En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef JApieman het volgende:
Dan is het toch logisch dat ze je aanspreken, dat is hun werk he.
Denk je nou serieus dat het winkelmeisje met je flirt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Socios het volgende:
[..]
En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!
Dakraam refereerde naar voyeuristische trekjes. Mensen in het openbaar of op het strand aanstaren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Socios het volgende:
[..]
En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef dakraam het volgende:
Denk je nou serieus dat het winkelmeisje met je flirt?
Ik doe ook soms aardig tegen een lelijke vrouw, omdat ik iets wil/moet verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.
Komt omdat ze betaald krijgen om aardig te doen en dingen aan jou te verkopen. Vrouwen in de kroeg vinden je gewoon eng.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.
Rijtuig 28! Mooie treinreis gewenst!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Socios ik ga morgen met de ICE naar Amsterdam. Waar kan ik het beste gaan zitten?
Ik heb een prachtig en gezond gebit en dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef SeanFerdi het volgende:
zorg dat je flink op je bek geslagen word (lukt vast wel, als ik zie wat voor dingen je uithaalt in de OP), zodanig dat je tanden scheef gaan staan, en je naar een orthodontist moet. De mondhygiënistes, bereidden je mond daar altijd voor, voordat de ortho ernaar kijkt, hierbij buigen ze zich over je hoofd heen, waardoor hun tieten tegen je hoofd aandrukken.
Laat ik het zo zeggen: ik ging altijd met plezier naar de ortho.
Nee, ik heb een bloedhekel aan starende mensen. Het is namelijk ontzettend onbeschoft. Als je met iemand flirt weet je na 3 sec. al of dat al dan niet in goede aarde valt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
kunnen we niet een soort treindinges organiseren? dat iedereen elkaar in de trein voortaan gaat aanstaren? en dan dat de jongen het meisje aanspreekt? lijkt me zo geweldig
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef dakraam het volgende:
Vrouwen in de kroeg vinden je gewoon eng.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
Ik moet een beetje kotsen in mijn mond wanneer ik Socios op dergelijke manieren zie posten. Bah.
Bedankt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Rijtuig 28! Mooie treinreis gewenst!
Hoe beslis jij eigenlijk welke woorden tussen die rare quotes moeten? Is dat gewoon lukraak?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.
Smerig, walgelijk, pervers, misselijkmakend, onheuze bejegening, absurd en ridicuul.quote:
Meisjes vinden jongens die rukken in treinen en op stations gewoon eng.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.
Pure onzin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Smerig, walgelijk, pervers, misselijkmakend, onheuze bejegening, absurd en ridicuul.
Pertinent niet waar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meisjes vinden jongens die rukken in treinen en op stations gewoon eng.
Nee hoor, conform de Nederlandse `taalregels´.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe beslis jij eigenlijk welke woorden tussen die rare quotes moeten? Is dat gewoon lukraak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |