Nee, dat zijn gewoon Moffenquote:
Gooi die beentjes maar in de lucht als je Can Can!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Klassiek is niks voor mij. Veel te zoet. Modern ballet dan nog wel.
Ik ga trouwens dansen in Moulin Rouge
Of kuilen gaat graven in de tuinquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik date een mof. Da's ook eng.
Ben steeds bang dat ie mijn fiets mee naar huis neemt.
Dat doen ze tegenwoordig alleen nog maar in Gouda.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Gadverquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Moffen met een bontkraagje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig alleen nog maar in Gouda.
Because I can cancan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gooi die beentjes maar in de lucht als je Can Can!
Ja, maar dan uit Noord-Afrika. Ze zitten echt overal!quote:
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rougequote:
Ik heb die film nooit gezien omdat ik Nicole Kidman een draak vind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Because I can cancan!
Nou we hebben alleen nog maar Rythm of the night geoefend.
Ik draai mijn buurvrouw rond in mijn armen alsof ze een tolletje is
(Mijn buuv bleek dus ineens mee te doen en ze is aangewezen als mijn danspartner voor dat nummer)
En niet meer eten tot die tijd he, je moet natuurlijk wel graatmager zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rouge
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan uit Noord-Afrika. Ze zitten echt overal!
Trainen? Waarvoor dan? wat kan jij dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rouge
Zigeuners? Ik dacht dat die wel waren aangepakt in WOII?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is anders.
Om die reden heb ik Austin Powers 3 heel lang gemeden, Beyoncequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien omdat ik Nicole Kidman een draak vind.
Roma zat nog, faler die Hitlerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zigeuners? Ik dacht dat die wel waren aangepakt in WOII?
Da's zeker weer zo'n politiekcorrecte goedpraatactie van links?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is anders.
Ja ligt aan het stuk, en ik heb EEEECHT de verkeerde gezien (Notenkrakerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Ripley het volgende:
Klassiek ballet is zeker niet altijd zoet overigens, ligt heel erg aan het stuk. Modern heb ik ook wel gedaan, maar die bewegingen vind ik soms te vergezocht.
Uiteraardquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's zeker weer zo'n politiekcorrecte goedpraatactie van links?
Ik dans als de man hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En niet meer eten tot die tijd he, je moet natuurlijk wel graatmager zijn
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om die reden heb ik Austin Powers 3 heel lang gemeden, Beyonce.
Ja, maar dat kan dus ook in klassiek. Daar draait d efilm om tenslottequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ligt aan het stuk, en ik heb EEEECHT de verkeerde gezien (Notenkraker) maar vind over het algemeen modern ballet ontroerender en me meer grijpen dan klassiek ballet. Al is de techniek van klassiek erg mooi en goed hoor... maar ik vind het vaak ZOveel regels en technieken en training etc... RAM RAM RAM! DRAAI! NU! ..... dat ik denk "Waar is de emotie gebleven?".
Perfcection is not only about being in control. It's also about letting go.
quote:
die scène achter het scherm met die schaduwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?
Ik kan er wel wat meer opnoemen!
Ik vond 1&2 erg leuk, kan me voorstellen dat je er niets aanvindtquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?
Ik kan er wel wat meer opnoemen!
Broodjes hamburger (zelf gemaakt) en patat.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Broodjes hamburger (zelf gemaakt) en patat.
quote:
in de hamburgerquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de hamburger?
quote:
Ik heb nog overquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Kreator het volgende:
Nu heb ik zin in een hamburger. Troostvoedsel.
Kom je het brengen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog overmet uitjes erdoor
quote:
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enschede-Deventer in de spits kost zeker 20 minuten rijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |