quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet terecht.
Ook dan blijft het spelen met gevoelens van een ander he
Nee, die MI laat ik liever voor wat het is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:49 schreef Twiitch het volgende:
Vooral de agrariėrs zien mij niet graag komen
True, maar dan nog, ze weten toch dat het einde van het boekjaar eraan komt, dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, maar ja, het einde van het boekjaar nadert dus (eind maart), en ze hebben hun targets nog niet he, dus hop hop, uitverkopen voor omzet, bonus, check.
Een wat?quote:
Bijzonder Opsporings Ambtenaar. Geloof ik/quote:
Toen wisten ze misschien nog niet dat ze hun targets niet zouden halen, weet 't ook verder niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar dan nog, ze weten toch dat het einde van het boekjaar eraan komt, dat is niks nieuws.
Ambtenaren...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vooral de agrariėrs zien mij niet graag komen
Ik bedoel meer dat dat het argument is dat je kan gebruiken als je in tijdnood komt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toen wisten ze misschien nog niet dat ze hun targets niet zouden halen, weet 't ook verder niet.
Weet alleen dat het bloedirritant is om ze hier weg te zien lopen met een grijns op hun smoel, nog even roepend : ''wat mij betreft is alles nu rond, succes ermee he''
Pardon?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die MI laat ik liever voor wat het is.
Owh ja. Brrrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Een buitengewoon opsporingsambtenaar.
Welkom in Singlesquote:
Kom op, als een nertsenfokker zijn gifstoffen in een sloot loost dan vraagt hij er toch zelf om.quote:
En zo is het maar net collega.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef Twiitch het volgende:
Kom op, als een nertsenfokker zijn gifstoffen in een sloot loost dan vraagt hij er toch zelf om.
Ze weten al dat het misschien later wordt, je kunt niet verwachten van leveranciers dat ze eventjes in 2 weken tijd 600.000+ DVDs draaien en verpakken met sticker e.d.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat het argument is dat je kan gebruiken als je in tijdnood komt.
En dat ken ik, als secretaresse als geen ander.
Lotgenoot!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze weten al dat het misschien later wordt, je kunt niet verwachten van leveranciers dat ze eventjes in 2 weken tijd 600.000+ DVDs draaien en verpakken met sticker e.d.
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
Idd. Altijd dat gebash op ambtenaren.quote:
Ik dacht aan het vervelend doen bij het al dan niet verlenen van vergunningen. Ik heb er een welstandscommissiegevoel bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kom op, als een nertsenfokker zijn gifstoffen in een sloot loost dan vraagt hij er toch zelf om.
Nee, meer dat hij gewend is om puin te ruimen voor mensen die gewoon maar lukraak van alles op je bureau flikkeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Beetman een secretaresse is?
Ze zijn zo easyquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Altijd dat gebash op ambtenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |