Ik heb nog overquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Kreator het volgende:
Nu heb ik zin in een hamburger. Troostvoedsel.
Kom je het brengen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog overmet uitjes erdoor
quote:
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enschede-Deventer in de spits kost zeker 20 minuten rijden..
Ik ga wel pannenkoeken bakken dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
ja hoiquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
vandaag te horen gekregen dat de 2 à 3 maanden vrijwel zeker minimaal 6 maanden werk gaan zijn
En ik ga niet zeggen dat ik naar de kapper ben geweest, want ik ben te lui om pic's te maken en te posten
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga wel pannenkoeken bakken dan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
vandaag te horen gekregen dat de 2 à 3 maanden vrijwel zeker minimaal 6 maanden werk gaan zijn
En ik ga niet zeggen dat ik naar de kapper ben geweest, want ik ben te lui om pic's te maken en te posten
zekerquote:
Het zoekt ook wat fijner naar iets anders zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeker
Nog niet de zekerheid die ik nodig heb om ook een eigen stek te gaan zoeken, maar toch erg fijn.
Ben echt te gaar om t te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe eten, zou het bijna vergeten zijn.
Timing's everything hequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Twiitch het volgende:
Sperziebonen niet helemaal gaar, krieltjes juist te gaar, ik moet echt leren m'n kop erbij te houden als ik sta te koken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De kabeljauw was precies goed, ik kom er wel.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
gadveriemand zit hier naast me in de trein zn nagels te knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |