En ook geen wonder dat hij geilt op en rukt in treinen. Je moet wat als vrouwen geen optie zijn...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Shalimar het volgende:
Geen wonder dat je 27 en nog maagd bent
Verwezen naar het land der fabelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef badtripbob het volgende:
En ook geen wonder dat hij geilt op en rukt in treinen. Je moet wat als vrouwen geen optie zijn....
In dezelfde categorie als verhalen van succesvolle hossels van jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Verwezen naar het land der fabelen.
hij heeft Myraela geneukt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Shalimar het volgende:
Geen wonder dat je 27 en nog maagd bent
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ook geen wonder dat hij geilt op en rukt in treinen. Je moet wat als vrouwen geen optie zijn....
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Godshand het volgende:
Ik voorzie een nieuw Fok! huwelijk tussen lanterfanteraar en socios
Juist omdat dat geenszins het geval is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef Dropdown het volgende:
Wel mooi dat TS nog blijft posten ondanks dat het in het vorige topic al duidelijk was dat TS een pervers persoon is.
TS moet overal op reageren. Bijvoorbeeld om te melden dat hij niet de treinrukker is. Terwijl hij dat overduidelijk wel is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef Dropdown het volgende:
Wel mooi dat TS nog blijft posten ondanks dat het in het vorige topic al duidelijk was dat TS een pervers persoon is.
Ja, onwaarheden meld ik gewoon, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef badtripbob het volgende:
TS moet overal op reageren. Bijvoorbeeld om te melden dat hij niet de treinrukker is. Terwijl hij dat overduidelijk wel is.!
Maar dat je jezelf er alleen maar steeds weer mee voor schut zet, met aanpalend averechts effect, dát wil maar niet inzinken hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
Ja, onwaarheden meld ik gewoon, zo simpel is het.
Ik vraag me af of dat nou state of denial is of gewoon pure ontkenning. Hetzelfde geld voor het rukken in treinen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar dat je jezelf er alleen maar steeds weer mee voor schut zet, met aanpalend averechts effect, dát wil maar niet inzinken hè.
Bewijzen doen we niet aan, net zoals het hoort.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, onwaarheden meld ik gewoon, zo simpel is het.
Is dat niet gewoon hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef badtripbob het volgende:
Ik vraag me af of dat nou state of denial is of gewoon pure ontkenning.
Nee. Ik bedoel dus dat je aan de ene kant jezelf er heilig van hebt overtuigd dat iets niet waar is of dat je het goed weet maar ontkent tegen anderen.quote:
Aah, ok! Ik vermoed het eerste. Is dat dan state of denial?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef badtripbob het volgende:
Nee. Ik bedoel dus dat je aan de ene kant jezelf er heilig van hebt overtuigd dat iets niet waar is of dat je het goed weet maar ontkent tegen anderen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aah, ok! Ik vermoed het eerste. Is dat dan state of denial?
Jij weet zelf ook wel dat wat je steeds verkondigt pure onzin en totaal niet waar is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef badtripbob het volgende:
Nee. Ik bedoel dus dat je aan de ene kant jezelf er heilig van hebt overtuigd dat iets niet waar is of dat je het goed weet maar ontkent tegen anderen.
Je komt er nog wel jongen. Dat gaat in fases he. Welke fase hierna komt weet je zelf ook wel he? Of kijk je nooit Frasier?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat wat je steeds verkondigt pure onzin en totaal niet waar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |