Heb je 'm gezien? Nee zeker, ik denk echt dat jij het ook een goeie film vind.quote:
Die hebben toch geen tieten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je 'm gezien? Nee zeker, ik denk echt dat jij het ook een goeie film vind.
meiden in balletpakjes. *kuch*
Van die titels lijkt ie mij sowieso de beste ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Hmm wilde ook naar black swan gaan..
Zat te twijfelen tussen; LOFT - THE TOURIST - BIUTIFUL - BLACK SWAN -
Black swan is dus wel een aanrader?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef MissMSX het volgende:
Een van mijn persoonlijke favorieten:
[ afbeelding ]
En doorvragen. Urgent blijkt vaak toch niet zo urgent als je uitlegt dat je jezelf nog steeds niet kan klonen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Je moet vooral grenzen stellen. Als je een hond kunt trainen kun je dat ook verkopers trainen
Alleen The Tourist gezien, viel tegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Vandaar dat de schoolarts op mijn 15e zei: Jij doet aan dansen of ballet, of niet?quote:
Oh ja, die heb je ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een van mijn persoonlijke favorieten:
[ afbeelding ]
De viespeuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
Vandaar dat de schoolarts op mijn 15e zei: Jij doet aan dansen of ballet, of niet?
Je hebt er echt zo'n figuur voor.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar is dat Oner bazenplaatje als je m nodig hebt.
Loft.... Ja, best okquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat vond ik ook heel goed gedaan, en ik heb verder niets met ballet of het zwanenmeer ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Ripley het volgende:
de manier van het verhaal vertellen en de paralellen met het zwanenmeer ook
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vandaar dat de schoolarts op mijn 15e zei: Jij doet aan dansen of ballet, of niet?
Je hebt er echt zo'n figuur voor.
Balletdanseressen horen nou eenmaal mager te zijn. Die tegenspeelster was voor balletbegrippen zelfs aan de vollere kant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Ripley het volgende:
En ik heb er niet het figuur voor en ik heb juist jarenlang heel fanatiek gedanst
Ik vond nathalie portman in het begin erg irritant en ze is wel gruwelijk mager. Maar de beeld- en geluidseffecten waren erg mooi, de manier van het verhaal vertellen en de paralellen met het zwanenmeer ook en ik vind de muziek van het zwanenmeer altijd al geweldig
Ze moest 9 kilo afvallen voor die rol. En het was al een plankjequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Ripley het volgende:
En ik heb er niet het figuur voor en ik heb juist jarenlang heel fanatiek gedanst
Ik vond nathalie portman in het begin erg irritant en ze is wel gruwelijk mager. Maar de beeld- en geluidseffecten waren erg mooi, de manier van het verhaal vertellen en de paralellen met het zwanenmeer ook en ik vind de muziek van het zwanenmeer altijd al geweldig
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat het argument is dat je kan gebruiken als je in tijdnood komt.
En dat ken ik, als secretaresse als geen ander.
Ik had geen ritmequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Balletdanseressen horen nou eenmaal mager te zijn. Die tegenspeelster was voor balletbegrippen zelfs aan de vollere kant.
Ballet.Hoewel ik altijd op showballet en zulks heb gezeten omdat ik de lenigheid en discipline voor klassiek niet heb.
iets anders werkt niet...quote:
Ja ik het begin is ze vooral een beetje lievig zeikerig grijzig stil.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Klopt, maar ik vond het niet mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Balletdanseressen horen nou eenmaal mager te zijn. Die tegenspeelster was voor balletbegrippen zelfs aan de vollere kant.
Ballet.Hoewel ik altijd op showballet en zulks heb gezeten omdat ik de lenigheid en discipline voor klassiek niet heb.
Ja, maar je kunt dat soort dingen ook heel anders doen, zonder de boel te laten escaleren. Ik heb het echt nog nooit zover hoeven laten komen, en ik heb echt in heel stressvolle omgevingen gewerkt wat dat betreft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
iets anders werkt niet...
nu begrijp ik wel dat in 99% van de gevallen het mis laten gaan alsnog je eigen probleem wordt.. en je het dan dus toch maar oplost...
Maar het vervelende is dus dat ze dat weten, dat je het alsnog gaat oplossen....
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik het begin is ze vooral een beetje lievig zeikerig grijzig stil.
Ik vond haar echt ubergeil als .......Ergo, Angel blijkt gewoon hetero te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staanquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ergo, Angel blijkt gewoon hetero te zijn?
Ja, mooi is het niet, dat totaal figuurloze, ben ik helemaal met je eens hoor. NP is idd een hele mooie meid en Mila ook ja, ze zijn ook goed gecast vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het niet mooiEr zijn ook wel vollere danseressen overigens, maar het is zeker niet de norm. Nog erger dan bij modellen. IK vind NP iig anders veel mooier. Mila Kunis vind ik altijd ook erg knap trouwens.
Lenigheid heb ik ook niet, maar discipline wel kennelijk. Ik heb het 18 jaar of zo gedaanen daarnaast inderdaad jazz en show en dat soort variaties. Kreeg wel gelijk weer zin om weer te gaan dansen
Hij zal nooit gewoon zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
I like a little challenge.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staan.
quote:
Er is een verschil tussen:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
17:15 alweer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga rustig afsluiten, mijn jas aan doen, muziek opzetten, en richting huis.
Dag mensen.
quote:
In 2011 ben ik een kalmere zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat woordje gewoon kan je nog wel eens duur komen te staan.
Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
Kut. Die tartaartjes die ik gister uit de vriezer heb gehaald zien er zo goor uit dat ik dat niet meer durf te eten.
Dan maar pasta.
Er zijn geen biggels voor gestorvenquote:
Zo, hup, op de kop in de badkamer met dat beest, en gaan met die banaan!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo, hup, op de kop in de badkamer met dat beest, en gaan met die banaan!
Zo doen ze dat in Demtah.
hawaianen ook he? of hoe zeg je datquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, lekker, goed idee, die ga ik zo maken.
Citizens.
Nee, dit waren gewoon tartaartjes van de AH.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.
Mja. Klassiek is niks voor mij. Veel te zoet. Modern ballet dan nog wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mooi is het niet, dat totaal figuurloze, ben ik helemaal met je eens hoor. NP is idd een hele mooie meid en Mila ook ja, ze zijn ook goed gecast vind ik.
Dat had ik idd precies hetzelfde, ik wil het eigenlijk al een paar jaar weer oppakken, maar ik wil niet in een dansgroep met alleen maar jonge meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |