Heerlijk he die bewegingen en dat je al ziet dat je kindje gewoon al zo compleet is. Ik werd er echt gewoon helemaal blij van tijdens de echo (en nu nog hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoihoi
ik heb vanmorgen lekker even mogen kijken naar onze minimuppet 2.0.en alles zag er helemaal prima uit!
zo leuk, mooi aan het bewegen, en echt al vingertjes enzo...
![]()
![]()
![]()
ben zo blij en opgelucht dat we echt een 2e kindje gaan krijgen, en de 1e 12 weken zijn inmiddels achter de rug...
dus het spannendste hebben we gehad

Idd, erg fijn, wij waren er ook een paar dagen helemaal van in de wolken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heerlijk he die bewegingen en dat je al ziet dat je kindje gewoon al zo compleet is. Ik werd er echt gewoon helemaal blij van tijdens de echo (en nu nog hoor)

De vorige keer heb ik vriend meteen laten bellen want toen was ik echt in paniek. Ze zeiden toen op de HAP dat het niet erg was. Ook de HA waar ik later die week huilend bij zat gaf aan dat dat niet ernstig was. Ik ben niet uitgedroogd dus z-huis is niet nodig. Alleen moet het niet zo door blijven gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef danic het volgende:
F-r: het schiet ook niet op zo hè meis![]()
Moet je niet even aan de bel trekken dat je weer bloed spuugt? Lijkt me toch niet goed. Sterkte!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |