Oh, ik heb gisteren ook nog een Cote 'd Or chocoladereep gekregen... Ff vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd over kusje, kroel, chocolade en boobs te gaan?
Wanneer mag je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil gewoon naar huis.
Praliné?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gisteren ook nog een Cote 'd Or chocoladereep gekregen... Ff vergeten
Niet door mij, penis. Als er gras op de mat ligt, mag erop gespeeld worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
nee sjappie, maar IK ga me dus niet meer verantwoorden, want ik ben al veroordeeld.
De popcorn is al aan het ploppen hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd over kusje, kroel, chocolade en boobs te gaan?
Nog 40 minuten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wanneer mag je?
Ik moet nog 1.5 uur
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet door mij, penis. Als er gras op de mat ligt, mag erop gespeeld worden.
Dan eet je wel vaak popcorn danquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De popcorn is al aan het ploppen hoor.
Mwah, laten spartelen is toch moeilijk verkeerd te interpreterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.
Denk dat je iets te vroeg bent...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
De popcorn is al aan het ploppen hoor.
Maar dat is toch normaal fok's. Dat doet iedereen. Jij ook. Iemand zegt iets: Whoppa! Knallen maar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.
ja, en juist DIE term heb ik teruggetrokken omdat ik hem zelf niet correct vondquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, laten spartelen is toch moeilijk verkeerd te interpreteren
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.quote:
Hoe zou je het dan noemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en juist DIE term heb ik teruggetrokken omdat ik hem zelf niet correct vond.
Wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.
Het is dat m'n werk leuk is
Je wordt idd verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, gewoon omdat ik dacht een casual verhaaltje te vertellen, waar eigenlijk niet zoveel meer achter steekt dan wat ik net postte. Er zit helemaal geen gedachte achter mbt haar, tis een leuk meisje, maar meer ook niet.quote:
Nee, in zo'n ouderwetse verpakking... Weet niet meerquote:
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, gewoon omdat ik dacht een casual verhaaltje te vertellen, waar eigenlijk niet zoveel meer achter steekt dan wat ik net postte. Er zit helemaal geen gedachte achter mbt haar, tis een leuk meisje, maar meer ook niet.
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?
Vergunningen waarvoor bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vergunningverlener bij een waterschap.
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan blijft Kluts' punt staan: Het lijkt er wel verdacht veel op dat ze verliefd op je is. Vind je dan niet dat je haar daarin wat moet temperen?
Geestelijk ben ik 20?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom heb ik geen 20-jarige die ik kan laten spartelen?
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".
En ik deel die mening niet, en IK ken dr aankijken etc.
Hm, ik weet niet of dat hetzelfde is...quote:
Ik ben een pauperquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
Waarom heb je geen gouden ring, MissBMX?
En wij zijn zelf vrouw en 20 geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt "het lijkt er verdacht veel op".
En ik deel die mening niet, en IK kan dr aankijken etc.
maar ik ben al veroordeeld, want iedereen weet hoe het zit.
Zou de verontwaardiging waarschijnlijk wel minder groot zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom heb ik geen 20-jarige die ik kan laten spartelen?
Ik wil hier sowieso weg, doe al mijn werk ''met mijn ogen dicht'', en dat zuigt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach ja, 1 uurtje werken en dan nog een half uurtje "bijpraten" met de fossielen die hier rondlopen.
Het is dat m'n werk leuk is
Dan zou ik high five's krijgen en terechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou de verontwaardiging waarschijnlijk wel minder groot zijn.
Uithoudingsvermogen van een 20 jarige?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of dat hetzelfde is...
Grondwater onttrekkingen, lozingen e.d.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergunningen waarvoor bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen van een 20 jarige?
Nee niet terecht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zou ik high five's krijgen en terecht
Nee, die nietquote:
Meer dan je best kan je niet doen! En dan hadden ze maar eerder moeten zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil hier sowieso weg, doe al mijn werk ''met mijn ogen dicht'', en dat zuigt.
Maar nu word ik dus volgepropt met orders, waar heel veel werk aan zit, alleen hebben die verkopers dat niet door, dus blijven ze roepen : ''over 2 weken leveren''
Ach, het maakt me ook niet meer uit of het wel of niet op tijd is, ik doe mijn best, voor de rest kijken ze maar ff.
En dan sowieso geen goud maar platinum. Want goud is voor kampers.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
Je vent ja. Van mij kreeg je er 1 met spinners enzo.
Jij bent zoiemand waar iedereen een hekel aan heeft dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Grondwater onttrekkingen, lozingen e.d.
Ook ervoor zorgen dat de wetten worden nageleefd, eventuele overtredingen komen bij mij binnen.
Spinners?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je vent ja. Van mij kreeg je er 1 met spinners enzo.
Zeker, maar ja, het einde van het boekjaar nadert dus (eind maart), en ze hebben hun targets nog niet he, dus hop hop, uitverkopen voor omzet, bonus, check.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meer dan je best kan je niet doen! En dan hadden ze maar eerder moeten zijn.
Een BOA?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent zoiemand waar iedereen een hekel aan heeft dus
Dat kan alleen omdat ze verliefd is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Maar ik zou geen andere reden kunnen bedenken waarom ze een kwartier eerder naar d'r werk wil
Vooral de agrariërs zien mij niet graag komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zoiemand waar iedereen een hekel aan heeft dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |