Nee, de tweede keer is niet de schuld van de NS, dat komt omdat jij perse een salade wilde hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Apocca het volgende:
Je raadt al natuurlijk wat er gebeurd.... We komen aan op het perron en de trein rijdt voor onze neus weg... Voor de 2de keer de trein gemist door die klote NS verbouwing!
Rotterdam, ik ga maar een paar keer per maand met de trein om m'n pa en ma weer te zien, dus dan komt zoiets onverwachts.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:53 schreef ScudRaket het volgende:
Onder welke steen heb jij gezeten? Dat is allemaal al tijden bekend.
Het is al minimaal drie jaar een teringzooi.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:04 schreef Apocca het volgende:
[..]
Rotterdam, ik ga maar een paar keer per maand met de trein om m'n pa en ma weer te zien, dus dan komt zoiets onverwachts.
Met alle respect, maar ik vind het echt walgelijk lelijk. Ik snap dat het oude gebouw niet meer voldeed, maar dit is voor mij te modern en totaal niet passend in de omgeving. Bovendien vraag ik me af hoe waarheidsgetrouw dit is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Het wordt wel mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk er 200 junks en berbers bij en het beeld is compleet. Maar serieus, een 'ouderwets' station past toch niet in Rotterdam en zeker niet in deze omgeving, zeg nou eerlijk?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vind het echt walgelijk lelijk. Ik snap dat het oude gebouw niet meer voldeed, maar dit is voor mij te modern en totaal niet passend in de omgeving. Bovendien vraag ik me af hoe waarheidsgetrouw dit is.
En tot nu toe loopt alles volgens schema bij mijn weten. Dat gebeurt ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Denk er 200 junks en berbers bij en het beeld is compleet. Maar serieus, een 'ouderwets' station past toch niet in Rotterdam en zeker niet in deze omgeving, zeg nou eerlijk?
Nouja, of juist wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
Denk er 200 junks en berbers bij en het beeld is compleet. Maar serieus, een 'ouderwets' station past toch niet in Rotterdam en zeker niet in deze omgeving, zeg nou eerlijk?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
Weer een reden om de Randstad te mijden.
alleen bovenste is mooi..quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Het wordt wel mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het oude station stukken beter passen dan die glazen toestand die het zou moeten worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |