Voor wat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
Vraagje... Welk bedrijf maakt goede apps?
I wish. Die twee oude tangen hier zetten geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel jonge collegaatjes hossel jij eigenlijk per week?
En dat terwijl ik totaal niet sociaal gehandicapt of verlegen ben. Als ik gewoon voor het eerst daar op kantoor kom is het ook anders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, Muts zou even een betere naam zijn voor je
Nou, ik ben een scenario aan het schrijven voor m'n baas en daar moet een film van gemaakt worden en hij wil deze ook graag in apps hebben of zo...quote:
Daarom ook alleen tijdelijke krachten nemen (hihi)quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
I wish. Die twee oude tangen hier zetten geen zoden aan de dijk.
Buiten dat houd ik werk en privé liever gescheiden.
Idd, been there, done that, en dat t-shirt ervan heb ik gelijk weggetieft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch... Ik ben altijd zenuwachtig als ik nieuwe mensen ontmoetquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl ik totaal niet sociaal gehandicapt of verlegen ben. Als ik gewoon voor het eerst daar op kantoor kom is het ook anders.
Nou ja, zo heb je een mooie vuurdoop en heb je meteen al je collega's gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl ik totaal niet sociaal gehandicapt of verlegen ben. Als ik gewoon voor het eerst daar op kantoor kom is het ook anders.
Uh?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben een scenario aan het schrijven voor m'n baas en daar moet een film van gemaakt worden en hij wil deze ook graag in apps hebben of zo...
het is dan ook een uitzendkrachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien kan je een medium als dit proberen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben een scenario aan het schrijven voor m'n baas en daar moet een film van gemaakt worden en hij wil deze ook graag in apps hebben of zo...
Nog nooit gedaan. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, been there, done that, en dat t-shirt ervan heb ik gelijk weggetieft.
App is het nieuwe buzzword he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
Een film in een app? Youtube niet goed genoeg?
je scharrel en je ex ook?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze moet werken vanavond, volgende week komt ze wel op mijn verjaardag iig.
Ja, ik snap ook niet zo goed wat hij er precies mee wilquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uh?
Een film in een app? Youtube niet goed genoeg?
Ah, goed idee. Thanks.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien kan je een medium als dit proberen.
http://www.opdrachtplein.nl/
Je zou je pas echt netjes gedragen als je op subtiele wijze duidelijk maakt dat je niets van haar moet, als dat het geval is, want dat meisje is vuhlieft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is dan ook een uitzendkracht.
Ach, ik lul ook maar wat hoor, mooi meisje, lief, cute. Geen idee wat ze met me moet, maar ze zoekt me altijd op hier, spreekt me op MSN aan als ze weer komt werken en wil iets met me drinken de hele tijd.
En net kwam ze dus even melden dat ze om 17:00 moet beginnen, maar dat ze eerder komt om me nog even te kunnen zien.
Ik gedraag me nog redelijk netjes vind ik.
Zo klinkt het wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
App is het nieuwe buzzword he.
Dus managers willen dat ook
yepsquote:
Check mijn FB, sarah, en zeg dan nog eens dat ik nee moet zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je zou je pas echt netjes gedragen als je op subtiele wijze duidelijk maakt dat je niets van haar moet, als dat het geval is, want dat meisje is vuhlieft.
Je hebt het toch niet over mijn biologische he?quote:
Boring!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps. en dat geeft geen problemen
.
Waarom zijn wij nog geen facebookvriendjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Check mijn FB, sarah, en zeg dan nog eens dat ik nee moet zeggen.
Mwah, zo hot is ze niet, en daarbij vraag ik me af of er niet iets oudere meisjes zijn die aan je smaak voldoen. 20 kan echt niet hoor HW. Maar dat is mijn mening, hebben we het al eens over gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I knowquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, zo hot is ze niet, en daarbij vraag ik me af of er niet iets oudere meisjes zijn die aan je smaak voldoen. 20 kan echt niet hoor HW. Maar dat is mijn mening, hebben we het al eens over gehad.
En die kiest dan voor mij, typicalquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moest zonodig mijn afspraak van die avond uitnodigen.
Story of my life.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die kiest dan voor mij, typical.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Maar ik laat dr wel even spartelen.
Over welke Fokster gaat het?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die kiest dan voor mij, typical.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Maar ik laat dr wel even spartelen.
verkeerde term, ik denk zelf niet echt dat ze verliefd is eigenlijkquote:
Lekker makkelijk dit HW, het is gewoon niet kies om een meisje van 20 te laten spartelen terwijl je zelf dik in de 30 bent en er niks mee wil. Dat is gewoon triest. WAT de situatie ook is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
En daarom vertel ik dus NOOIT iets persoonlijks, mensen gaan hun normen en waarden eroverheen gooien, weten niet hoe het zit en gaan me dan veroordelen.
Tnx, dit was dus het laatste persoonlijke hier weer.
ik was er al klaar mee zei ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dit HW, het is gewoon niet kies om een meisje van 20 te laten spartelen terwijl je zelf dik in de 30 bent en er niks mee wil. Dat is gewoon triest. WAT de situatie ook is.
Een meisje wat eerder naar werk komt om jou nog even te zien is niet verliefd?
nee sjappie, maar IK ga me dus niet meer verantwoorden, want ik ben al veroordeeldquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar jij bepaalt niet dat wij er dan niet op mogen reageren aap. Je bent geen god ofzo.
Je vertelt elke dag minstens wel een keer dat er "een uitzendkrachtje" iets leuks met je wil doen or whatsoever. En dan is het nu ineens "ik vertel nooit wat persoonlijks meer".quote:
Het is weer gezellig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnen, zie ik.
Het is gewoon diep triest als je dik in de 30 bent en spelletjes speelt met te jonge meisjes op zo'n manier. Dat zou je zelf al in moeten zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee sjappie, maar IK ga me dus niet meer verantwoorden, want ik ben al veroordeeld.
Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mijn biologische he?
Het hoeft toch niet altijd over kusje, kroel, chocolade en boobs te gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnen, zie ik.
Ik ben het hier wel mee eens... Geen enkele meid van 20 komt eerder naar kantoor als ze niet verliefd is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon diep triest als je dik in de 30 bent en spelletjes speelt met te jonge meisjes op zo'n manier. Dat zou je zelf al in moeten zien.
Oh, ik heb gisteren ook nog een Cote 'd Or chocoladereep gekregen... Ff vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd over kusje, kroel, chocolade en boobs te gaan?
Wanneer mag je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil gewoon naar huis.
Praliné?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gisteren ook nog een Cote 'd Or chocoladereep gekregen... Ff vergeten
Niet door mij, penis. Als er gras op de mat ligt, mag erop gespeeld worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
nee sjappie, maar IK ga me dus niet meer verantwoorden, want ik ben al veroordeeld.
De popcorn is al aan het ploppen hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd over kusje, kroel, chocolade en boobs te gaan?
Nog 40 minuten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wanneer mag je?
Ik moet nog 1.5 uur
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet door mij, penis. Als er gras op de mat ligt, mag erop gespeeld worden.
Dan eet je wel vaak popcorn danquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De popcorn is al aan het ploppen hoor.
Mwah, laten spartelen is toch moeilijk verkeerd te interpreterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.
Denk dat je iets te vroeg bent...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
De popcorn is al aan het ploppen hoor.
Maar dat is toch normaal fok's. Dat doet iedereen. Jij ook. Iemand zegt iets: Whoppa! Knallen maar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.
ja, en juist DIE term heb ik teruggetrokken omdat ik hem zelf niet correct vondquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, laten spartelen is toch moeilijk verkeerd te interpreteren
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.quote:
Hoe zou je het dan noemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en juist DIE term heb ik teruggetrokken omdat ik hem zelf niet correct vond.
Wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.
Het is dat m'n werk leuk is
Je wordt idd verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, gewoon omdat ik dacht een casual verhaaltje te vertellen, waar eigenlijk niet zoveel meer achter steekt dan wat ik net postte. Er zit helemaal geen gedachte achter mbt haar, tis een leuk meisje, maar meer ook niet.quote:
Nee, in zo'n ouderwetse verpakking... Weet niet meerquote:
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, gewoon omdat ik dacht een casual verhaaltje te vertellen, waar eigenlijk niet zoveel meer achter steekt dan wat ik net postte. Er zit helemaal geen gedachte achter mbt haar, tis een leuk meisje, maar meer ook niet.
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?
Vergunningen waarvoor bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vergunningverlener bij een waterschap.
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?
Geestelijk ben ik 20?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom heb ik geen 20-jarige die ik kan laten spartelen?
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".
En ik deel die mening niet, en IK ken dr aankijken etc.
Hm, ik weet niet of dat hetzelfde is...quote:
Ik ben een pauperquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
Waarom heb je geen gouden ring, MissBMX?
En wij zijn zelf vrouw en 20 geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".
En ik deel die mening niet, en IK kan dr aankijken etc.
maar ik ben al veroordeeld, want iedereen weet hoe het zit.
Zou de verontwaardiging waarschijnlijk wel minder groot zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom heb ik geen 20-jarige die ik kan laten spartelen?
Ik wil hier sowieso weg, doe al mijn werk ''met mijn ogen dicht'', en dat zuigt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.
Het is dat m'n werk leuk is
Dan zou ik high five's krijgen en terechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou de verontwaardiging waarschijnlijk wel minder groot zijn.
Uithoudingsvermogen van een 20 jarige?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of dat hetzelfde is...
Grondwater onttrekkingen, lozingen e.d.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergunningen waarvoor bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen van een 20 jarige?
Nee niet terecht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zou ik high five's krijgen en terecht
Nee, die nietquote:
Meer dan je best kan je niet doen! En dan hadden ze maar eerder moeten zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil hier sowieso weg, doe al mijn werk ''met mijn ogen dicht'', en dat zuigt.
Maar nu word ik dus volgepropt met orders, waar heel veel werk aan zit, alleen hebben die verkopers dat niet door, dus blijven ze roepen : ''over 2 weken leveren''
Ach, het maakt me ook niet meer uit of het wel of niet op tijd is, ik doe mijn best, voor de rest kijken ze maar ff.
En dan sowieso geen goud maar platinum. Want goud is voor kampers.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
Je vent ja. Van mij kreeg je er 1 met spinners enzo.
Jij bent zoiemand waar iedereen een hekel aan heeft dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Grondwater onttrekkingen, lozingen e.d.
Ook ervoor zorgen dat de wetten worden nageleefd, eventuele overtredingen komen bij mij binnen.
Spinners?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je vent ja. Van mij kreeg je er 1 met spinners enzo.
Zeker, maar ja, het einde van het boekjaar nadert dus (eind maart), en ze hebben hun targets nog niet he, dus hop hop, uitverkopen voor omzet, bonus, check.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meer dan je best kan je niet doen! En dan hadden ze maar eerder moeten zijn.
Een BOA?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent zoiemand waar iedereen een hekel aan heeft dus
Dat kan alleen omdat ze verliefd is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Maar ik zou geen andere reden kunnen bedenken waarom ze een kwartier eerder naar d'r werk wil
Vooral de agrariërs zien mij niet graag komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zoiemand waar iedereen een hekel aan heeft dus
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet terecht.
Ook dan blijft het spelen met gevoelens van een ander he
Nee, die MI laat ik liever voor wat het is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:49 schreef Twiitch het volgende:
Vooral de agrariërs zien mij niet graag komen
True, maar dan nog, ze weten toch dat het einde van het boekjaar eraan komt, dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, maar ja, het einde van het boekjaar nadert dus (eind maart), en ze hebben hun targets nog niet he, dus hop hop, uitverkopen voor omzet, bonus, check.
Een wat?quote:
Bijzonder Opsporings Ambtenaar. Geloof ik/quote:
Toen wisten ze misschien nog niet dat ze hun targets niet zouden halen, weet 't ook verder niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar dan nog, ze weten toch dat het einde van het boekjaar eraan komt, dat is niks nieuws.
Ambtenaren...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vooral de agrariërs zien mij niet graag komen
Ik bedoel meer dat dat het argument is dat je kan gebruiken als je in tijdnood komt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toen wisten ze misschien nog niet dat ze hun targets niet zouden halen, weet 't ook verder niet.
Weet alleen dat het bloedirritant is om ze hier weg te zien lopen met een grijns op hun smoel, nog even roepend : ''wat mij betreft is alles nu rond, succes ermee he''
Pardon?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die MI laat ik liever voor wat het is.
Owh ja. Brrrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Een buitengewoon opsporingsambtenaar.
Welkom in Singlesquote:
Kom op, als een nertsenfokker zijn gifstoffen in een sloot loost dan vraagt hij er toch zelf om.quote:
En zo is het maar net collega.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef Twiitch het volgende:
Kom op, als een nertsenfokker zijn gifstoffen in een sloot loost dan vraagt hij er toch zelf om.
Ze weten al dat het misschien later wordt, je kunt niet verwachten van leveranciers dat ze eventjes in 2 weken tijd 600.000+ DVDs draaien en verpakken met sticker e.d.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat het argument is dat je kan gebruiken als je in tijdnood komt.
En dat ken ik, als secretaresse als geen ander.
Lotgenoot!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze weten al dat het misschien later wordt, je kunt niet verwachten van leveranciers dat ze eventjes in 2 weken tijd 600.000+ DVDs draaien en verpakken met sticker e.d.
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
Idd. Altijd dat gebash op ambtenaren.quote:
Ik dacht aan het vervelend doen bij het al dan niet verlenen van vergunningen. Ik heb er een welstandscommissiegevoel bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kom op, als een nertsenfokker zijn gifstoffen in een sloot loost dan vraagt hij er toch zelf om.
Nee, meer dat hij gewend is om puin te ruimen voor mensen die gewoon maar lukraak van alles op je bureau flikkeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Beetman een secretaresse is?
Ze zijn zo easyquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Altijd dat gebash op ambtenaren.
Wij hebben bij ons op de deur het volgende hangen :quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Beetman een secretaresse is?
Mijn ouders zijn ambtenaren, dus ik incasseer mijn hele leven al dat gebash.quote:
OKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Was een bordje "Alles" niet makkelijker geweest?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij hebben bij ons op de deur het volgende hangen :
''Logistiek, en sales, after-sales, secretariaat, marketing, en al uw andere zaken''
Nee, dat is de ICT afdeling alquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Was een bordje "Alles" niet makkelijker geweest?
En terechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ambtenaren, dus ik incasseer mijn hele leven al dat gebash.
en het enige dat je kan doen om dat te laten stoppen is het mis laten gaan....quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, meer dat hij gewend is om puin te ruimen voor mensen die gewoon maar lukraak van alles op je bureau flikkeren.
Oew, een uitdagingquote:
Wij hebben "Problems, next office"quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij hebben bij ons op de deur het volgende hangen :
''Logistiek, en sales, after-sales, secretariaat, marketing, en al uw andere zaken''
Die zitten dan ook naast ons, logistiek en ict in ''de kelder'', rest van het bedrijf op de 1e verdieping.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is de ICT afdeling al.
Ik werk inmiddels als 9 jaar als secretaresse, ik weet heel goed hoe je met dat soort dingen omgaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
en het enige dat je kan doen om dat te laten stoppen is het mis laten gaan....
maar dan moet je je wel kunnen verschuilen achter procedures/sla's/richtlijnen oid.. anders ben je uiteraard alsnog de lul...
Right.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
en het enige dat je kan doen om dat te laten stoppen is het mis laten gaan....
maar dan moet je je wel kunnen verschuilen achter procedures/sla's/richtlijnen oid.. anders ben je uiteraard alsnog de lul...
quote:
Het laten escaleren is alleen in geval van extreme nood en wanneer alles gefaald heeft een optie.quote:
Mooie film is het he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwam traag op gang en even dacht ik "Dit gaat niet aan mijn verwachtingen van een jaar lang voldoen", maar toen het eenmaal ontspoorde dacht ik "Fuck yeaaahhhh!". En de eindscene .... Oeh1
Je durfde zeker niet omdat je bang was dat ie te eng was?quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het laten escaleren is alleen in geval van extreme nood en wanneer alles gefaald heeft een optie.
Maar ik heb het gelukkig nog nooit zover hoeven laten komen.
Waar is dat Oner bazenplaatje als je m nodig hebt.quote:
Ik ben nu single omdat ik ambtenaar benquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Altijd dat gebash op ambtenaren.
Een van mijn persoonlijke favorieten:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef STING het volgende:
Wij hebben deze hier hangen
[ afbeelding ]
Heb je 'm gezien? Nee zeker, ik denk echt dat jij het ook een goeie film vind.quote:
Die hebben toch geen tieten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je 'm gezien? Nee zeker, ik denk echt dat jij het ook een goeie film vind.
meiden in balletpakjes. *kuch*
Van die titels lijkt ie mij sowieso de beste ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Hmm wilde ook naar black swan gaan..
Zat te twijfelen tussen; LOFT - THE TOURIST - BIUTIFUL - BLACK SWAN -
Black swan is dus wel een aanrader?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef MissMSX het volgende:
Een van mijn persoonlijke favorieten:
[ afbeelding ]
En doorvragen. Urgent blijkt vaak toch niet zo urgent als je uitlegt dat je jezelf nog steeds niet kan klonen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Je moet vooral grenzen stellen. Als je een hond kunt trainen kun je dat ook verkopers trainen
Alleen The Tourist gezien, viel tegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Vandaar dat de schoolarts op mijn 15e zei: Jij doet aan dansen of ballet, of niet?quote:
Oh ja, die heb je ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een van mijn persoonlijke favorieten:
[ afbeelding ]
De viespeuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
Vandaar dat de schoolarts op mijn 15e zei: Jij doet aan dansen of ballet, of niet?
Je hebt er echt zo'n figuur voor.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar is dat Oner bazenplaatje als je m nodig hebt.
Loft.... Ja, best okquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat vond ik ook heel goed gedaan, en ik heb verder niets met ballet of het zwanenmeer ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Ripley het volgende:
de manier van het verhaal vertellen en de paralellen met het zwanenmeer ook
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vandaar dat de schoolarts op mijn 15e zei: Jij doet aan dansen of ballet, of niet?
Je hebt er echt zo'n figuur voor.
Balletdanseressen horen nou eenmaal mager te zijn. Die tegenspeelster was voor balletbegrippen zelfs aan de vollere kant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Ripley het volgende:
En ik heb er niet het figuur voor en ik heb juist jarenlang heel fanatiek gedanst
Ik vond nathalie portman in het begin erg irritant en ze is wel gruwelijk mager. Maar de beeld- en geluidseffecten waren erg mooi, de manier van het verhaal vertellen en de paralellen met het zwanenmeer ook en ik vind de muziek van het zwanenmeer altijd al geweldig
Ze moest 9 kilo afvallen voor die rol. En het was al een plankjequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Ripley het volgende:
En ik heb er niet het figuur voor en ik heb juist jarenlang heel fanatiek gedanst
Ik vond nathalie portman in het begin erg irritant en ze is wel gruwelijk mager. Maar de beeld- en geluidseffecten waren erg mooi, de manier van het verhaal vertellen en de paralellen met het zwanenmeer ook en ik vind de muziek van het zwanenmeer altijd al geweldig
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat het argument is dat je kan gebruiken als je in tijdnood komt.
En dat ken ik, als secretaresse als geen ander.
Ik had geen ritmequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Balletdanseressen horen nou eenmaal mager te zijn. Die tegenspeelster was voor balletbegrippen zelfs aan de vollere kant.
Ballet.Hoewel ik altijd op showballet en zulks heb gezeten omdat ik de lenigheid en discipline voor klassiek niet heb.
iets anders werkt niet...quote:
Ja ik het begin is ze vooral een beetje lievig zeikerig grijzig stil.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
Klopt, maar ik vond het niet mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Balletdanseressen horen nou eenmaal mager te zijn. Die tegenspeelster was voor balletbegrippen zelfs aan de vollere kant.
Ballet.Hoewel ik altijd op showballet en zulks heb gezeten omdat ik de lenigheid en discipline voor klassiek niet heb.
Ja, maar je kunt dat soort dingen ook heel anders doen, zonder de boel te laten escaleren. Ik heb het echt nog nooit zover hoeven laten komen, en ik heb echt in heel stressvolle omgevingen gewerkt wat dat betreft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
iets anders werkt niet...
nu begrijp ik wel dat in 99% van de gevallen het mis laten gaan alsnog je eigen probleem wordt.. en je het dan dus toch maar oplost...
Maar het vervelende is dus dat ze dat weten, dat je het alsnog gaat oplossen....
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik het begin is ze vooral een beetje lievig zeikerig grijzig stil.
Ik vond haar echt ubergeil als .......Ergo, Angel blijkt gewoon hetero te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staanquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ergo, Angel blijkt gewoon hetero te zijn?
Ja, mooi is het niet, dat totaal figuurloze, ben ik helemaal met je eens hoor. NP is idd een hele mooie meid en Mila ook ja, ze zijn ook goed gecast vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het niet mooiEr zijn ook wel vollere danseressen overigens, maar het is zeker niet de norm. Nog erger dan bij modellen. IK vind NP iig anders veel mooier. Mila Kunis vind ik altijd ook erg knap trouwens.
Lenigheid heb ik ook niet, maar discipline wel kennelijk. Ik heb het 18 jaar of zo gedaanen daarnaast inderdaad jazz en show en dat soort variaties. Kreeg wel gelijk weer zin om weer te gaan dansen
Hij zal nooit gewoon zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
I like a little challenge.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staan.
quote:
Er is een verschil tussen:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
17:15 alweer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga rustig afsluiten, mijn jas aan doen, muziek opzetten, en richting huis.
Dag mensen.
quote:
In 2011 ben ik een kalmere zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staan.
Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
Kut. Die tartaartjes die ik gister uit de vriezer heb gehaald zien er zo goor uit dat ik dat niet meer durf te eten.
Dan maar pasta.
Er zijn geen biggels voor gestorvenquote:
Zo, hup, op de kop in de badkamer met dat beest, en gaan met die banaan!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo, hup, op de kop in de badkamer met dat beest, en gaan met die banaan!
Zo doen ze dat in Demtah.
hawaianen ook he? of hoe zeg je datquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, lekker, goed idee, die ga ik zo maken.
Citizens.
Nee, dit waren gewoon tartaartjes van de AH.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.
Mja. Klassiek is niks voor mij. Veel te zoet. Modern ballet dan nog wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mooi is het niet, dat totaal figuurloze, ben ik helemaal met je eens hoor. NP is idd een hele mooie meid en Mila ook ja, ze zijn ook goed gecast vind ik.
Dat had ik idd precies hetzelfde, ik wil het eigenlijk al een paar jaar weer oppakken, maar ik wil niet in een dansgroep met alleen maar jonge meiden.
Nee, dat zijn gewoon Moffenquote:
Gooi die beentjes maar in de lucht als je Can Can!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Klassiek is niks voor mij. Veel te zoet. Modern ballet dan nog wel.
Ik ga trouwens dansen in Moulin Rouge
Of kuilen gaat graven in de tuinquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik date een mof. Da's ook eng.
Ben steeds bang dat ie mijn fiets mee naar huis neemt.
Dat doen ze tegenwoordig alleen nog maar in Gouda.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Gadverquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Moffen met een bontkraagje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig alleen nog maar in Gouda.
Because I can cancan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gooi die beentjes maar in de lucht als je Can Can!
Ja, maar dan uit Noord-Afrika. Ze zitten echt overal!quote:
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rougequote:
Ik heb die film nooit gezien omdat ik Nicole Kidman een draak vind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Because I can cancan!
Nou we hebben alleen nog maar Rythm of the night geoefend.
Ik draai mijn buurvrouw rond in mijn armen alsof ze een tolletje is
(Mijn buuv bleek dus ineens mee te doen en ze is aangewezen als mijn danspartner voor dat nummer)
En niet meer eten tot die tijd he, je moet natuurlijk wel graatmager zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rouge
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan uit Noord-Afrika. Ze zitten echt overal!
Trainen? Waarvoor dan? wat kan jij dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rouge
Zigeuners? Ik dacht dat die wel waren aangepakt in WOII?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is anders.
Om die reden heb ik Austin Powers 3 heel lang gemeden, Beyoncequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien omdat ik Nicole Kidman een draak vind.
Roma zat nog, faler die Hitlerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zigeuners? Ik dacht dat die wel waren aangepakt in WOII?
Da's zeker weer zo'n politiekcorrecte goedpraatactie van links?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is anders.
Ja ligt aan het stuk, en ik heb EEEECHT de verkeerde gezien (Notenkrakerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Ripley het volgende:
Klassiek ballet is zeker niet altijd zoet overigens, ligt heel erg aan het stuk. Modern heb ik ook wel gedaan, maar die bewegingen vind ik soms te vergezocht.
Uiteraardquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's zeker weer zo'n politiekcorrecte goedpraatactie van links?
Ik dans als de man hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En niet meer eten tot die tijd he, je moet natuurlijk wel graatmager zijn
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om die reden heb ik Austin Powers 3 heel lang gemeden, Beyonce.
Ja, maar dat kan dus ook in klassiek. Daar draait d efilm om tenslottequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ligt aan het stuk, en ik heb EEEECHT de verkeerde gezien (Notenkraker) maar vind over het algemeen modern ballet ontroerender en me meer grijpen dan klassiek ballet. Al is de techniek van klassiek erg mooi en goed hoor... maar ik vind het vaak ZOveel regels en technieken en training etc... RAM RAM RAM! DRAAI! NU! ..... dat ik denk "Waar is de emotie gebleven?".
Perfcection is not only about being in control. It's also about letting go.
quote:
die scčne achter het scherm met die schaduwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?
Ik kan er wel wat meer opnoemen!
Ik vond 1&2 erg leuk, kan me voorstellen dat je er niets aanvindtquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?
Ik kan er wel wat meer opnoemen!
Broodjes hamburger (zelf gemaakt) en patat.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Broodjes hamburger (zelf gemaakt) en patat.
quote:
in de hamburgerquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de hamburger?
quote:
Ik heb nog overquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Kreator het volgende:
Nu heb ik zin in een hamburger. Troostvoedsel.
Kom je het brengen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog overmet uitjes erdoor
quote:
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enschede-Deventer in de spits kost zeker 20 minuten rijden..
Ik ga wel pannenkoeken bakken dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
ja hoiquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
vandaag te horen gekregen dat de 2 ŕ 3 maanden vrijwel zeker minimaal 6 maanden werk gaan zijn
En ik ga niet zeggen dat ik naar de kapper ben geweest, want ik ben te lui om pic's te maken en te posten
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga wel pannenkoeken bakken dan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
vandaag te horen gekregen dat de 2 ŕ 3 maanden vrijwel zeker minimaal 6 maanden werk gaan zijn
En ik ga niet zeggen dat ik naar de kapper ben geweest, want ik ben te lui om pic's te maken en te posten
zekerquote:
Het zoekt ook wat fijner naar iets anders zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeker
Nog niet de zekerheid die ik nodig heb om ook een eigen stek te gaan zoeken, maar toch erg fijn.
Ben echt te gaar om t te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe eten, zou het bijna vergeten zijn.
Timing's everything hequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Twiitch het volgende:
Sperziebonen niet helemaal gaar, krieltjes juist te gaar, ik moet echt leren m'n kop erbij te houden als ik sta te koken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De kabeljauw was precies goed, ik kom er wel.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
gadveriemand zit hier naast me in de trein zn nagels te knippen
Z'n teennagels?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
lekker, met tenenkaasquote:
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
en dan de fliebertjes uitspugen zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.
Zelfs toen hij uit moest stappen bleef hij bezig op de trap en toen hij uitstapte..
Dan heb ik liever gewoon iemand die knipt
*bwork*quote:
Nee dat deed hij niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan de fliebertjes uitspugen zekerik vind het allemaal maar yuk, doe dat lekker thuis in je badkamer ofzo
Herkenbaar, alleen bij mij at hij ze op of stopte ze in z'n wangzakje voor later gebruik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.
Zelfs toen hij uit moest stappen bleef hij bezig op de trap en toen hij uitstapte..
Dan heb ik liever gewoon iemand die knipt
Nee, maar vind het ook weer niet heel ranzig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Knip jij altijd je teennagels in de trein dan?
True... er zijn viezere dingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, maar vind het ook weer niet heel ranzig.
Wat voor ranzige dingen mevrouw engel? Enlighten usquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus......
uhm nee.... niet altijd negatief nee
Moet je maar eerder je avondeten weg stampenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef Solique het volgende:
Net mijn eten weg gestopt en dan gelijk dit lezen.
Kom op een goed moment op fok merk ik al.
Ja, het is echt zo'n vergeten groentequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat zijn verse doperwtjes toch lekkerzou vaker gegeten moeten worden!
Vanavond ben ik groenten vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het is echt zo'n vergeten groente
Doeiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi, even snel Fokken voordat ik weer moet werken
Etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
t gaat echt als kouwe kak dit topicwaar is iedereen joh?
Laat je laarzen eens zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb me toch een schijthumeurvalt er hier nog iets te rellen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |