abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92625835
Oooooh DML O+ wat een prachtig jongetje!! O+

En die naam O+ O+ O+ (die hadden we voor Leia als ze een jongetje was geweest :D) prachtig!!

Genieten!! :*
pi_92626065
Volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd, Vanyel! :o Fijn dat ze er is! En wat een mooi gewicht. Al die zorgen voor niets geweest. Dat je naam en foto niet met ons wilt delen is je vergeven als je maar in het kleine baby'tjestopic mee blijft posten. :Y) (Het is er zo stil!)

DML, wat een mooi jongetje! Hij heeft zo'n fijn en bijzonder gezichtje. Sommige mensen vinden alle baby's op elkaar lijken, maar jouw foto laat juist weer eens zien hoe karakteristiek de trekken van een jonge baby al kunnen zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92626379
Meld!!

Echt een slechte nacht gehad, ik heb zo een pijn in mijn heupen dat ik niet meer weet hoe ik liggen moet, lopen doet ook pijn.. Daarbij allemaal rare dromen :(

Ik ga wel even een pm'tje doen naar danic voor haar nummer, maar PapaPurk hier wilde het ook wel even posten, maar ja als die ook in het zh is duurt dat evengoed nog he :)
Maar voor mijn gevoel duurt het nog wel even hoor, verwacht in elk geval dat ik komende dinsdag de controle nog ga redden, maar ja Huup riep ook steeds dat het nog wel zou duren en die had ook in ene haar moppie in haar armen (met recht in ene :P)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:31:46 #254
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_92627601
We hebben weer internet dus half bijgelezen:

Huup gefeliciteerd met jullie tweede dochter en wat een mooi poppetje is het en een hele leuke naam.

Vanyel en DML ook gefeliciteerd met jullie dochter en zoon en DML wat een fijn koppie heeft ie!

Kersjes jij ook heel veel sterkte en ik hoop dat je lichamelijk ook snel zal herstellen. :*

Verder alle mama's in spe heel veel succes onderweg naar de verse babietjes.

Throttle (?) wat leuk en ik hoop dat het allemaal goed gaat en nog zo'n leukerd!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:13:54 #255
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92628977
Wat een mooi mannetje DML!!

Ik heb nu officieel verlof, gisteren mijn laatste werkdag gehad. Het voelt nog niet echt als verlof, omdat ik normaal ook niet werk op vrijdag. Daarbij is mijn oudste dochter al heel de week ziek thuis, dus echte verlofstemming heb ik ook nog niet. Dat zal maandag vast allemaal anders zijn, wanneer ik voor het eerst in tijden eens een dagje alleen thuis ben. Heerlijk lijkt me dat.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_92630165
DML gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat een lief koppie !!!
pi_92632899
1 Maart mag ik al een vroege echo, gelukkig <3 (dan ben ik 7wk)
Dit keer toch bij een andere praktijk omdat ze hier wel echoaps hebben en bij mijn vorige niet.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:05:49 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_92633230
DML, wat een mooi dml-etje heb je gemaakt O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:16:50 #259
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92633690
Die tweede foto is heel leuk, echt al een karakterkopje!
pi_92633724
mamapurk ik heb je mijn nummer gepm-t.
Ik ben heel benieuwd!! (vind het ook wel bijzonder dat ik dit namens jou mag doen).
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:52:20 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92635081
hoihoi :)

ik heb vanmorgen lekker even mogen kijken naar onze minimuppet 2.0. ;) en alles zag er helemaal prima uit!
zo leuk, mooi aan het bewegen, en echt al vingertjes enzo...
O+ O+ O+
ben zo blij en opgelucht dat we echt een 2e kindje gaan krijgen, en de 1e 12 weken zijn inmiddels achter de rug...
dus het spannendste hebben we gehad :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92635166
Ik had van de week nog beloofd een fototje van de echo voor de liefhebbers dus bij deze..
Het lijkt wel als of ie al aan het duimen is :P maar hij heeft waarschijnlijk gewoon z'n vuistje voor z'n gezicht, maar ik vond het toch wel een leuk gezicht

Op deze foto's zijn verder nog niet echt ledematen te zien maar die die heb ik op de bewegende beelden wel gezien dus die heeft ie wel :+
Ben zo blij met mn beebje, kan niet wachten tot het augustus is.. O+
pi_92635253
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoihoi :)

ik heb vanmorgen lekker even mogen kijken naar onze minimuppet 2.0. ;) en alles zag er helemaal prima uit!
zo leuk, mooi aan het bewegen, en echt al vingertjes enzo...
O+ O+ O+
ben zo blij en opgelucht dat we echt een 2e kindje gaan krijgen, en de 1e 12 weken zijn inmiddels achter de rug...
dus het spannendste hebben we gehad :Y
Heerlijk he die bewegingen en dat je al ziet dat je kindje gewoon al zo compleet is. Ik werd er echt gewoon helemaal blij van tijdens de echo (en nu nog hoor :D )
pi_92635756
Weer een spetter gezien, met platte oortjes O+

En tuurlijk is dat duimen, zo lekker dat je dat er allemaal bij kunt denken, in kunt zien.

Succes dames en heren.
pi_92638142
Mooie jongen hoor DML
En mefke als de steunkousen helpen niemand ziet ze
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:09:41 #266
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92638625
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Heerlijk he die bewegingen en dat je al ziet dat je kindje gewoon al zo compleet is. Ik werd er echt gewoon helemaal blij van tijdens de echo (en nu nog hoor :D )
Idd, erg fijn, wij waren er ook een paar dagen helemaal van in de wolken.

Bij de gewone echo lag het kindje nog gewoon te slapen, maar toen de 3D echo beon, ging hij/zij volledig los, precies of hij hoorde of we over hem bezig waren :D
pi_92638911
DML, wat een mooi ventje...! Wow! O+

Hilliebillie, wat een mooie echo! Bijzonder, he? :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92639324
Mooie echo HB
Het is echt al heel compleet he
pi_92640656
Mooie echo hilliebillie O+

Ik blijf het zo bijzonder vinden, op een echo zien al die ukkies er zo gelijk uit en als ze eenmaal geboren worden dan zijn het al zo unieke eigen persoontjes met eigen karaktertje :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92650343
ik had vanmiddag even een emotionele inzinking. ik had weer bloed bij het spugen. na een potje huilen ging het wel weer net wel weer al mijn avondeten eruit gegooid.
pi_92650495
F-r: het schiet ook niet op zo hè meis :*
Moet je niet even aan de bel trekken dat je weer bloed spuugt? Lijkt me toch niet goed. Sterkte!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 februari 2011 @ 19:26:01 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92650588
bah bah bah .. ik werd vanmorgen gebeld door de raad van de kinderbescherming ivm protocol etc etc. Ze wilde een paar dingen weten want dat was niet helemaal duidelijk uit de melding. Of ik uberhaupt wel bij een verloskundige onder controle was en of ik wel kraamzorg geregeld had. Ze zou mijn verhaal gaan natrekken en áls het klopte zou er vlak voor of na de bevalling een beschermingsonderzoek ivm het protocol plaatsvinden. Ik heb d'r verteld dat als ze het voor de bevalling wilden doen, ze moesten opschieten ivm mijn uitgerekende datum. Toen ik thuis kwam meteen een mailtje gestuurd naar m'n advocaat, want op deze manier kan ik dus niet rustig m'n bevalling / kraamtijd tegemoet gaan. :r

</egopost>
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92650945
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef danic het volgende:
F-r: het schiet ook niet op zo hè meis :*
Moet je niet even aan de bel trekken dat je weer bloed spuugt? Lijkt me toch niet goed. Sterkte!
De vorige keer heb ik vriend meteen laten bellen want toen was ik echt in paniek. Ze zeiden toen op de HAP dat het niet erg was. Ook de HA waar ik later die week huilend bij zat gaf aan dat dat niet ernstig was. Ik ben niet uitgedroogd dus z-huis is niet nodig. Alleen moet het niet zo door blijven gaan.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:42:14 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92651346
F_R, wat rot zeg, en dat met 22 weken nog.Beterschap.
pi_92651406
f_r ik blijf dat zo raar vinden, bloed bij het spugen duidt op een kapotte slokdarm. Dat is pijnlijk en echt niet goed voor je. Fijn dat je niet uitgedroogd bent, maar hallo, je moet je leven lang nog met je slokdarm. Heb je enig idee waarom je nu weer meer spuugt? Groeispurtje, veel gedaan of iets anders? Lijkt me ze irritant dat het telkens terugkomt. :*

Ik zag een mooie echo van hilbilie en ik las over een mooie echo van BJ. Gefeliciteerd meiden! Genieten he, die echo's.

En ach, steunkousen is niet het einde van de wereld, maar toch. Het streven is dat ik foto's als deze niet meer kan maken:

(dit is er eentje van de vorige keer)

Ik moet echt weer eens buikfoto's maken, komt er ook al niet van.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')