Vrijwel de meeste vrouwen in dat vak komen uit het oosten van Europa, denk je nou werkelijk dat die naar Nederland zijn gekomen om achter een raam naar zielige perverse oude mannetjes te zwaaien? Natuurlijk, er zijn er een aantal die vrijwillig prostituee worden. Dit valt echter in het niets met het leed dat degenen die hier níet vrijwillig zijn moeten ondergaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij hebt er geen verstand van. Verreweg de meeste vrouwen `in dat vak´ doen dat uit vrije wil en zijn oprecht richting mensen die ook in `die gebieden´ komen. Wederzijds respect is het keyword.
Jij hebt werkelijk geen idee wat zich daadwerkelijk in een Red Light District afspeelt. Loop eens door de Trompetterssteeg of over de Achterdam. Kijk ook eens naar het volk dat daar komt. Het strookt allemaal compleet niet met het beeld dat jij schetst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef aight1 het volgende:
Vrijwel de meeste vrouwen in dat vak komen uit het oosten van Europa, denk je nou werkelijk dat die naar Nederland zijn gekomen om achter een raam naar zielige perverse oude mannetjes te zwaaien? Natuurlijk, er zijn er een aantal die vrijwillig prostituee worden. Dit valt echter in het niets met het leed dat degenen die hier níet vrijwillig zijn moeten ondergaan.
Wordt verworpen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Socios het volgende:
Ik ontken niet dat ik `moeite heb met daten´. Ik beweer alleen dat dating niets met de tips hier te maken heeft.
Dit ook.quote:Schei toch uit.
Hoevaak bezoek jij je zusje in de week?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee wat zich daadwerkelijk in een Red Light District afspeelt. Loop eens door de Trompetterssteeg of over de Achterdam. Kijk ook eens naar het volk dat daar komt. Het strookt allemaal compleet niet met het beeld dat jij schetst.
Ik heb helaas geen zussen/ zusjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Nitrouz het volgende:
Hoevaak bezoek jij je zusje in de week?
Het gaat niet alleen over Amsterdam, je had het ook over andere steden. Misschien is het in Amsterdam zoals jij het omschrijft, maar in vele andere steden, zoals Eindhoven, is mijn beeld een stuk realistischer. Derhalve is het smakeloos om puur rond te lopen in zulke gebieden, zonder gebruik te maken van de aangeboden diensten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee wat zich daadwerkelijk in een Red Light District afspeelt. Loop eens door de Trompetterssteeg of over de Achterdam. Kijk ook eens naar het volk dat daar komt. Het strookt allemaal compleet niet met het beeld dat jij schetst.
Totaal niet waar. Ook `die straten´ zijn gewoon openbare weg en voor iedereen toegankelijk. Ook gewoon veel fietsers die er `nonchelant´ doorheen fietsen om op de plek van bestemming te komen. Veel mensen denken er allemaal veel te krampachtig over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef aight1 het volgende:
Derhalve is het smakeloos om puur rond te lopen in zulke gebieden, zonder gebruik te maken van de aangeboden diensten.
Allemaal nonsens wat je verkondigt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef badtripbob het volgende:
Maar Socios, jij valt toch op treinen en stations? Daar ruk je in/op. Tips van jou om van vrouwen te genieten zijn even waardevol als dat soort tips van een homo.
Heb je al nieuwe treinen en stations waar je gerukt hebt in je spotterboekje geschreven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Allemaal nonsens wat je verkondigt.
En jij wilt graag vergeleken worden met dergelijke types? Ik, en met mij menig ander, vind dat namelijk erg sneu. Ga gewoon op stap, met vrienden ergens heen. Als je jezelf een beetje weet te presenteren komen er vanzelf leuke vrouwen op je af, die tenminste geen geld vragen voor hun diensten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Totaal niet waar. Ook `die straten´ zijn gewoon openbare weg en voor iedereen toegankelijk. Ook gewoon veel fietsers die er `nonchelant´ doorheen fietsen om op de plek van bestemming te komen. Veel mensen denken er allemaal veel te krampachtig over.
Maar natuurlijk niet. Dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef badtripbob het volgende:
Heb je al nieuwe treinen en stations waar je gerukt hebt in je spotterboekje geschreven??
Nee, ik heb het aangeboden, zelfs gevraagd `hoe en wat´ maar men heeft geen actie ondernomen verder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Crimyclown het volgende:
Moeilijk veel tekst Socios, ik ga het zo lezen. Heb je nog die PIMP abbo's aangeschaft?
Zonde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik heb het aangeboden, zelfs gevraagd `hoe en wat maar men heeft geen actie ondernomen verder.
Oké, ja, ik geef toe dat ik dat wel had kunnen weten. Het zijn er natuurlijk inmiddels te veel om het nog bij te houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet. Dat snap je zelf toch ook wel.
Ik reageer vrijwel overal op?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef aight1 het volgende:
Volwassen hoor Socios, opbouwende kritiek negeren.
NOGMAALS: IK DOE DAT ALLEMAAL NIETquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef badtripbob het volgende:
Oké, ja, ik geef toe dat ik dat wel had kunnen weten. Het zijn er natuurlijk inmiddels te veel om het nog bij te houden.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
En jij wilt graag vergeleken worden met dergelijke types? Ik, en met mij menig ander, vind dat namelijk erg sneu. Ga gewoon op stap, met vrienden ergens heen. Als je jezelf een beetje weet te presenteren komen er vanzelf leuke vrouwen op je af, die tenminste geen geld vragen voor hun diensten.
quote:
Met wat voor type's? `Normale´ mensen die in een Red Light District komen? Ik heb er geen problemen mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef aight1 het volgende:
En jij wilt graag vergeleken worden met dergelijke types?
Vrienden heb ik nauwelijks. Af en toe ga ik wel `op stap´. Een biertje halen in een kroeg of discotheek. Veel dames daar zijn verwaand en/ of arrogant. In combinatie met `nauwelijks´ bereikbaar. Ook daarom deze tips om `toch nog dat beetje extra van mooie vrouwen te kunnen genieten´.quote:Ik, en met mij menig ander, vind dat namelijk erg sneu. Ga gewoon op stap, met vrienden ergens heen. Als je jezelf een beetje weet te presenteren komen er vanzelf leuke vrouwen op je af, die tenminste geen geld vragen voor hun diensten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |