Nee, dit zijn inderdaad geen datingtips. Het gaat om tips om simpel `in het dagelijks´ leven te genieten en/ of in contact te komen van/ met mooie vrouwen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
Maar voor tips om extra-succesvol te daten met die vrouwen moet ik zeker niet hier wezen hè?
Niet zo krenterig toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Scuidward het volgende:
Kapper is wel geinig, maar om nou fooi te geven?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef Socios het volgende:
Bezoek een mooie kapster: Met de trein
Ga naar het strand: Met de trein
Naar de kleding- of schoenenwinkel: Met de trein
Ga lunchen op een hogeschool of universiteit: Met de trein
Wandel door een Red Light District: Met de trein
Het is wel degelijk zo, derhalve verworpen.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk zo, derhalve verworpen.
Pertinent niet waar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef aight1 het volgende:
Het is wel degelijk zo, derhalve verworpen.
Verwezen naar het land der fabeltjes.quote:
Hoezo "eng"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef Garisson72 het volgende:
't Heeft wel iets engigs, toch. `extra` genieten van vrouwen.
Het is pervers en misselijkmakend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo "eng"?Er is serieus niets `engs´ aan om op deze manier in contact te komen met vrouwen. Het is juist verrassend makkelijk.
Geen van beide. Het zijn echt goede tips.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Socios, ben je echt zo sneu of troll je nu?
Alleszins. In een Red Light District rondlopen om aandacht van vrouwen te krijgen. Werkelijk waar walgelijk.quote:
Goeie tip! Keertje langsgaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Cucumissativus het volgende:
Tip 1! Laat je heel uitgebreid voorlichten bij de Ici-Paris, over geurtjes en zalfjes. Maar zeg duidelijk dat het voor je zus o.i.d. is. Die mokkeltjes zien er altijd piekfijn uit.
Nou ja, onwillekeurig heb ik toch ook in mijn achterhoofd dat je niet normaal kunt daten met vrouwen, omdat je te suf en saai bent. En dan zelfs serieus gaat overwegen om een stuk in je kraag te zuipen en dan verhalen te gaan verzinnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Socios het volgende:
Hoezo "eng"?Er is serieus niets `engs´ aan om op deze manier in contact te komen met vrouwen. Het is juist verrassend makkelijk.
Is niets walgelijks aan. Sowieso erg leuk `op de Wallen´. Toeristen erbij (ook vrouwen!) met wie het altijd gezellig is daar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef aight1 het volgende:
In een Red Light District rondlopen om aandacht van vrouwen te krijgen. Werkelijk waar walgelijk.
Ehm, ik ben de originele topicstarter. Ook in het topic uit juli vorig jaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Nitrouz het volgende:
Opbokken Socios, je hebt niks te zoeken in dit topic.
Ik hoop, met heel mijn hart, dat je een troll bent. Dit is echt te zielig voor woorden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Is niets walgelijks aan. Sowieso erg leuk `op de Wallen´. Toeristen erbij (ook vrouwen!) met wie het altijd gezellig is daar.
Alleen jammer dat de moeder van Socios me zal spotten tijdens haar werkquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Is niets walgelijks aan. Sowieso erg leuk `op de Wallen´. Toeristen erbij (ook vrouwen!) met wie het altijd gezellig is daar.
Dat hoop ik eigenlijk ook nog altijd. Zowel voor die vrouwen als voor d'n Soos zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef aight1 het volgende:
Ik hoop, met heel mijn hart, dat je een troll bent. Dit is echt te zielig voor woorden.
Dating staat hier buiten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Garisson72 het volgende:
Nou ja, onwillekeurig heb ik toch ook in mijn achterhoofd dat je niet normaal kunt daten met vrouwen, omdat je te suf en saai bent. En dan zelfs serieus gaat overwegen om een stuk in je kraag te zuipen en dan verhalen te gaan verzinnen.
Nooit. Ik respecteer vrouwen voor de volle 100% procent en zou nooit iets doen wat zij niet willen.quote:Zet daar tegenover dat je op bovenstaande manieren van vrouwen wilt genieten, en dan vind ik het al snel een beetje engig worden. Zou een mooi thriller-verhaal in kunnen zitten, denk ik dan. Van iemand die in groeiende wanhoop steeds een stapje verder gaat.
Als zij niet willen dat jij leeft dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dating staat hier buiten.
[..]
Nooit. Ik respecteer vrouwen voor de volle 100% procent en zou nooit iets doen wat zij niet willen.
Absurde opmerking. Houd op met het spotten met overleden familieleden. Dat is juist walgelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
Alleen jammer dat de moeder van Socios me zal spotten tijdens haar werk
!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Absurde opmerking. Houd op met het spotten met overleden familieleden. Dat is juist walgelijk!
Je snapt mijn punt niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef JApieman het volgende:
Als zij niet willen dat jij leeft dan?
Walgelijk is het om te spotten met jongedames die veelal onvrijwillig in de prostitutie zitten, gedwongen dan wel uit noodzaak om te overleven. Dat jij hiervan gratis probeert te genieten is walgelijk, mensen betalen toch ook voor het reizen in treinen. De meisjes in Red Light Districts flirten echt niet met je omdat ze je zo leuk vinden hoor, neem dat maar van me aan. Viezerik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Absurde opmerking. Houd op met het spotten met overleden familieleden. Dat is juist walgelijk!
Thanks voor de back-up.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Walgelijk is het om te spotten met jongedames die veelal onvrijwillig in de prostitutie zitten, gedwongen dan wel uit noodzaak om te overleven. Dat jij hiervan gratis probeert te genieten is walgelijk, mensen betalen toch ook voor het reizen in treinen. De meisjes in Red Light Districts flirten echt niet met je omdat ze je zo leuk vinden hoor, neem dat maar van me aan. Viezerik.
Nou, het is inmiddels genoegzaam bekend hoeveel moeite je hebt met het frêle geslacht, en dit topic gáát over vrouwen (en wat je daar allemaal aan kan genieten) dus enige overlap kun je toch moeilijk ontkennen.quote:
Ik wil je geloven, Soos. Echt. Maar psychopaten worden nooit in één keer wat ze zijn, en ontkennen het natuurlijk altijd. Vooral aan zichzelf.quote:Nooit. Ik respecteer vrouwen voor de volle 100% procent en zou nooit iets doen wat zij niet willen.
Jij hebt er geen verstand van. Verreweg de meeste vrouwen `in dat vak´ doen dat uit vrije wil en zijn oprecht richting mensen die ook in `die gebieden´ komen. Wederzijds respect is het keyword.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
Walgelijk is het om te spotten met jongedames die veelal onvrijwillig in de prostitutie zitten, gedwongen dan wel uit noodzaak om te overleven. Dat jij hiervan gratis probeert te genieten is walgelijk, mensen betalen toch ook voor het reizen in treinen. De meisjes in Red Light Districts flirten echt niet met je omdat ze je zo leuk vinden hoor, neem dat maar van me aan. Viezerik.
Ik ontken niet dat ik `moeite heb met daten´. Ik beweer alleen dat dating niets met de tips hier te maken heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Garisson72 het volgende:
Nou, het is inmiddels genoegzaam bekend hoeveel moeite je hebt met het frêle geslacht, en dit topic gáát over vrouwen (en wat je daar allemaal aan kan genieten) dus enige overlap kun je toch moeilijk ontkennen.
Schei toch uit.quote:Ik wil je geloven, Soos. Echt. Maar psychopaten worden nooit in één keer wat ze zijn, en ontkennen het natuurlijk altijd. Vooral aan zichzelf.
Vrijwel de meeste vrouwen in dat vak komen uit het oosten van Europa, denk je nou werkelijk dat die naar Nederland zijn gekomen om achter een raam naar zielige perverse oude mannetjes te zwaaien? Natuurlijk, er zijn er een aantal die vrijwillig prostituee worden. Dit valt echter in het niets met het leed dat degenen die hier níet vrijwillig zijn moeten ondergaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij hebt er geen verstand van. Verreweg de meeste vrouwen `in dat vak´ doen dat uit vrije wil en zijn oprecht richting mensen die ook in `die gebieden´ komen. Wederzijds respect is het keyword.
Jij hebt werkelijk geen idee wat zich daadwerkelijk in een Red Light District afspeelt. Loop eens door de Trompetterssteeg of over de Achterdam. Kijk ook eens naar het volk dat daar komt. Het strookt allemaal compleet niet met het beeld dat jij schetst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef aight1 het volgende:
Vrijwel de meeste vrouwen in dat vak komen uit het oosten van Europa, denk je nou werkelijk dat die naar Nederland zijn gekomen om achter een raam naar zielige perverse oude mannetjes te zwaaien? Natuurlijk, er zijn er een aantal die vrijwillig prostituee worden. Dit valt echter in het niets met het leed dat degenen die hier níet vrijwillig zijn moeten ondergaan.
Wordt verworpen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Socios het volgende:
Ik ontken niet dat ik `moeite heb met daten´. Ik beweer alleen dat dating niets met de tips hier te maken heeft.
Dit ook.quote:Schei toch uit.
Hoevaak bezoek jij je zusje in de week?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee wat zich daadwerkelijk in een Red Light District afspeelt. Loop eens door de Trompetterssteeg of over de Achterdam. Kijk ook eens naar het volk dat daar komt. Het strookt allemaal compleet niet met het beeld dat jij schetst.
Ik heb helaas geen zussen/ zusjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Nitrouz het volgende:
Hoevaak bezoek jij je zusje in de week?
Het gaat niet alleen over Amsterdam, je had het ook over andere steden. Misschien is het in Amsterdam zoals jij het omschrijft, maar in vele andere steden, zoals Eindhoven, is mijn beeld een stuk realistischer. Derhalve is het smakeloos om puur rond te lopen in zulke gebieden, zonder gebruik te maken van de aangeboden diensten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee wat zich daadwerkelijk in een Red Light District afspeelt. Loop eens door de Trompetterssteeg of over de Achterdam. Kijk ook eens naar het volk dat daar komt. Het strookt allemaal compleet niet met het beeld dat jij schetst.
Totaal niet waar. Ook `die straten´ zijn gewoon openbare weg en voor iedereen toegankelijk. Ook gewoon veel fietsers die er `nonchelant´ doorheen fietsen om op de plek van bestemming te komen. Veel mensen denken er allemaal veel te krampachtig over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef aight1 het volgende:
Derhalve is het smakeloos om puur rond te lopen in zulke gebieden, zonder gebruik te maken van de aangeboden diensten.
Allemaal nonsens wat je verkondigt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef badtripbob het volgende:
Maar Socios, jij valt toch op treinen en stations? Daar ruk je in/op. Tips van jou om van vrouwen te genieten zijn even waardevol als dat soort tips van een homo.
Heb je al nieuwe treinen en stations waar je gerukt hebt in je spotterboekje geschreven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Allemaal nonsens wat je verkondigt.
En jij wilt graag vergeleken worden met dergelijke types? Ik, en met mij menig ander, vind dat namelijk erg sneu. Ga gewoon op stap, met vrienden ergens heen. Als je jezelf een beetje weet te presenteren komen er vanzelf leuke vrouwen op je af, die tenminste geen geld vragen voor hun diensten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Totaal niet waar. Ook `die straten´ zijn gewoon openbare weg en voor iedereen toegankelijk. Ook gewoon veel fietsers die er `nonchelant´ doorheen fietsen om op de plek van bestemming te komen. Veel mensen denken er allemaal veel te krampachtig over.
Maar natuurlijk niet. Dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef badtripbob het volgende:
Heb je al nieuwe treinen en stations waar je gerukt hebt in je spotterboekje geschreven??
Nee, ik heb het aangeboden, zelfs gevraagd `hoe en wat´ maar men heeft geen actie ondernomen verder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Crimyclown het volgende:
Moeilijk veel tekst Socios, ik ga het zo lezen. Heb je nog die PIMP abbo's aangeschaft?
Zonde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik heb het aangeboden, zelfs gevraagd `hoe en wat maar men heeft geen actie ondernomen verder.
Oké, ja, ik geef toe dat ik dat wel had kunnen weten. Het zijn er natuurlijk inmiddels te veel om het nog bij te houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet. Dat snap je zelf toch ook wel.
Ik reageer vrijwel overal op?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef aight1 het volgende:
Volwassen hoor Socios, opbouwende kritiek negeren.
NOGMAALS: IK DOE DAT ALLEMAAL NIETquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef badtripbob het volgende:
Oké, ja, ik geef toe dat ik dat wel had kunnen weten. Het zijn er natuurlijk inmiddels te veel om het nog bij te houden.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
En jij wilt graag vergeleken worden met dergelijke types? Ik, en met mij menig ander, vind dat namelijk erg sneu. Ga gewoon op stap, met vrienden ergens heen. Als je jezelf een beetje weet te presenteren komen er vanzelf leuke vrouwen op je af, die tenminste geen geld vragen voor hun diensten.
quote:
Met wat voor type's? `Normale´ mensen die in een Red Light District komen? Ik heb er geen problemen mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef aight1 het volgende:
En jij wilt graag vergeleken worden met dergelijke types?
Vrienden heb ik nauwelijks. Af en toe ga ik wel `op stap´. Een biertje halen in een kroeg of discotheek. Veel dames daar zijn verwaand en/ of arrogant. In combinatie met `nauwelijks´ bereikbaar. Ook daarom deze tips om `toch nog dat beetje extra van mooie vrouwen te kunnen genieten´.quote:Ik, en met mij menig ander, vind dat namelijk erg sneu. Ga gewoon op stap, met vrienden ergens heen. Als je jezelf een beetje weet te presenteren komen er vanzelf leuke vrouwen op je af, die tenminste geen geld vragen voor hun diensten.
Ja want deze tips helpen je pussy te krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef 2dope het volgende:
Wat een waardeloze tips. Er staat nog net geen conclusie onderaan: "ga naar buiten."
Echt serieusGa naar het strand? Goh daar had ik nou niet op kunnen komen zeg. Tevens, waarom komt dit topic van jouw hand Socios? Jij bent toch maagd.
Laat hem toch!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef 2dope het volgende:
Wat een waardeloze tips. Er staat nog net geen conclusie onderaan: "ga naar buiten."
Echt serieusGa naar het strand? Goh daar had ik nou niet op kunnen komen zeg. Tevens, waarom komt dit topic van jouw hand Socios? Jij bent toch maagd.
Nergens, want niet van toepassing.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef secondewijzer het volgende:
Vies mannetje. Waar laat je het dan? Gewoon op het perron of in een trekdoek?
Nogmaals: Je hoeft niet te schreeuwen. Van trein en stationrukken wordt je doof blijkbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
NOGMAALS: IK DOE DAT ALLEMAAL NIET
Pure onzin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef badtripbob het volgende:
Nogmaals: Je hoeft niet te schreeuwen. Van trein en stationrukken wordt je doof blijkbaar..
Ah, hier spreekt een man met ervaring.quote:
Ik laat hem zeker, ik probeer het te snappen. Maar volgens mij heb ik het nu pas door, het gaat niet zozeer om chicks regelen maar ze bekijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Laat hem toch!
Ik ga ook weleens snuffelen bij de Mercedes dealer, en ga daarna weer tevreden terug in mijn oude Cliootje.
Nee, nooit gedaan en ik zal dat ook nooit doen. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef aight1 het volgende:
Ah, hier spreekt een man met ervaring.
Masturberen kan dan ook niet als seks geclassificeerd worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan en ik zal dat ook nooit doen. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
En dan vraagt hij aan de meisjes hun treinstelnummer om het in zijn spotterboekje te schrijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik laat hem zeker, ik probeer het te snappen. Maar volgens mij heb ik het nu pas door, het gaat niet zozeer om chicks regelen maar ze bekijken.
Tja
Natuurlijk is het mooi meegenomen als het op deze manier in contact komen met mooie vrouwen resulteert in `langer contact´ of een `date´. Maar dat is niet echt de insteek, vaak ook omdat dat op deze manier lastig is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef 2dope het volgende:
Maar volgens mij heb ik het nu pas door, het gaat niet zozeer om chicks regelen maar ze bekijken.
Tja
Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat eng vinden. Vaak zijn zij zelfs diegene die mij aanspreken in de winkel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef dakraam het volgende:
Het lijkt mij juist als vrouw verschrikkelijk eng als een of andere vreemde man je aan gaat zitten spreken en een beetje naar je zit te gluren. En ik ben het ook eens met aight1
omg nee! dit is waar ik al zo lang over fantaseer. ik dacht ook altijd serieus dat dit de enige plek was om een partner te ontmoeten ( persoon in trein die je aanspreekt)quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef dakraam het volgende:
Het lijkt mij juist als vrouw verschrikkelijk eng als een of andere vreemde man je aan gaat zitten spreken en een beetje naar je zit te gluren. En ik ben het ook eens met aight1
Nee, omdat je keer op keer wordt afgewezen vind jij ze arrogant en verwaand.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Met wat voor type's? `Normale´ mensen die in een Red Light District komen? Ik heb er geen problemen mee.
[..]
Vrienden heb ik nauwelijks. Af en toe ga ik wel `op stap´. Een biertje halen in een kroeg of discotheek. Veel dames daar zijn verwaand en/ of arrogant. In combinatie met `nauwelijks´ bereikbaar. Ook daarom deze tips om `toch nog dat beetje extra van mooie vrouwen te kunnen genieten´.
Ik hoop toch zo dat je sarcastisch bent he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
omg nee! dit is waar ik al zo lang over fantaseer. ik dacht ook altijd serieus dat dit de enige plek was om een partner te ontmoeten ( persoon in trein die je aanspreekt)
dat uitgaan lijkt me zo ingewikkeld :S
echt, het mooiste wat mij kan overkomen is wanneer een ietwat vreemd figuur met bruine ogen mij opeens op een vage manier aan zou komen spreken
Dat is gewoon een troll, zie ook posthistorie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat je sarcastisch bent he.
hjb dat is niet waar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is gewoon een troll, zie ook posthistorie.
Eh? Ik neem aan dat dat dan personeel betreft?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat eng vinden. Vaak zijn zij zelfs diegene die mij aanspreken in de winkel.
nee het is niet sarcastisch. Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat je sarcastisch bent he.
omg hzjb skkl :Squote:
Uiteraard. Daarom is de tip ook om daar naartoe te gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef 2dope het volgende:
Eh? Ik neem aan dat dat dan personeel betreft?
Dan is het toch logisch dat ze je aanspreken, dat is hun werk he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom is de tip ook om daar naartoe te gaan.
Harde dis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef dakraam het volgende:
[..]
Nee, omdat je keer op keer wordt afgewezen vind jij ze arrogant en verwaand.
En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef JApieman het volgende:
Dan is het toch logisch dat ze je aanspreken, dat is hun werk he.
Denk je nou serieus dat het winkelmeisje met je flirt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Socios het volgende:
[..]
En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!
Dakraam refereerde naar voyeuristische trekjes. Mensen in het openbaar of op het strand aanstaren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Socios het volgende:
[..]
En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef dakraam het volgende:
Denk je nou serieus dat het winkelmeisje met je flirt?
Ik doe ook soms aardig tegen een lelijke vrouw, omdat ik iets wil/moet verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.
Komt omdat ze betaald krijgen om aardig te doen en dingen aan jou te verkopen. Vrouwen in de kroeg vinden je gewoon eng.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.
Rijtuig 28! Mooie treinreis gewenst!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Socios ik ga morgen met de ICE naar Amsterdam. Waar kan ik het beste gaan zitten?
Ik heb een prachtig en gezond gebit en dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef SeanFerdi het volgende:
zorg dat je flink op je bek geslagen word (lukt vast wel, als ik zie wat voor dingen je uithaalt in de OP), zodanig dat je tanden scheef gaan staan, en je naar een orthodontist moet. De mondhygiënistes, bereidden je mond daar altijd voor, voordat de ortho ernaar kijkt, hierbij buigen ze zich over je hoofd heen, waardoor hun tieten tegen je hoofd aandrukken.
Laat ik het zo zeggen: ik ging altijd met plezier naar de ortho.
Nee, ik heb een bloedhekel aan starende mensen. Het is namelijk ontzettend onbeschoft. Als je met iemand flirt weet je na 3 sec. al of dat al dan niet in goede aarde valt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
kunnen we niet een soort treindinges organiseren? dat iedereen elkaar in de trein voortaan gaat aanstaren? en dan dat de jongen het meisje aanspreekt? lijkt me zo geweldig
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef dakraam het volgende:
Vrouwen in de kroeg vinden je gewoon eng.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
Ik moet een beetje kotsen in mijn mond wanneer ik Socios op dergelijke manieren zie posten. Bah.
Bedankt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Rijtuig 28! Mooie treinreis gewenst!
Hoe beslis jij eigenlijk welke woorden tussen die rare quotes moeten? Is dat gewoon lukraak?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.
Smerig, walgelijk, pervers, misselijkmakend, onheuze bejegening, absurd en ridicuul.quote:
Meisjes vinden jongens die rukken in treinen en op stations gewoon eng.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.
Pure onzin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Smerig, walgelijk, pervers, misselijkmakend, onheuze bejegening, absurd en ridicuul.
Pertinent niet waar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meisjes vinden jongens die rukken in treinen en op stations gewoon eng.
Nee hoor, conform de Nederlandse `taalregels´.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe beslis jij eigenlijk welke woorden tussen die rare quotes moeten? Is dat gewoon lukraak?
Geen van allen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef aight1 het volgende:
Smerig, walgelijk, pervers, misselijkmakend, onheuze bejegening, absurd en ridicuul.
Mij dus niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef badtripbob het volgende:
Meisjes vinden jongens die rukken in treinen en op stations gewoon eng.
Had het een tijdje geleden al aangekondigd dat 'ie zou komen, ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, tips om vrouwen aan te randen #2 is er
Dat lijkt mij stug. Doe `eens die´ taalregels van jou dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee hoor, conform de Nederlandse `taalregels´.
quote:Vlak langs haar lopen en haar geur opsnuiven:
Indien men een mooie vrouw spot op straat (tegemoetkomend of in dezelfde richting): net even iets dichter langs haar lopen en op het moment van passeren door de neus ademhalen. Vaak ruikt men dan een heerlijk vrouwenluchtje.
quote:Achter haar aan de trap oplopen:
Wel tegen de etiquette in, deze zegt namelijk dat je een vrouw achter je moeten laten lopen op de trap. Bij wat drukke openbare gelegenheden toch wel realiseerbaar. Loop je een (rol)trap op, zorg dat je net even achter een mooie meid aanloopt en geniet de weg omhoog van het uitzicht op haar kontje.
Jouw "eens die" slaat dus nergens op. Het gaat om delen van een zin die niet letterlijk genomen moeten worden, iets accentueren of woorden/ zinsdelen die anders `niet helemaal correct´ zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Garisson72 het volgende:
Dat lijkt mij stug. Doe `eens die´ taalregels van jou dan.
Omdat die tips toen al gegeven zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef 2dope het volgende:
Waarom heb je deze pareltjes uit deel 1 eigenlijk weggelaten?
Dus wat is er hier met 'niet helemaal correct' aan de hand dan? Dat moet ik niet letterlijk nemen? Dat is hier geaccentueerd? Of is het niet helemaal correct dat het niet helemaal correct is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Socios het volgende:
Jouw "eens die" slaat dus nergens op. Het gaat om delen van een zin die niet letterlijk genomen moeten worden, iets accentueren of woorden/ zinsdelen die anders `niet helemaal correct´ zijn.
Op dat stuk van de zin ligt het `accent´.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Garisson72 het volgende:
Dus wat is er hier met 'niet helemaal correct' aan de hand dan? Dat moet ik niet letterlijk nemen? Dat is hier geaccentueerd? Of is het niet helemaal correct dat het niet helemaal correct is?
Ik kan op dit moment alleen nog maar concluderen dat jouw brein op onnavolgbare wijze werkt, Soos. Kijk zelf maar even of je dat positief of negatief opvat. Ik weet het echt niet meer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Socios het volgende:
Op dat stuk van de zin ligt het `accent´.
En in dit geval "accent" dus niet letterlijk nemen.
Nee, nogmaals: dating en deze tips `uit het dagelijks leven´ staan los van elkaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
Heb je met deze tips ook extra van Myraela kunnen genieten?
Pure onzin. Dat wij niet dezelfde humor in diverse topics delen wil niet zeggen dat er met één van ons `iets mis zou zijn´.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan op dit moment alleen nog maar concluderen dat jouw brein op onnavolgbare wijze werkt, Soos. Kijk zelf maar even of je dat positief of negatief opvat. Ik weet het echt niet meer.
Daar hou ik toch mijn bedenkingen bij, ongeacht mogelijke verwerpingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
Nee, nogmaals: dating en deze tips `uit het dagelijks leven´ staan los van elkaar.
Het spijtige hieraan is dat het niet over een meningsverschil tussen twee verschillende personen gaat, maar over een meningsverschil tussen één enkele persoon en de rest van de samenleving. Misschien moet je de oorzaak tóch maar bij jezelf zoeken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Dat wij niet dezelfde humor in diverse topics delen wil niet zeggen dat er met één van ons `iets mis zou zijn´.
Hoezo? Als ik een date met een meisje heb, neem ik haar niet mee naar een kleding- of schoenenwinkel, niet mee naar een Red Light District en niet mee naar de kapster. Alleen naar het strand zou nog kunnen opzich. Flesje wijn en picknickmand erbij, maar dan is `de hele insteek´ om naar het strand te gaan heel anders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Garisson72 het volgende:
Daar hou ik toch mijn bedenkingen bij, ongeacht mogelijke verwerpingen.
Niet het geval.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef aight1 het volgende:
Het spijtige hieraan is dat het niet over een meningsverschil tussen twee verschillende personen gaat, maar over een meningsverschil tussen één enkele persoon en de rest van de samenleving. Misschien moet je de oorzaak tóch maar bij jezelf zoeken.
O, ik geloof best dat jij serieus gelooft dat dat zo is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Socios het volgende:
Klopt helemaal. Ik ben zeer intelligent (serieus).
En terecht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
dat jij serieus gelooft dat dat zo is.
En ook geen wonder dat hij geilt op en rukt in treinen. Je moet wat als vrouwen geen optie zijn...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Shalimar het volgende:
Geen wonder dat je 27 en nog maagd bent
Verwezen naar het land der fabelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef badtripbob het volgende:
En ook geen wonder dat hij geilt op en rukt in treinen. Je moet wat als vrouwen geen optie zijn....
In dezelfde categorie als verhalen van succesvolle hossels van jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Verwezen naar het land der fabelen.
hij heeft Myraela geneukt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Shalimar het volgende:
Geen wonder dat je 27 en nog maagd bent
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ook geen wonder dat hij geilt op en rukt in treinen. Je moet wat als vrouwen geen optie zijn....
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Godshand het volgende:
Ik voorzie een nieuw Fok! huwelijk tussen lanterfanteraar en socios
Juist omdat dat geenszins het geval is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef Dropdown het volgende:
Wel mooi dat TS nog blijft posten ondanks dat het in het vorige topic al duidelijk was dat TS een pervers persoon is.
TS moet overal op reageren. Bijvoorbeeld om te melden dat hij niet de treinrukker is. Terwijl hij dat overduidelijk wel is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef Dropdown het volgende:
Wel mooi dat TS nog blijft posten ondanks dat het in het vorige topic al duidelijk was dat TS een pervers persoon is.
Ja, onwaarheden meld ik gewoon, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef badtripbob het volgende:
TS moet overal op reageren. Bijvoorbeeld om te melden dat hij niet de treinrukker is. Terwijl hij dat overduidelijk wel is.!
Maar dat je jezelf er alleen maar steeds weer mee voor schut zet, met aanpalend averechts effect, dát wil maar niet inzinken hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
Ja, onwaarheden meld ik gewoon, zo simpel is het.
Ik vraag me af of dat nou state of denial is of gewoon pure ontkenning. Hetzelfde geld voor het rukken in treinen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar dat je jezelf er alleen maar steeds weer mee voor schut zet, met aanpalend averechts effect, dát wil maar niet inzinken hè.
Bewijzen doen we niet aan, net zoals het hoort.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, onwaarheden meld ik gewoon, zo simpel is het.
Is dat niet gewoon hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef badtripbob het volgende:
Ik vraag me af of dat nou state of denial is of gewoon pure ontkenning.
Nee. Ik bedoel dus dat je aan de ene kant jezelf er heilig van hebt overtuigd dat iets niet waar is of dat je het goed weet maar ontkent tegen anderen.quote:
Aah, ok! Ik vermoed het eerste. Is dat dan state of denial?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef badtripbob het volgende:
Nee. Ik bedoel dus dat je aan de ene kant jezelf er heilig van hebt overtuigd dat iets niet waar is of dat je het goed weet maar ontkent tegen anderen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aah, ok! Ik vermoed het eerste. Is dat dan state of denial?
Jij weet zelf ook wel dat wat je steeds verkondigt pure onzin en totaal niet waar is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef badtripbob het volgende:
Nee. Ik bedoel dus dat je aan de ene kant jezelf er heilig van hebt overtuigd dat iets niet waar is of dat je het goed weet maar ontkent tegen anderen.
Je komt er nog wel jongen. Dat gaat in fases he. Welke fase hierna komt weet je zelf ook wel he? Of kijk je nooit Frasier?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat wat je steeds verkondigt pure onzin en totaal niet waar is.
Jullie zijn beiden een beetje raar, noemen zichzelf intellectueel en treinen graag. Tadaa!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |