En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef JApieman het volgende:
Dan is het toch logisch dat ze je aanspreken, dat is hun werk he.
Denk je nou serieus dat het winkelmeisje met je flirt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Socios het volgende:
[..]
En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!
Dakraam refereerde naar voyeuristische trekjes. Mensen in het openbaar of op het strand aanstaren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Socios het volgende:
[..]
En dat werk zouden ze dus niet doen als ze het eng vinden om mensen aan te spreken!
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef dakraam het volgende:
Denk je nou serieus dat het winkelmeisje met je flirt?
Ik doe ook soms aardig tegen een lelijke vrouw, omdat ik iets wil/moet verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.
Komt omdat ze betaald krijgen om aardig te doen en dingen aan jou te verkopen. Vrouwen in de kroeg vinden je gewoon eng.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarvan ben ik overtuigd, ja. Zij zijn doorgaans veel spontaner dan vrouwen in de kroeg.
Rijtuig 28! Mooie treinreis gewenst!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Socios ik ga morgen met de ICE naar Amsterdam. Waar kan ik het beste gaan zitten?
Ik heb een prachtig en gezond gebit en dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef SeanFerdi het volgende:
zorg dat je flink op je bek geslagen word (lukt vast wel, als ik zie wat voor dingen je uithaalt in de OP), zodanig dat je tanden scheef gaan staan, en je naar een orthodontist moet. De mondhygiënistes, bereidden je mond daar altijd voor, voordat de ortho ernaar kijkt, hierbij buigen ze zich over je hoofd heen, waardoor hun tieten tegen je hoofd aandrukken.
Laat ik het zo zeggen: ik ging altijd met plezier naar de ortho.
Nee, ik heb een bloedhekel aan starende mensen. Het is namelijk ontzettend onbeschoft. Als je met iemand flirt weet je na 3 sec. al of dat al dan niet in goede aarde valt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
kunnen we niet een soort treindinges organiseren? dat iedereen elkaar in de trein voortaan gaat aanstaren? en dan dat de jongen het meisje aanspreekt? lijkt me zo geweldig
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef dakraam het volgende:
Vrouwen in de kroeg vinden je gewoon eng.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
Ik moet een beetje kotsen in mijn mond wanneer ik Socios op dergelijke manieren zie posten. Bah.
Bedankt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Rijtuig 28! Mooie treinreis gewenst!
Hoe beslis jij eigenlijk welke woorden tussen die rare quotes moeten? Is dat gewoon lukraak?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.
Smerig, walgelijk, pervers, misselijkmakend, onheuze bejegening, absurd en ridicuul.quote:
Meisjes vinden jongens die rukken in treinen en op stations gewoon eng.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen. Ik doe juist `geen vlieg kwaad´. Meestal sta ik maar een beetje met een `stoer´ biertje aan de bar.
Pure onzin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Smerig, walgelijk, pervers, misselijkmakend, onheuze bejegening, absurd en ridicuul.
Pertinent niet waar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meisjes vinden jongens die rukken in treinen en op stations gewoon eng.
Nee hoor, conform de Nederlandse `taalregels´.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe beslis jij eigenlijk welke woorden tussen die rare quotes moeten? Is dat gewoon lukraak?
Geen van allen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef aight1 het volgende:
Smerig, walgelijk, pervers, misselijkmakend, onheuze bejegening, absurd en ridicuul.
Mij dus niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef badtripbob het volgende:
Meisjes vinden jongens die rukken in treinen en op stations gewoon eng.
Had het een tijdje geleden al aangekondigd dat 'ie zou komen, ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, tips om vrouwen aan te randen #2 is er
Dat lijkt mij stug. Doe `eens die´ taalregels van jou dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee hoor, conform de Nederlandse `taalregels´.
quote:Vlak langs haar lopen en haar geur opsnuiven:
Indien men een mooie vrouw spot op straat (tegemoetkomend of in dezelfde richting): net even iets dichter langs haar lopen en op het moment van passeren door de neus ademhalen. Vaak ruikt men dan een heerlijk vrouwenluchtje.
quote:Achter haar aan de trap oplopen:
Wel tegen de etiquette in, deze zegt namelijk dat je een vrouw achter je moeten laten lopen op de trap. Bij wat drukke openbare gelegenheden toch wel realiseerbaar. Loop je een (rol)trap op, zorg dat je net even achter een mooie meid aanloopt en geniet de weg omhoog van het uitzicht op haar kontje.
Jouw "eens die" slaat dus nergens op. Het gaat om delen van een zin die niet letterlijk genomen moeten worden, iets accentueren of woorden/ zinsdelen die anders `niet helemaal correct´ zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Garisson72 het volgende:
Dat lijkt mij stug. Doe `eens die´ taalregels van jou dan.
Omdat die tips toen al gegeven zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef 2dope het volgende:
Waarom heb je deze pareltjes uit deel 1 eigenlijk weggelaten?
Dus wat is er hier met 'niet helemaal correct' aan de hand dan? Dat moet ik niet letterlijk nemen? Dat is hier geaccentueerd? Of is het niet helemaal correct dat het niet helemaal correct is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Socios het volgende:
Jouw "eens die" slaat dus nergens op. Het gaat om delen van een zin die niet letterlijk genomen moeten worden, iets accentueren of woorden/ zinsdelen die anders `niet helemaal correct´ zijn.
Op dat stuk van de zin ligt het `accent´.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Garisson72 het volgende:
Dus wat is er hier met 'niet helemaal correct' aan de hand dan? Dat moet ik niet letterlijk nemen? Dat is hier geaccentueerd? Of is het niet helemaal correct dat het niet helemaal correct is?
Ik kan op dit moment alleen nog maar concluderen dat jouw brein op onnavolgbare wijze werkt, Soos. Kijk zelf maar even of je dat positief of negatief opvat. Ik weet het echt niet meer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Socios het volgende:
Op dat stuk van de zin ligt het `accent´.
En in dit geval "accent" dus niet letterlijk nemen.
Nee, nogmaals: dating en deze tips `uit het dagelijks leven´ staan los van elkaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
Heb je met deze tips ook extra van Myraela kunnen genieten?
Pure onzin. Dat wij niet dezelfde humor in diverse topics delen wil niet zeggen dat er met één van ons `iets mis zou zijn´.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan op dit moment alleen nog maar concluderen dat jouw brein op onnavolgbare wijze werkt, Soos. Kijk zelf maar even of je dat positief of negatief opvat. Ik weet het echt niet meer.
Daar hou ik toch mijn bedenkingen bij, ongeacht mogelijke verwerpingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
Nee, nogmaals: dating en deze tips `uit het dagelijks leven´ staan los van elkaar.
Het spijtige hieraan is dat het niet over een meningsverschil tussen twee verschillende personen gaat, maar over een meningsverschil tussen één enkele persoon en de rest van de samenleving. Misschien moet je de oorzaak tóch maar bij jezelf zoeken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Dat wij niet dezelfde humor in diverse topics delen wil niet zeggen dat er met één van ons `iets mis zou zijn´.
Hoezo? Als ik een date met een meisje heb, neem ik haar niet mee naar een kleding- of schoenenwinkel, niet mee naar een Red Light District en niet mee naar de kapster. Alleen naar het strand zou nog kunnen opzich. Flesje wijn en picknickmand erbij, maar dan is `de hele insteek´ om naar het strand te gaan heel anders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Garisson72 het volgende:
Daar hou ik toch mijn bedenkingen bij, ongeacht mogelijke verwerpingen.
Niet het geval.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef aight1 het volgende:
Het spijtige hieraan is dat het niet over een meningsverschil tussen twee verschillende personen gaat, maar over een meningsverschil tussen één enkele persoon en de rest van de samenleving. Misschien moet je de oorzaak tóch maar bij jezelf zoeken.
O, ik geloof best dat jij serieus gelooft dat dat zo is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Socios het volgende:
Klopt helemaal. Ik ben zeer intelligent (serieus).
En terecht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
dat jij serieus gelooft dat dat zo is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |