Kieswijzer hequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jurist in spe is dat laatste natuurlijk geen optie.
Als ik die kieswijzer moet geloven moet ik PVV stemmen terwijl er geen enkele partij is waar ik nog meer de tyfus aan heb.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kieswijzer he
Ik kwam deze keer op VVD uitMaar qua milieu zit ik op een lijn met GL. Tot het om de boeren gaat, dan niet meer :")
9 vd 10 mensen snapt niet hoe ze bij een kieswijzer kunnen komen, of weet niet dat er verkiezingen aan zitten te komen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
Ik denk altijd dat mensen die de kieswijzer gebruiken om een keuze te maken gewoon beter maar helemaal niet kunnen stemmen.
Saillant detail, op papier roept GL veel over het milieu maar in de praktijk doen ze er vrij weinig aan. Dan kun je beter op de Partij van de Dieren stemmen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
Kieswijzer he
Ik kwam deze keer op VVD uitMaar qua milieu zit ik op een lijn met GL. Tot het om de boeren gaat, dan niet meer
Klopt idd. Hoewel dat ook de enige reden zou kunnen zijn om daarop te stemmen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Saillant detail, op papier roept GL veel over het milieu maar in de praktijk doen ze er vrij weinig aan. Dan kun je beter op de Partij van de Dieren stemmen.
Het is toch elke week?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:40 schreef Spirit82 het volgende:
Moet even melden dat ik vandaag voor de 294672ste keer Sometime Around Midnight luister van The Airborne Toxic Event. Kan het helaas niet linken maar verdorie wat een lekker nummer![]()
Ik wil ze nog een keer zien
Gerda moest zelfs 2 mensen in dienst nemen om alle (kamer)vragen en zulks van de PvdD te beantwoorden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
Klopt idd. Hoewel dat ook de enige reden zou kunnen zijn om daarop te stemmen.
Over goudvissenkommen en zulks. Aan de andere kant denk ik dat de PVV toch wel bovenaan staat als het om nutteloze kamervragen gaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Gerda moest zelfs 2 mensen in dienst nemen om alle (kamer)vragen en zulks van de PvdD te beantwoorden.
Het is voor mij absoluut niet iets wat bij mij bovenaan de lijst met belangrijke zaken staat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet echt dat het kortzichtig denken is opzich, maar het milieu is voor mij totaal geen issue als ik stem. Dat is zo'n lange termijnplanning, het maakt geen moer uit wat we nu doen of beslissen op dat gebied.
Ik ben gewoon van mening dat daar niets aan gaat veranderen door 1 kabinet of zelfs 2. Natuurlijk komt er hier een maatregel en daar verdwijnt er weer 1.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is voor mij absoluut niet iets wat bij mij bovenaan de lijst met belangrijke zaken staat.
Het is wel belangrijk, ik vind andere dingen alleen belangrijker.
Ik ook niet, maar een beetje zuinig met je 'nest' omgaan kan nooit kwaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef Techno het volgende:
Die klimaatreligie is sowieso niet echt aan mij besteed.
Niets van gemerkt, maar ik stem dan ook altijd op partijen die niet in het kabinet komen uiteindelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Niet iets waar ik me druk om kan maken, dan zijn dingen als onderwijs, zorg etc gewoon veel directer beinvloedbaar met je stem.
het nest overleeft me wel, en ja, ik ben egoistisch, ik heb geen kinderen, wat er na mij met de aarde gebeurt zal me worst zijn, min of meer danquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een beetje zuinig met je 'nest' omgaan kan nooit kwaad
Ik vind het ook vooral een beetje een trend. Dat groen doen en milieuvriendelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van mening dat daar niets aan gaat veranderen door 1 kabinet of zelfs 2. Natuurlijk komt er hier een maatregel en daar verdwijnt er weer 1.
Niet iets waar ik me druk om kan maken, dan zijn dingen als onderwijs, zorg etc gewoon veel directer beinvloedbaar met je stem.
Oh, dat doe ik ook wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook niet, maar een beetje zuinig met je 'nest' omgaan kan nooit kwaad
oh, ik dus zelf ook hoor, ik heb LEDlampen, overal, waterbespaarders, geen auto en ik haat bijv afval op straat gooien.quote:
What happened ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:50 schreef Twiitch het volgende:
Na anderhalf jaar weer single, wat een raar gevoel
Ik ben denk ik qua energieverslinden en zulks DE oorzaak van het broeikaseffect.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh, ik dus zelf ook hoor, ik heb LEDlampen, overal, waterbespaarders, geen auto en ik haat bijv afval op straat gooien.
Maar mijn stem gaat naar de partij die op korte termijn het best voor "me zorgt".
Weet ik. Ik ga er ook niet op stemmen. Ik stem VVD, ik zit met hen heel veel op een lijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Saillant detail, op papier roept GL veel over het milieu maar in de praktijk doen ze er vrij weinig aan. Dan kun je beter op de Partij van de Dieren stemmen.
Dat vraag ik me ook af, het ging gewoon niet meer, waarom weet ik eerlijk gezegd ook niet.quote:
Oh, dat heb ik dan ook wel weer, opladers eruithalen vind ik echt geneuzel in de marge. PC staat 365 dagen per jaar aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben denk ik qua energieverslinden en zulks DE oorzaak van het broeikaseffect.
Niet expres, ik vergeet gewoon opladers uit stopcontacten te halen als ik ze niet gebruik en laat altijd alles aan staan.
Dat lijkt me logisch. Sowieso heeft Nederland geen natuur maar wildparken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh, ik dus zelf ook hoor, ik heb LEDlampen, overal, waterbespaarders, geen auto en ik haat bijv afval op straat gooien.
Maar mijn stem gaat naar de partij die op korte termijn het best voor "me zorgt".
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben denk ik qua energieverslinden en zulks DE oorzaak van het broeikaseffect.
Da's klote. Mja, welkom hier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:53 schreef Twiitch het volgende:
Dat vraag ik me ook af, het ging gewoon niet meer, waarom weet ik eerlijk gezegd ook niet.
Misschien kom ik er nog achter
hmh, klinkt bekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet expres, ik vergeet gewoon opladers uit stopcontacten te halen als ik ze niet gebruik en laat altijd alles aan staan.
Bizar veel iig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat zo'n klein meisje allemaal niet teweeg kan brengen.
Dat mag natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het nest overleeft me wel, en ja, ik ben egoistisch, ik heb geen kinderen, wat er na mij met de aarde gebeurt zal me worst zijn, min of meer dan.
Ik ben het op ontzettend veel fronten met de VVD eens, maar ik stem er niet op omdat ik als "arbeider" naar mijn idee niet persé in die groep pas en het dus voor mij ws niet persé voordeliger is om daarop te stemmen. Is dat voor studenten anders?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ga er ook niet op stemmen. Ik stem VVD, ik zit met hen heel veel op een lijn.
GL is sowieso nooit een optie geweest en PvdD al helemaal niet.
Heel flauw ja.quote:
Maar ondertussen heeft de gemiddelde NL-er wel 2 auto's voor de deur staan en eten ze elke dag vlees. Dan heeft dat naar de glasbak lopen weinig zin hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk
Maar met een beetje geluk ga je nog even mee en heb je er zelf misschien ook nog wel last van
Maar goed, ik ben van mening dat ik er echt niet minder van leef om af en toe naar de glasbak en de papierbak te lopen
Nee. Maar ik stem op de partij die de waarden die voor mij het belangrijkste zijn het meest behartigt. En dat is de VVD.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben het op ontzettend veel fronten met de VVD eens, maar ik stem er niet op omdat ik als "arbeider" naar mijn idee niet persé in die groep pas en het dus voor mij ws niet persé voordeliger is om daarop te stemmen. Is dat voor studenten anders?
Dat vind ik altijd zo'n kulquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb iig wat extra avonden te vullen nu.
D66.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik stem op de partij die de waarden die voor mij het belangrijkste zijn het meest behartigt. En dat is de VVD.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me niet genoeg verdiept heb om te kunnen zeggen welke partij qua onderwijs de beste keuze is. Dat moet ik nog doen en misschien veranderd mijn mening.
Hier in Amsterdam genoeg zon in ieder gevalquote:
Ja, dat vermoeden had ik al. Ik gaf ook al aan in een vorig topic ergens te twijfelen tussen VVD en D66.quote:
Alle beetjes helpen. Niets doen is ALTIJD slechterquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ondertussen heeft de gemiddelde NL-er wel 2 auto's voor de deur staan en eten ze elke dag vlees. Dan heeft dat naar de glasbak lopen weinig zin hoor.
Ik weet het ook wel, maar als je dan weer een brand bij ChemiePack ziet, das voor ongeveer 30 miljoen huishoudens aan rotzooi in het milieu, in 3 uurtjes...quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk
Maar met een beetje geluk ga je nog even mee en heb je er zelf misschien ook nog wel last van
Maar goed, ik ben van mening dat ik er echt niet minder van leef om af en toe naar de glasbak en de papierbak te lopen
Dat lijkt mij een hardnekkige mythe. Met dit soort doelstellingen is toch iedereen gebaat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
Ik ben het op ontzettend veel fronten met de VVD eens, maar ik stem er niet op omdat ik als "arbeider" naar mijn idee niet persé in die groep pas en het dus voor mij ws niet persé voordeliger is om daarop te stemmen. Is dat voor studenten anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |