en dan de fliebertjes uitspugen zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.
Zelfs toen hij uit moest stappen bleef hij bezig op de trap en toen hij uitstapte..
Dan heb ik liever gewoon iemand die knipt
*bwork*quote:
Nee dat deed hij niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan de fliebertjes uitspugen zekerik vind het allemaal maar yuk, doe dat lekker thuis in je badkamer ofzo
Herkenbaar, alleen bij mij at hij ze op of stopte ze in z'n wangzakje voor later gebruik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.
Zelfs toen hij uit moest stappen bleef hij bezig op de trap en toen hij uitstapte..
Dan heb ik liever gewoon iemand die knipt
Nee, maar vind het ook weer niet heel ranzig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Knip jij altijd je teennagels in de trein dan?
True... er zijn viezere dingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, maar vind het ook weer niet heel ranzig.
Wat voor ranzige dingen mevrouw engel? Enlighten usquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus......
uhm nee.... niet altijd negatief nee
Moet je maar eerder je avondeten weg stampenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef Solique het volgende:
Net mijn eten weg gestopt en dan gelijk dit lezen.
Kom op een goed moment op fok merk ik al.
Ja, het is echt zo'n vergeten groentequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat zijn verse doperwtjes toch lekkerzou vaker gegeten moeten worden!
Vanavond ben ik groenten vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het is echt zo'n vergeten groente
Doeiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi, even snel Fokken voordat ik weer moet werken
Etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
t gaat echt als kouwe kak dit topicwaar is iedereen joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |