leuk dat alle mensen die ik tegen kwam mij aankeken, beetje onrealistisch niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |