Hoi dames
Ik probeer hier wat vaker te komen,zit normaal op ander zwangerschapsforum :-)
ik zag dat dml geloof ik bevallen is, gefeliciteerd en wat een mooi kindje!
Ook zie ik mooie echo's voorbij komen!wow!zo bijzonder steeds weer he!
Vind 3d echo's zo leuk om te zien altijd, onze meiden wilden beiden niet meewerken daaraan, lagen verkeerd voor duidelijke foto's, en mijn man vind 3d foto's juist helemaal niet mooi helaas,maarja, geeft niks.
Gisteren 11 weken echo gehad, wow zo mooi weer!weer goed gegroeid!knuistje zat bij het mondje!erg lief!heb er een foto van maar laat maandag mijn man die foto eerst inscannen op werk, is wat duidelijker!
oja, ben nu 11 weken en 2 dagen!
Ik ben zwanger van de derde, eerste keer voelde ik het met 15 weken, 2e keer met 12 weken en nu voel ik het ook al, echt zeker weten!(hoorde het hartje ook al zelf met 8 weken). vk zei dat het oa komt doordat ik geen vet op mn lichaam heb, ben nogal slank haha (nouja,,vind het zelf wel meevallen hoor maar hoor het van alle kanten). Zijn echt niet mijn darmen (dat verschil voel ik echt wel plus de plaats is anders, en ik herken het van de andere 2 keren)
erg fijn! ook als ik soms zoek met de angelsound, voel ik een tikje, ga daar dan heen met de angelsounds en tadaaa, daar is het hartje, erg leuk!
ik weet wel dat niet iedereen gelooft dat het nu al kan, het voelen..vk zei ook hierover: jij weet zelf het beste wat je voelt. en dat is ook zo!