quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik het begin is ze vooral een beetje lievig zeikerig grijzig stil.
Ik vond haar echt ubergeil als .......Ergo, Angel blijkt gewoon hetero te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staanquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ergo, Angel blijkt gewoon hetero te zijn?
Ja, mooi is het niet, dat totaal figuurloze, ben ik helemaal met je eens hoor. NP is idd een hele mooie meid en Mila ook ja, ze zijn ook goed gecast vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het niet mooiEr zijn ook wel vollere danseressen overigens, maar het is zeker niet de norm. Nog erger dan bij modellen. IK vind NP iig anders veel mooier. Mila Kunis vind ik altijd ook erg knap trouwens.
Lenigheid heb ik ook niet, maar discipline wel kennelijk. Ik heb het 18 jaar of zo gedaanen daarnaast inderdaad jazz en show en dat soort variaties. Kreeg wel gelijk weer zin om weer te gaan dansen
Hij zal nooit gewoon zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
I like a little challenge.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staan.
quote:
Er is een verschil tussen:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
17:15 alweer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga rustig afsluiten, mijn jas aan doen, muziek opzetten, en richting huis.
Dag mensen.
quote:
In 2011 ben ik een kalmere zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staan.
Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
Kut. Die tartaartjes die ik gister uit de vriezer heb gehaald zien er zo goor uit dat ik dat niet meer durf te eten.
Dan maar pasta.
Er zijn geen biggels voor gestorvenquote:
Zo, hup, op de kop in de badkamer met dat beest, en gaan met die banaan!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo, hup, op de kop in de badkamer met dat beest, en gaan met die banaan!
Zo doen ze dat in Demtah.
hawaianen ook he? of hoe zeg je datquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, lekker, goed idee, die ga ik zo maken.
Citizens.
Nee, dit waren gewoon tartaartjes van de AH.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.
Mja. Klassiek is niks voor mij. Veel te zoet. Modern ballet dan nog wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mooi is het niet, dat totaal figuurloze, ben ik helemaal met je eens hoor. NP is idd een hele mooie meid en Mila ook ja, ze zijn ook goed gecast vind ik.
Dat had ik idd precies hetzelfde, ik wil het eigenlijk al een paar jaar weer oppakken, maar ik wil niet in een dansgroep met alleen maar jonge meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |