Dit wordt het topic van Vanyel!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef Vicky het volgende:
whaha ik wilde je net gaan pmmen
Maarruhh plakken moet hoor throttle!!
Tubbetje of wat secondenlijm erinspuiten..
en nu hopen dat een beetje schot in komt voor jullie!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Oh en vk heeft infuus aangepast
Na vandaag staan we 10dequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, Tally en ik staan dan 11e!!!!!
Vanyel, nog een keer!
dat dus en hopelijk helpt t de ontsluiting!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Jeetjejom het volgende:
Vanyel dat is helemaal geen mietjesoplossing hoor! Je moet nog heel veel werk verrichten, dus even 'rust' is nog niet zo slecht hoor!
Succes!
Noem het maar een mietenoplossing, heb je die naald gezien??!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Oh en vk heeft infuus aangepast
Oooeeeh! Zet hem op! Nog heel even doorzettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
10cm. Nu moet ze alleen nog wat zakken en dan persen.
Paniek!
Met 2 uurtjes hebben we een kind!
Een kind! Baby. Van ons. Voor altijd!
Paniek!
haha doe normaal en ga gewoon ff dat kind op de wereld zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
Paniek!
Paniek!
Jamaar dan gaat t nooooit meer weg!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
haha doe normaal en ga gewoon ff dat kind op de wereld zetten.
Psies!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef miss_sly het volgende:
En straks als je kindje er is, wil je niet anders meer dan voor altijd...en dat is nog te kort
joh de mijne doet t ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar dan gaat t nooooit meer weg!
En die naald was idd niet mals
Hier ga je dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
Paniek!
Paniek!
Daar had je dan eerder over na moeten denken, nu is het te laat...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar dan gaat t nooooit meer weg!
En die naald was idd niet mals
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef grizzlybear het volgende:
Succes met [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Vanyel! Nog even en dan zijn jullie lekker al mama, wij moeten daar nog op wachtenen dus zijn we jaloers... (Ik word natuurlijk nooit mama, maar het gaat om het idee he!)
Ja ruggeprik! Anders kon ik bij 3 al niet meer posten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Sorbootje het volgende:
Met 10cm ontsluiting kon ik niet eens meer denken, laat staan posten op Fok, stoer wijf!!
Zet em op!!!
Had je daar niet 9 maanden eerder aan kunnen denkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
Paniek!
Paniek!
Dat kan heel goed de baby zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef Aventura het volgende:
zeg..
Ik voel al een tijdje rechts onderin mijn buik een soort 'prrt'- jes. Het voelt ongeveer zoals een trillend spietje, wat ik nog wel eens heb. Het is bijna altijd op dezelfde plek.
Zou het dan toch onze baby zijn? Ik weet het niet, mijn darmen zijn ook flink van slag geweest.
Maar ik herken het gevoel eigenlijk niet.
Ze zijn in het begin nog klein he baby'squote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik denk het eigenlijk ook! Ik dacht altijd dat het een groots, onmiskenbaar gevoel zou zijn.
Maar het is er al een tijdje...het kan natuurlijk heel goed in wk 18.
Met 18 weken voelde ik mijn meisje al heel goed, veel mensen hadden het over een fladderende vlinder. Maar bij mij was het meer schuiven langs de buikwand, alle floep, bloep, plop en borrel dingen in je buik aan de voorkant en in het midden zijn vaak de baby, je darmen liggen echt achterin. Al heb ik nog steeds wel eens dat ik denk, welke vd twee is het, je kan vrij snel het onderscheid maken. Ondanks mijn voorliggende placenta zie ik nu soms mijn buik op en neer gaan op een plekje door een schop. Je zal wel snel meer herkennen en meer voelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik denk het eigenlijk ook! Ik dacht altijd dat het een groots, onmiskenbaar gevoel zou zijn.
Maar het is er al een tijdje...het kan natuurlijk heel goed in wk 18.
Grin, doen dan, vooral in bed, plat op je rug kan je t goed voelen. En als je duwtjes geeft op die plek, heb je kans op reactie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Aventura het volgende:
Het is hier ook geen vlinder, Juud79! Echt plop, prrft! En heel erg tegen de buikwand aan.
Denk als ik mijn vinger er op dat moment op zou leggen, ik dat dan door de buik heen zou voelen.
Dat ga ik vanavond eens proberen! Mijn vriend vindt het heel wonderlijk allemaal, hij legt wel elke avond zijn hand op mijn buik, maar voelt dan niks. Hij kan ook niet wachten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, doen dan, vooral in bed, plat op je rug kan je t goed voelen. En als je duwtjes geeft op die plek, heb je kans op reactie.
Inderdaad, het was toch wel weer spannend! Niet dat we veel snapten van wat de echoscopiste liet zien en vertelde, maar het was allemaal goed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Sannne het volgende:
Wat fijn PM girl!! Dat lijkt me zo'n enorme opluchting!!
Echt niet! Maar wel in mn PM toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef Sorbootje het volgende:
Wil ze niet zeggen Vlindur.. jammer he?!
Vanyel, van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Laat maar weten naar wie ik moet PM'enquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef Sannne het volgende:
we zouden een PM cirkel moeten maken lol, net als zo'n telefoonboom. die pmt die en die weer die..
ik wil je niet ontmoedigen, maar m'n vrouw zit in week 24 en ze heeft er nog steeds last van, dus het kan langer duren, maar het schijnt meestal rond 10-12 weken te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Weet iemand toevallig waar ongeveer de HCG piek zit? Ben nu ongeveer 9,5 week en de misselijkheid en het overgeven blijven erger wordenOp zich is het fijn om zo duidelijk te merken dat er echt iets gaande is in mijn lijf, maar kotsen op kantoor en in openbare ruimten is toch wat minder
Ik vrees het wel jaquote:Ben ik nu de enige die nog niet doorheeft wie er achter de Throttle-kloon schuilgaat?![]()
Oh dat kan ik wel gaan proberen ja. Maar ik heb nu ook vitaminen maar die vergeet ik uiteraard steeds. En nu wilde ik nog wat zeggen maar dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:06 schreef danic het volgende:
[..]
MeNicole2: slik je toevallig al visoliecapsules? Ik ga bij mijn eerste of tweede afspraak bij de vk aan dat ik zo vergeetachtig was en zij gaf me de tip. Het heeft bij mij heel goed geholpen.
Ik heb ze eerst los gekocht naast mijn zwangerschapsvitaminen, maar dan had ik regelmatig een oprisping die erg naar vis smaakte. Goor om 07.00![]()
Toen mijn vitaminepillen op waren heb ik ze gecombineerd gekocht. Was even zoeken, maar je hebt ze van Davitamon Compleet Mama Plus Visolie.
Dan heb je niet meer die vieze smaak. Misschien helpt et?
dat dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:23 schreef Juud79 het volgende:
Is er iemand die de naam van de dochter van Vanyel al wel weet?Die Pm cirkel lijkt mij ideaal.
![]()
Ik denk dat wij tzt de naam van onze dochter ook niet online gaan gebruiken, wegens erg makkelijk te vinden via google, haar naam komt maar zo weinig voor. Maar ik wil hem wel via Pm vertellen aan een ieder die het wil weten. Denk dat ik online alleen haar voorletter gebruik oid.
Wat vervelend dat jij zo'n last hebt van je bekken, zeker met nog een poosje te gaan....quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef mefke79 het volgende:
Tienus blijft ook Tienus straks, net als driekus driekus bleef. Ik vind dat fijner.
Hier alles z'n gangetje, wel redelijk veel pijn helaas en nog erg moe. Vanavond maar vroeg naar bed.
Gewoon ff eenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef mefke79 het volgende:
Tienus blijft ook Tienus straks, net als driekus driekus bleef. Ik vind dat fijner.
Hier alles z'n gangetje, wel redelijk veel pijn helaas en nog erg moe. Vanavond maar vroeg naar bed.
+1 herkenbaar... want zoals mijn vrouw slaap, slaap ik momenteel...quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef Aventura het volgende:
Ook even zeuren; ik slaap zo slecht. Ben elke nacht om 4 uur wakker. Kom daarna niet of moeilijk in slaap. Zit nu als zombie op kantoor.
Heb ik ook gehad, een paar weken geleden, twee weken lang. Moest ik plassen en lag ik daarna een uur wakker. Bij mij werkte het best als ik even ging liggen lezen op mijn foon, dan voelde ik me vanzelf weer moe worden na een half uurtje en kon ik weer mijn draai vinden in bed en viel ik weer in slaap. Het is weer overgegaan, godzijdank, want het is enorm vervelend, wetende dat je er weer uit moet. Nu word ik wel een aantal keer per nacht wakker, een keer om te plassen en de andere keren, warm, lig ik niet lekker of zomaar, maar val ik snel weer in slaap.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef Aventura het volgende:
Ook even zeuren; ik slaap zo slecht. Ben elke nacht om 4 uur wakker. Kom daarna niet of moeilijk in slaap. Zit nu als zombie op kantoor.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef Fannie het volgende:
Lijkt mij toch dat Vanyels din aan het posten is
Do(otje)quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Vanyel het volgende:
Onze dochter blijft online helaaas Appel-Bloesem D'Shontay Vanyelsdottir. Ik zoek nog een bruikbare afkorting..
Steunkousen zijn heeerlijk, ze zien er alleen niet charmant uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef mefke79 het volgende:
Oh, ik vond Vanyelsdottir ook best leuk eigenlijk. Enne, Vanyel, er zijn er maar weinig hoor die uiterst knap het geboortekanaal verlaten. Ik vond die van mij maar een dikke gekreukte kop hebben, is ook helemaal bijgetrokken.
En goed, het gaat er toch van komen. Ik heb vandaag mijn verwijzing voor TEK gehaald. TEK klinkt uitermate sexy en mooi, maar is gewoon de afkorting van Therapeutische Elastische Kousen oftewel STEUNKOUSEN. Mijn enkels waren dan vanochtend weer dunner, mijn voeten wilden toch echt niet meer in de gympen voordat ik die krengen wat losser had gemaakt. En mijn benen jeuken en je kan er nu langzaam deukjes in maken. Ik kom er gewoon niet meer onderuit. En zeker omdat ik me wel wil blijven bewegen voor zover dat met mijn bekken gaat.
Bekken trok in de loop van de dag gelukkig wat bij, maar feit blijft dat er links een zenuw klem zit en dat dat been gewoonweg overbelast is. Ik lijk wel een schuifelende chinees zo langzaam loop ik nu, alles moet een factor 10 slomer.
Ach nou ja, zolang ik niet dagen krom lig van de pijn overleef ik het wel.
O en dat verhaal over misselijkheid. Ik denk niet dat mensen die echt superziek zijn van het HCG hormoon nog veel winnen met wat gemberpillen. Ja, als het gaat om beperkte misselijkheid wel, dat heb ik zelf ook gemerkt. Maar bij situaties zoals F_R
Gember... ik weet nog dat toen ik dat probeerde, ik juist naar de wc moest rennenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
gember werkte bij mij dus niet
die kwam precies hetzelfde uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef mefke79 het volgende:
bij mij was de cillinder anders aan het einde van de vorige zwangerschap. Geloof me, dat merk je.
Yepquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ik zit ook al in mijn meldplicht... Was ik me eigenlijk nog niet zo bewust van, als ik nou een dag weg blijf gaan jullie dan denken dat ik bevallen ben?!:P
ah toeeeeee? ik ben zo benieuwdquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Dank
Foto op forum ga ik ook niet doen, twijfel nog over pm-linkje. Ze is per slot van rekening de mooiste baby van de wereld
Hier idem en vriendlief snapt de hele ophef van het forum niet dus die weigert absoluut om iets te posten, ook niet namens mij. Dus ik hoop dat ik van hem de gelegenheid ga krijgen om jullie te vertellen dat we naar het ziekenhuis gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef MamaPurk het volgende:
Nee ik ook geen internet op mijn phone..
Misschien dat PapaPurk nog tijd heeft om tussen de bedrijven door ergens wat te posten, maar dat zien we tegen die tijd wel weer
Dus ik denk ook dat mijn laatste melding zal zijn nu naar het ziekenhuis, en dan de volgende "ze is er, haar naam is ..... ,ze weegt ..... en een fotootje
Je mag mij wel sms-en. Als je iemand zoekt die je op die manier op de hoogte kan houden dan wil ik dat wel voor je doen hoor. Laat maar weten of je mijn nummer via pm wilt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef MamaPurk het volgende:
Ben ik zo doorzichtigZou niet weten wie ik zou moeten smsen hoor, eerlijk niet!
tegen mij werd 8uur gezegdquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef Vicky het volgende:
Meldplicht: vanaf 37 weken, dagelijks VOOR 9.00 uur melden
9.01 uur is te laat!
Oh ja, dat woord, die hou ik erinquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah toeeeeee? ik ben zo benieuwd![]()
mn ontzwabberingshormonen wat doe je
![]()
DML wat een prachtig menneke heb je gebakken
Zucht, mooie babyquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, herkenbaar dat blij zijn dat je kindje er uit is en vooral eerst daar mee bezig te zijn.
Ik vond mijn jongetje er juist best redelijk uitgekomen wel en helemaal niet zo verfrummeld. Maar hij was er dan ook met 25 minuten persen.
In ieder geval, foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh ja en mefke: als het helpt, boeien! Je hoeft nu even niet sexy te zijn, sexy zijn heeft je immers in deze kousen gebracht!
Heerlijk he die bewegingen en dat je al ziet dat je kindje gewoon al zo compleet is. Ik werd er echt gewoon helemaal blij van tijdens de echo (en nu nog hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoihoi
ik heb vanmorgen lekker even mogen kijken naar onze minimuppet 2.0.en alles zag er helemaal prima uit!
zo leuk, mooi aan het bewegen, en echt al vingertjes enzo...
![]()
![]()
![]()
ben zo blij en opgelucht dat we echt een 2e kindje gaan krijgen, en de 1e 12 weken zijn inmiddels achter de rug...
dus het spannendste hebben we gehad
Idd, erg fijn, wij waren er ook een paar dagen helemaal van in de wolken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heerlijk he die bewegingen en dat je al ziet dat je kindje gewoon al zo compleet is. Ik werd er echt gewoon helemaal blij van tijdens de echo (en nu nog hoor)
De vorige keer heb ik vriend meteen laten bellen want toen was ik echt in paniek. Ze zeiden toen op de HAP dat het niet erg was. Ook de HA waar ik later die week huilend bij zat gaf aan dat dat niet ernstig was. Ik ben niet uitgedroogd dus z-huis is niet nodig. Alleen moet het niet zo door blijven gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef danic het volgende:
F-r: het schiet ook niet op zo hè meis![]()
Moet je niet even aan de bel trekken dat je weer bloed spuugt? Lijkt me toch niet goed. Sterkte!
Dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Aventura het volgende:
Zwanger zijn hoort ook wel leuker te zijn dat dit F_R. En dan heb je ook nog eens te maken met zorgverleners die (zo komt het op me over) niet echt meedenken.
Nogmaals sterkte.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, herkenbaar dat blij zijn dat je kindje er uit is en vooral eerst daar mee bezig te zijn.
Ik vond mijn jongetje er juist best redelijk uitgekomen wel en helemaal niet zo verfrummeld. Maar hij was er dan ook met 25 minuten persen.
In ieder geval, foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |