Nee, dit zijn inderdaad geen datingtips. Het gaat om tips om simpel `in het dagelijks´ leven te genieten en/ of in contact te komen van/ met mooie vrouwen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
Maar voor tips om extra-succesvol te daten met die vrouwen moet ik zeker niet hier wezen hè?
Niet zo krenterig toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Scuidward het volgende:
Kapper is wel geinig, maar om nou fooi te geven?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef Socios het volgende:
Bezoek een mooie kapster: Met de trein
Ga naar het strand: Met de trein
Naar de kleding- of schoenenwinkel: Met de trein
Ga lunchen op een hogeschool of universiteit: Met de trein
Wandel door een Red Light District: Met de trein
Het is wel degelijk zo, derhalve verworpen.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk zo, derhalve verworpen.
Pertinent niet waar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef aight1 het volgende:
Het is wel degelijk zo, derhalve verworpen.
Verwezen naar het land der fabeltjes.quote:
Hoezo "eng"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef Garisson72 het volgende:
't Heeft wel iets engigs, toch. `extra` genieten van vrouwen.
Het is pervers en misselijkmakend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo "eng"?Er is serieus niets `engs´ aan om op deze manier in contact te komen met vrouwen. Het is juist verrassend makkelijk.
Geen van beide. Het zijn echt goede tips.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Socios, ben je echt zo sneu of troll je nu?
Alleszins. In een Red Light District rondlopen om aandacht van vrouwen te krijgen. Werkelijk waar walgelijk.quote:
Goeie tip! Keertje langsgaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Cucumissativus het volgende:
Tip 1! Laat je heel uitgebreid voorlichten bij de Ici-Paris, over geurtjes en zalfjes. Maar zeg duidelijk dat het voor je zus o.i.d. is. Die mokkeltjes zien er altijd piekfijn uit.
Nou ja, onwillekeurig heb ik toch ook in mijn achterhoofd dat je niet normaal kunt daten met vrouwen, omdat je te suf en saai bent. En dan zelfs serieus gaat overwegen om een stuk in je kraag te zuipen en dan verhalen te gaan verzinnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Socios het volgende:
Hoezo "eng"?Er is serieus niets `engs´ aan om op deze manier in contact te komen met vrouwen. Het is juist verrassend makkelijk.
Is niets walgelijks aan. Sowieso erg leuk `op de Wallen´. Toeristen erbij (ook vrouwen!) met wie het altijd gezellig is daar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef aight1 het volgende:
In een Red Light District rondlopen om aandacht van vrouwen te krijgen. Werkelijk waar walgelijk.
Ehm, ik ben de originele topicstarter. Ook in het topic uit juli vorig jaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Nitrouz het volgende:
Opbokken Socios, je hebt niks te zoeken in dit topic.
Ik hoop, met heel mijn hart, dat je een troll bent. Dit is echt te zielig voor woorden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Is niets walgelijks aan. Sowieso erg leuk `op de Wallen´. Toeristen erbij (ook vrouwen!) met wie het altijd gezellig is daar.
Alleen jammer dat de moeder van Socios me zal spotten tijdens haar werkquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Is niets walgelijks aan. Sowieso erg leuk `op de Wallen´. Toeristen erbij (ook vrouwen!) met wie het altijd gezellig is daar.
Dat hoop ik eigenlijk ook nog altijd. Zowel voor die vrouwen als voor d'n Soos zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef aight1 het volgende:
Ik hoop, met heel mijn hart, dat je een troll bent. Dit is echt te zielig voor woorden.
Dating staat hier buiten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Garisson72 het volgende:
Nou ja, onwillekeurig heb ik toch ook in mijn achterhoofd dat je niet normaal kunt daten met vrouwen, omdat je te suf en saai bent. En dan zelfs serieus gaat overwegen om een stuk in je kraag te zuipen en dan verhalen te gaan verzinnen.
Nooit. Ik respecteer vrouwen voor de volle 100% procent en zou nooit iets doen wat zij niet willen.quote:Zet daar tegenover dat je op bovenstaande manieren van vrouwen wilt genieten, en dan vind ik het al snel een beetje engig worden. Zou een mooi thriller-verhaal in kunnen zitten, denk ik dan. Van iemand die in groeiende wanhoop steeds een stapje verder gaat.
Als zij niet willen dat jij leeft dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dating staat hier buiten.
[..]
Nooit. Ik respecteer vrouwen voor de volle 100% procent en zou nooit iets doen wat zij niet willen.
Absurde opmerking. Houd op met het spotten met overleden familieleden. Dat is juist walgelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
Alleen jammer dat de moeder van Socios me zal spotten tijdens haar werk
!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Absurde opmerking. Houd op met het spotten met overleden familieleden. Dat is juist walgelijk!
Je snapt mijn punt niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef JApieman het volgende:
Als zij niet willen dat jij leeft dan?
Walgelijk is het om te spotten met jongedames die veelal onvrijwillig in de prostitutie zitten, gedwongen dan wel uit noodzaak om te overleven. Dat jij hiervan gratis probeert te genieten is walgelijk, mensen betalen toch ook voor het reizen in treinen. De meisjes in Red Light Districts flirten echt niet met je omdat ze je zo leuk vinden hoor, neem dat maar van me aan. Viezerik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Absurde opmerking. Houd op met het spotten met overleden familieleden. Dat is juist walgelijk!
Thanks voor de back-up.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Walgelijk is het om te spotten met jongedames die veelal onvrijwillig in de prostitutie zitten, gedwongen dan wel uit noodzaak om te overleven. Dat jij hiervan gratis probeert te genieten is walgelijk, mensen betalen toch ook voor het reizen in treinen. De meisjes in Red Light Districts flirten echt niet met je omdat ze je zo leuk vinden hoor, neem dat maar van me aan. Viezerik.
Nou, het is inmiddels genoegzaam bekend hoeveel moeite je hebt met het frêle geslacht, en dit topic gáát over vrouwen (en wat je daar allemaal aan kan genieten) dus enige overlap kun je toch moeilijk ontkennen.quote:
Ik wil je geloven, Soos. Echt. Maar psychopaten worden nooit in één keer wat ze zijn, en ontkennen het natuurlijk altijd. Vooral aan zichzelf.quote:Nooit. Ik respecteer vrouwen voor de volle 100% procent en zou nooit iets doen wat zij niet willen.
Jij hebt er geen verstand van. Verreweg de meeste vrouwen `in dat vak´ doen dat uit vrije wil en zijn oprecht richting mensen die ook in `die gebieden´ komen. Wederzijds respect is het keyword.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
Walgelijk is het om te spotten met jongedames die veelal onvrijwillig in de prostitutie zitten, gedwongen dan wel uit noodzaak om te overleven. Dat jij hiervan gratis probeert te genieten is walgelijk, mensen betalen toch ook voor het reizen in treinen. De meisjes in Red Light Districts flirten echt niet met je omdat ze je zo leuk vinden hoor, neem dat maar van me aan. Viezerik.
Ik ontken niet dat ik `moeite heb met daten´. Ik beweer alleen dat dating niets met de tips hier te maken heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Garisson72 het volgende:
Nou, het is inmiddels genoegzaam bekend hoeveel moeite je hebt met het frêle geslacht, en dit topic gáát over vrouwen (en wat je daar allemaal aan kan genieten) dus enige overlap kun je toch moeilijk ontkennen.
Schei toch uit.quote:Ik wil je geloven, Soos. Echt. Maar psychopaten worden nooit in één keer wat ze zijn, en ontkennen het natuurlijk altijd. Vooral aan zichzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |